Aihe: Golf Talmassa tapahtuu! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Golf Talmassa tapahtuu!

Etusivu Foorumit Yleistä Golf Talmassa tapahtuu!

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 93)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jaaha… se olikin sitten niin että ketjun aloittaja onkin itse asianomainen. Voi aikoja, voi tapoja…! Ja tämä herra opettaa mm. sääntöjen ja etiketin noudattamista. Huh huh!

Ballmarker kirjoitti: (22.2.2007 16:16:47)
    Jaaha… se olikin sitten niin että ketjun aloittaja onkin itse asianomainen. Voi aikoja, voi tapoja…! Ja tämä herra opettaa mm. sääntöjen ja etiketin noudattamista. Huh huh!

Minä uskon, että nimikirjaimet on vain sattumaa. Ei kai tuollainen symppis voisi tehdä mitään niin tyhmää? En saata uskoa.

Minulla ei ole minkäänlaista kunnioitusta tämän lautakunnan toimintaan. Se meni jo aikoja sitten erään toisen potkijan tapauksen yhteydessä. Valitettavasti tämän lautakunnan tekemä päätös painaisi alioikeudessakin niin paljon, että sinne asiaa tuskin kannattaa viedä.

Nythän tämä henkilö voi jatkaa valitsemallaan linjalla, kaikkien kunnioittamana jäsenenä ja käyttäyä kuten ennenkin, hänhän on hakenut toiminnalleen hyväksynnän korkeammalta taholta.

Chip Greenside kirjoitti: (22.2.2007 16:30:13)
    Valitettavasti tämän lautakunnan tekemä päätös painaisi alioikeudessakin niin paljon, että sinne asiaa tuskin kannattaa viedä.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös välitystuomio vaan panna täytäntöön alioikeudessa? Eli itse juttua ei enää sen kummemmin enää käsitellä.

GT on toiminut vastuullisesti vaikka hävisikin ensimmäisen erän Jouko Turuselle. Jouko Turusen menestyminen jatkossa prona tulee vaikeutumaan merkittävästi vaikka voitti GT.n juridisesti.

Golf kirjoitti: (22.2.2007 16:39:47)
    GT on toiminut vastuullisesti vaikka hävisikin ensimmäisen erän Jouko Turuselle. Jouko Turusen menestyminen jatkossa prona tulee vaikeutumaan merkittävästi vaikka voitti GT.n juridisesti.

Siis kyse on prosta, ei taida kuitenkaan olla Suomen PGA:n jäsen?

IJouko

En ole saletissa onko kyseessä sama hemmo, jos on niin siinä tapauksessa hänen Pro uransa voi hieman ontua.

Turunen taitaa olla Talman osakas. Ja vilkas osakas onkin. Tämä selittää osaltaan asian prosessoimisen. Olisihan mälsää pelata kaukona kentällä jonka osakas on. Varmaan sellainen päähän potkittu fiilis…

Mutta ei vaarantunut paikka Suomen PGA: ssa, koska ei näyttäisi olevan jäsen. Miksi? Sitä en tiedä…

No, oli miten oli niin näyttävät olevan karate-miehiä kaikki, siis mainitsemasi pro ja tämän viestiketjun aloittaja, tai kuka kukin nyt olikaan, taisin jo tippua kärryiltä.

Viiden danin miäs!!!!! Nyt on pojaat syytä pitää suuta soukemmalla, tai lähdette kentältä tyhjin käsin. Ei auta, vaikka olis kuinka kauniisti taotut kepukat bägissä turvana.

Johtaja XXL kirjoitti: (22.2.2007 16:53:02)
    Turunen taitaa olla Talman osakas. Ja vilkas osakas onkin. Tämä selittää osaltaan asian prosessoimisen. Olisihan mälsää pelata kaukona kentällä jonka osakas on. Varmaan sellainen päähän potkittu fiilis…

Hienot sivut tällä renshi-Joukolla. On ollut jopa kilpailun johtajana SCR-liigan kisassa, jossa näyttää olleen yksi osallistuja ja voittotuloskin kunnioitusta herättävä 95. Onko tuo renshi muuten joku Japanista saatava golfiin liittyvä arvonimi?

muistutan nettietiketistä kirjoittajia, ettei tule hankaluuksia:)

AAH kirjoitti: (22.2.2007 16:59:59)
    Viiden danin miäs!!!!! Nyt on pojaat syytä pitää suuta soukemmalla, tai lähdette kentältä tyhjin käsin. Ei auta, vaikka olis kuinka kauniisti taotut kepukat bägissä turvana.

