Aihe: Golf-Suomi sanakirja - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Golf-Suomi sanakirja

Etusivu Foorumit Yleistä Golf-Suomi sanakirja

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen näitä juttuja jossain nähnyt ennenkin, katsotaan mitä muille palstalaisille on tullut kentällä vastaan.

Tässähän sellainen olisi.

Lue lisää: Täälläpä täällä

’Mehän edetään tänään oikein reippaasti’ =

Neljän eka väylän aikana ollaan kyllä jääty jälkeen reilun väylän verran, mutta aion edelleenkin joogata joka kerran minuutin ennen swingiä.

’Ihan jees kierros muuten, mutta oli putteri kylmänä’ =

Jouduin ottamaan neljällä väylällä avauksen mulliganilla, mutta onneksi kakkospallot oli hyvin pelissä. Puttasin kuitenkin kasilla metrisen ohi niin tulokseksi tuli 108.

ts

Rehdeimpiä kysymyksiä: Vi****ko kun löit tonne?

Juu.. vain tutussa porukassa 🙂

Tripla-buugin jälkeen kaikki mikä ei tapa, vi***taa.

Nimetön

Päivällä jouduin ohimennen kuuuntelemaan rangella hetken sellaist tekstiä, ettei ainakaan mun sanakirjasta löydy! Ajattelin poistuessani ettei kohtalo tuo toivottavasti tuota karvanaamaa koskaan pelikaveriks. Jos tuo, niin taitaa iskee akuutti migreeni….muuten voisin vetää herneitä nenään palkokaupalla -enkä mä ihan nättinokkanen kuitenkaan ole : )

Usually I play better than this.

Tata kuulee aika usein. Mutta kuningas’tolvays’ tuli yhdelta suomalaiselta naiselta, jonka kanssa pelasin kerran Los Olivoksen kentalla Mijaksessa Epsanjassa. Se oli sen ukon kanssa liikenteessa ja mina kaverini kanssa. 14 reikaa se nainen kuokki, toppas, slaissas ym topellysta ja kun han vihdoin sai 15:lla reijalla kakkoslyontinsa upeaan kaareen kohti griinia niin silloin se paukahti:

NO NYT LAHTI NIIN KUN NORMAALISTI!!!

Eilen KEJ-tourin vika kiekka ja ekalla tiillä (par4) kaks slaissiavausta lampeen, korttiin 10 lyöntiä, ja sarjan voitto meni siinä… mikähän tuollaisen nimi ois… tuplapartuplapogi? Ei sentään triplapar! Tuli kyl mieleen yks veellä alkava sana isoin kirjaimin.

Loppu meni onneks ihan mallikkaasti…

Nimetön

Toi sun mallisuoritushan on ihan selvä kolmannen pallon tuplabogi. Eikö se kuulosta edes vähän lohdullisemmalta.

Hiukan, kiitos.

Mä mietin silloin, että mikä tulee Mulliganin jälkeen? Onko se Gilligan tai joku o’Malley?

= Löin juuri puolitopin rautakasilla. Pallo putosi 15m ennen griiniä, mutta pomppi tuurilla lipulle’

’kaikki menis hyvin, jos muistais pitää ton pään paikallaan – juu-u.’ =

Arvon Urhon / Ladyn svingi näyttää jo valmiiksi siltä, että on nielaissut viisi rautakankea aamupalaksi.

KL

Oliko sulla jokin erityinen syy lyödä KAKSI avausta sinne lampeen, eikö yksi olisi riittänyt…? Ihan vain tälleen tyhmänä ihmettelen.

Se lampi alkoi heti tiin edestä ja jatkui oikeassa laidassa pitkälle. Lyönti piti lyödä siis lammen etuosan yli. Pallo ei vaan kertaakaan käyny väylän päällä. Sikaslaissi lampeen siis. Ja toinen samanlainen. Kolmas män suoraan lammen yli ja pysy pelissä.

En mä sitä sinne lampeen kyl yrittäny lyödä. Pro V1 parka… ja toinenki hukkumiskuolema oli NXT.

Jos joku ne pelastaa sieltä lammesta, ni voipi sit palauttaa joskus.. 😉

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345624 kohteessaGolf-Suomi sanakirja

Etusivu Foorumit Yleistä Golf-Suomi sanakirja