Aihe: Golf Balance Mid Tour Karsinta 2013 Peuramaalla 22.9.2012 - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Golf Balance Mid Tour Karsinta 2013 Peuramaalla 22.9.2012

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golf Balance Mid Tour Karsinta 2013 Peuramaalla 22.9.2012

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Heikosti on kilpailu infoa tarjolla. Ja jos sitä haluaisi tarkennusta kysellä, no eipä ole kun s-postit tarjolla. Joihin vastataan jos jaksetaan. Taitaa olla kilpailut tarkoitettu vain tietylle porukalle… Eikös liitolla ole selkeät ohjeet siitä miten kilpailuilmoitus tulee julkaista!

Tuossahan on nyt ainakin jotain mid tour

Joo, oon kolunu kaikki sivustot läpi, lukenu säännöt yms. Siksi tää niukkuus narina sai alkunsa =(
    En ole hankala mutta kuitenkin =)

Kuka saa osallistua, kaikki miehet vai ennenvuotta 1902 syntyneet.
    Kuka toimii kilpailun johtajana hänen numeronsa tms. oleellista infoa.

Hurricane kirjoitti: (18.9.2012 23:53:49)

Kuka toimii kilpailun johtajana hänen numeronsa tms. oleellista infoa.

Kisavastaava alla olevasta linkistä.
    MID organisaatio

Kaikki 35v täyttävät kauden 2013 aikana ja vanhemmat saa osallistua ilman painorajoitusta. Händäri tosin tulee olla alle 12. Ilmoituminen viikonloppuna pelattavaan karsintaan on jo sulkeutunut.

Itse ainakin löysin Mid Tourin ja golfboxin sivuilta kaiken oleellisen infon ja jopa golfboxin tunnuksia varten ohjeet (kotiseura käyttää nexgolfia). Peuramaan kentistä saisi olla perempi kenttäesittely, mutta se ei ole tourin vika.

Mä en ainankaan kokenut ilmoittautumista jne. infojen hakua hankalaksi. Kaikki tarpeellinen Midin sivuilla ja Golfboxissa kisan kohdalla. Onnistuin täyttämään jopa kaavakkeen ekalla, lasketaanko holariksi atk:ssa?

mrc77 -> Eipä taida löytyä stroke saveria Peuramaan caddieltakaan. Harmi..

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #210974 kohteessaGolf Balance Mid Tour Karsinta 2013 Peuramaalla 22.9.2012

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golf Balance Mid Tour Karsinta 2013 Peuramaalla 22.9.2012