Niin tai jos olet kentän sijasta harjoitusalueella niin pallo takaraivossa.

Re: Miten eroon slaissista (5/9) Vastaa viestiin
    Käyppä katsomassa kotisivuillani kohtaa harjoittet, jos vaikka löytäisit sieltä apua.

Tai tule tunneilleni niin korjataan se pois.

Lue lisää: Turunen Jouko

(Jouko Turunen 11.7.2003 1:52:53) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä

kebax kirjoitti: (22.2.2007 16:34:34)

Valitettavasti tämän lautakunnan tekemä päätös painaisi alioikeudessakin niin paljon, että sinne asiaa tuskin kannattaa viedä.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös välitystuomio vaan panna täytäntöön alioikeudessa? Eli itse juttua ei enää sen kummemmin enää käsitellä.

Oliko kyseessä välimiesmenettely vaiko vain Turusen valitus, johon on annettu ratkaisu?

No voi hyvää päivää. Olisi mielenkiintoista tietää kaverin motiivit pysyä väkisin jäsenenä yhteisössä johon hän ei selkeästikään kuulu.
    Tyylikäs ratkaisu olisi hankkia ensin tämä päätös ja erota sitten itse.

Chip Greenside kirjoitti: (22.2.2007 17:17:47)

Oliko kyseessä välimiesmenettely vaiko vain Turusen valitus, johon on annettu ratkaisu?

Minä en ole mikään Perry Mason enkä sellaisena aio esiintyäkään. Lautakunnan antaman päätöksen muodosta vaan päättelin että olisikohan näin. Olisikos täällä joku vallan lakia lukenut joka osais tämän asian selittää kun ei meistä taviksista näyttäis siihen olevan?

kebax kirjoitti: (22.2.2007 17:22:05)

Chip Greenside kirjoitti: (22.2.2007 17:17:47)

Minä en ole mikään Perry Mason enkä sellaisena aio esiintyäkään. Lautakunnan antaman päätöksen muodosta vaan päättelin että olisikohan näin. Olisikos täällä joku vallan lakia lukenut joka osais tämän asian selittää kun ei meistä taviksista näyttäis siihen olevan?

Tuomioistuimet eivät laita mitään päätöksiä täytäntöön.

kebax kirjoitti: (22.2.2007 17:22:05)
    Olisikos täällä joku vallan lakia lukenut joka osais tämän asian selittää kun ei meistä taviksista näyttäis siihen olevan?

Pitänee pyytää taas ystävämme Ron Manager apuun!!! Mutta pliis, tällä kertaa sitten niin, että sivistyssanoja ymmärtämätön moukkakin tajuaa muuta kuin sanat ’ja’, ’koska’, ’mutta’ yms.

Hörhö kirjoitti: (22.2.2007 17:36:31)
    Tuomioistuimet eivät laita mitään päätöksiä täytäntöön.

Oisko oikiampi termi sitten ”päätös välitystuomion täytäntöönpanosta”?

Koko juttu on luettavissa jo kertaalleen linkittämäsi lautakunnan sivuilta vasemmassa reunassa olevan valikon kohdasta: Päätökset 2007

Nimetön

Oho,johan tapahtuu Talmassa,taitaa tämä erotettu omistaa useita Talman osakkeita ja ehkä siksi ei halua erota.Käsittääkseni yksi hänen suurimmista synneistä on että hän sanoo aina asiat suoraan edessä eikä puhu selän takana niin kuin me monet muut.Siitä itsehillinnästä,onneksi hänellä on sellainen urheilutausta että pystyy hillitsemään itsensä,muutenhan tämä olisi päätetty snagarilla.

janari osui naulan kantaan.

ymmärtääkseni kyseessä ei ollu ees känninen sekoilu vaa joku kielletylt paikalt lyöminen, jota kyllä käyttää monikin. eli savustuksen hajua ilmassa.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 93)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481736 kohteessaGolf Talmassa tapahtuu!

Etusivu Foorumit Yleistä Golf Talmassa tapahtuu!