Aihe: Golf fillari ?! - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Golf fillari ?!

Etusivu Foorumit Välineet Golf fillari ?!

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Läskirenkainen golf fillari ! Olisko mitään ?

Olisko joku valmis laittamaan euroja likoon jos kehittelen telineen ( lisävaruste fillariin kuin fillariin ) jolla saa fillarilla tuotua golf bägin kentälle ?

Olen mukana! Mulla on mökillä jätesäkillinen tyhjiä olut- ja lonkerotölkkejä. Vien ne Kemiön Alkoon ja pistän lihoiksi. Saat koko potin. Veikkaan, että rahaa tulee ainakin 20 €. Voi mennä ylikin!

Pistä vain homma tulille!

Mä olen myös mukana! Mä järjestän stadionille 2 viikon päästä konsertin jossa esiintyy ainakin Springsteen, Metallica ja Cheek. Konsertin nimi tulee olemaan ’Fillari Aid’. Koko tuotto menee lyhentämättömänä tähän projektiin.

Mahtava idea. Mennään samantien kentällekin niin Saadaan uusi edistyksellinen vaihtoehto pelaamiseen. Lajihan on vanhanaikainen. Mahdollistaa mm
    – Nopean pelaamiseen. Pyörällä pelaajille annetaan tietenkin golfliiton ja myöhemmin R&A:n vahvistamana etuoikeus ohittaa kaikki muulla tavalla etenevät.
    – Uusmuodikkaan pukeutumisen. Miehetkin voivat pelata pyöräilykalsareissa vaippapehmusteineen tai hyväkroppaiset uikkareissa triathlontyyliin. Ja tietenkin päässä kärpäsensilmä aurinkolasit. Kypärää ei tarvitse kun nurmialueelle on helppo kellahtaa jos sotkemiseen väsähtää.
    – Pelimuotona myös pyöräpoolo eli riittävän taitavan ei tarvitse nousta pyörän selästä lainkaan kierroksen aikana. 18 palloa riittää. Vanhanaikaisesti liikkuvat kävelijät voivat korjata divotit ja pyörän jäljet griineiltä.
    – Akkuvetoinen sähkäpyörä vanhemmille golfaajille.

periferia kirjoitti: (2.9.2014 19:27:40)
    Mahtava idea. Mennään samantien kentällekin niin Saadaan uusi edistyksellinen vaihtoehto pelaamiseen. Lajihan on vanhanaikainen. Mahdollistaa mm
    – Nopean pelaamiseen. Pyörällä pelaajille annetaan tietenkin golfliiton ja myöhemmin R&A:n vahvistamana etuoikeus ohittaa kaikki muulla tavalla etenevät.
    – Uusmuodikkaan pukeutumisen. Miehetkin voivat pelata pyöräilykalsareissa vaippapehmusteineen tai hyväkroppaiset uikkareissa triathlontyyliin. Ja tietenkin päässä kärpäsensilmä aurinkolasit. Kypärää ei tarvitse kun nurmialueelle on helppo kellahtaa jos sotkemiseen väsähtää.
    – Pelimuotona myös pyöräpoolo eli riittävän taitavan ei tarvitse nousta pyörän selästä lainkaan kierroksen aikana. 18 palloa riittää. Vanhanaikaisesti liikkuvat kävelijät voivat korjata divotit ja pyörän jäljet griineiltä.
    – Akkuvetoinen sähkäpyörä vanhemmille golfaajille.

Läskirenkainen versio ja tukeva seisontatuki mahdollistaa tämän kentällä ajamisen myös.

Lavantauti kirjoitti: (2.9.2014 18:43:29)
    Mä olen myös mukana! Mä järjestän stadionille 2 viikon päästä konsertin jossa esiintyy ainakin Springsteen, Metallica ja Cheek. Konsertin nimi tulee olemaan ’Fillari Aid’. Koko tuotto menee lyhentämättömänä tähän projektiin.

Voidaanko tämä tulkita varmana ennakkotilauksena ?

Totta kai! Kuten Johtaja tuossa jo totesi, pistä homma tulille vaan!
    Laskut voi lähettää minulle postitse osoitteella Lavantauti.

Alkupääomaa voit maanantaina kysellä Kemiön Alkosta ja jos ei ne siellä tunne asiaa, soita Perniön Alkoon. Voi olla, että vien tölkit sinne ja jätän lapun myymälänhoitajalle.

Hyvä, että Lavis sai Cheekin puhuttua esiintymään, sillä hän saa varmaan houkuteltua Katri Helenan lavalle ja tämä taas vetää varttuneempaa väkeä paikalle.

Olet varmaan ehtinyt jo Golf Fillaria luonnostella. Voisit näin perjantain kunniaksi jonkun skissin julkaista!

Kyllä fillari on luonnosteltu hetimmiltään, mutta jotta patentin saa haettua sitä ei saa julkistaa. Samoin tuo 45 kiloinen aurinkolekoni…sen detaljit ovat visusti piilossa.

Alkaa olla sitten rahat pian koossa…vein tyttäre 20 muumivideota osto-ja myyntiliikkeeseen ja 20 euroa myös kasaan.

Johtaja XXL kirjoitti: (5.9.2014 9:31:34)
    Alkupääomaa voit maanantaina kysellä Kemiön Alkosta ja jos ei ne siellä tunne asiaa, soita Perniön Alkoon. Voi olla, että vien tölkit sinne ja jätän lapun myymälänhoitajalle.

Hyvä, että Lavis sai Cheekin puhuttua esiintymään, sillä hän saa varmaan houkuteltua Katri Helenan lavalle ja tämä taas vetää varttuneempaa väkeä paikalle.

Olet varmaan ehtinyt jo Golf Fillaria luonnostella. Voisit näin perjantain kunniaksi jonkun skissin julkaista!

Kuinkas paljon tuo bägi aiheuttaa ilmanvastusta Salen mäessä? Enemmän kuin mopontankki draiveri täydellä swingillä, vai?

Finnwin kirjoitti: (5.9.2014 19:47:05)
    Kuinkas paljon tuo bägi aiheuttaa ilmanvastusta Salen mäessä? Enemmän kuin mopontankki draiveri täydellä swingillä, vai?

Tämäkin on mietitty, mutta salassa pidettävää.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #301257 kohteessaGolf fillari ?!

Etusivu Foorumit Välineet Golf fillari ?!