Aihe: golf physics - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

golf physics

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu golf physics

Esillä 326 viesti (kaikkiaan 326)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • El ninó kirjoitti: (24.1.2007 13:02:08)

Vasen pakki kirjoitti: (23.1.2007 18:47:21)

Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.1.2007 17:16:05)

Vasen pakki kirjoitti: (23.1.2007 15:53:40)

Mun edellinen postaus johti tämän ketjun taas vanhaan kiistelyyn lyöntipituuksista, vaikka se ei ollut tarkoitus.

Asiaan liittyen voin kertoa tarinan. Heittelimme mökillä kännipäissämme tikkaa. Ensin yritettiin tehdä tulosta, mutta kännin syventyessä muutettiin sääntöjä. Jos tikka irtosi taulusta ilman hohtimia, tulosta ei laskettu. Hetken päästä huomasin, että voimantuoton kannalta optimaalinen tapa heittää oli perinteinen keihäänheittotyyli. Sepporätymäisesti vedin kossun naamaan, ristiaskeleet ja veto, tiukka karjaisu ja muutaman toiston jälkeen tikat olivatkin sitten hukkuneet takametsään. Jokainen voi itsekseen miettiä miten tää liittyy alkuperäiseen aiheeseen;-).

Mielenkiintoinen sivujuonne, uteliaisuuteni heräsi. Oliko mukana naisia tässä kisassa? Oletan, notta kannustit heitä myös seppomaisesti? Miten kävi alavatsan?

Muistutan JD tässä vaiheessa, että Seppo on mun idoli. En ole täysin varma naisten mukanaolosta enää siinä vaiheessa kun kossu oli naamassa. Virkistäs mun muistia hieman sen Sepon kuolemattoman neuvon suhteen. Olikos se neuvo Inbergille ja liittyi virtsan pidättelyyn?

MItä…??!!!…onsk Seppo Räty John Dalynkin Idoli?? Kieltämättä niissä on kyllä jotain yhteistä fyysisellä ja henkiselläkin puolella… 🙂

Niin siis eikös tuo sun viestin viittaus JD ollu John Daly??…hmm…vai oliks se Jyrkkä D…

Seppo on tietääkseni myös Dalyn idoli – eräänlainen Gary Grandi hahmo.

Esillä 326 viesti (kaikkiaan 326)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #245521 kohteessagolf physics

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu golf physics