23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

GCIH 2005/vol3. go HillSide?

Etusivu Foorumit Yleistä GCIH 2005/vol3. go HillSide?

Esillä 19 viestiä, 76 - 94 (kaikkiaan 94)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Partille ehdotus!

    Jokaiselle tiiaus paikalle eri merkkistä whiskyä niin saadaan samalla väen mielipide kustakin merkistä.

    (Omaa taktikointiani kun ei ikä vielä ihan riitä noihin aineisiin niin saan helpon scratch voiton kun kaikki tuhoo tuloksensa viimisillä väylillä kun pallo rupee jo heilumaan)

    Ai niin… mukana jos vain pääsee

    Terse!

    En tiedä, miten kys. kilpailuun ilmoittaudutaan. En tosin tiedä paljon mistään muustakaan mitään, mutta palloa hakkaan mielelläni. Jos matkaan vaan sopii, tulisin mielelläni. (Saaks alkaa treenaa jo).

    kyä täältä rotvallirreunantakaaki vois lähee pelaan

    jos vaan porukkaammahtuu.

    PS.Pipo päähäjja eiku reenaa

    Täten allekirjoittanut ilmaisee tahtonsa osallistua kisaan.

    Pakan sekoittaminen helpottanee järjestelyjä – hyvä jos niin. Olisi kuitenkin kiva jos saisi puolustaa ’korpisotureiden’ loistavaa ja menestyksekästä uraa 🙂

    Se on muuten PIPA – helkkari.

    Mukana ollaan. Nyt meni Takkapuun ja Svingerin kanssa hyvä alku vaan hukkaan. ’Mut elämä on…’

    Ja niinkuin viestiketjun alussa ilmaisinkin, on tosi mukava pelata kera täysin tuntemattojen lajitovereiden.

    AIVVAAN MIEELETÖN IDEA PARTI. *naminami halihali wonkwonk slurp*!

    Nyt kelpuuttaisin joukkueeseeni vaikka KAUKOJA!

    Mukaan ängetään, vaikka väkisin.. Ehdoton pääsee pitkälle, mutta päätyy lopulta saunan taakse 🙂

    Tämä ei vielä taida olla se virallinen ilmoittautuminen?

    Joka tapauksessa – tahdon mukaan!

    PS. pohjalla jo useita kierroksia Hillsidessa

    Niin, mutta, ko!

    En nyt tiiä, kekä mun ryhmään sitte tulee. Kelepaako niille mun pelit ja vanhat vermeet. Jos vejän ulos heti ekalla. Toisella vaikka lampeen. Tai mihin. Hitaaksikin haukutaan. Minä en ossaa kun muijan kanssa pelata. Mitä nyt sillonki vähän mailalla huitelen.

    Jaa, mutta! Mitä se vaimo tossa sanokaan, että mentäs anopille tuollon. Lomakauven päättäjäiskaffeelle. Ehkä yöksi oikeen, vaikka pitkäksi viikonlopuksi.

    Juu ei, tuun sittenki pelaan.

    vai että riidellä pitää jotta mahtuu mukaan…

    No kyllä minä Poqwen ohi lupaan tasoituksessa mennä tänä vuonna (viime vuonna yritys kova, mutta ei), mikä olisikaan parempi paikka ja tilaisuus siihen kuin golfpisteen kisa, jos (lue: kun) me molemmat varmasti mahdumme mukaan 😉

    Janzki siis mukana…

    Messissä ollaan, jos Parti niin sallii.

    Mielellään sitä olis Single Maltin kunniaa ylläpitänyt jatkossakin, mutta joukkueiden uusjako kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.

    Nythän voimme käännyttää lisää pelaajia Mallas-uskoon 🙂

    Hillside kuullostaa ihan hyvältä. päivämäärä sitävastoin ei, koska allekirjoittaneella on pervoseuran kalaretki kulttuurikoski Huopanalle just silloin 🙁

    Rasvakapselikin tahtoo mukaan. Viime vuonna ei mahtunut, toissavuonna kylläkin. Eikä oltu viimeisiä!

    Kiva huomata täällä muitakin joilla on alunperin englantilaisten ja ylämaan herrasmiesten kehittämiä harrastuksia. Enkä tarkoita pelkästään golf’in pelaamista ja turpeen savussa kypsyteltyjen mallastisleiden juontia.

    Eikös sitä ehtisi vielä Huopanan iltahätsingille, vaikka pelaisi päivällä kisakierroksen? Itse lähden elokuussa Gaulalle, siellä kierretään päivällä paikallisia golfkenttiä ja vasta illan hämyssä kompuroidaan jokirantaan.

    pjs

    Eikös tuota kisaa voisi pitää aiemmin kuin 31.7? Itse olen silloin ainakin ulkomailla 🙁

    pjs

    köh, olisihan se pitänyt lukea koko ketju ennen kuin alkaa itkeä että ei käy ;-). Kyllä perjantai on OK.

    no kyllähän toi oli harkinnassa molempiin osallistuminen, mutta on sinne huopanalle sen verran matkaa, eetä taitais tulla turhan kiire.

    luvat alkaa nääs klo 18:00 perjantaina.

    Tietty jos tii-ajan sais heti aamutuimaan, niin ehkä sitten……..tosin eihän tässä oo vielä ees mitään varmuutta osanotostakaan.

    157 päivää 14 tuntia

    Tietenkii tahtoo mukaan, tälläkerralla on vapaat jo anottu.

    Hieno juttu, että järjestäjiä löytyy Kiitos siitä !!!

Esillä 19 viestiä, 76 - 94 (kaikkiaan 94)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370696 kohteessaGCIH 2005/vol3. go HillSide?

Etusivu Foorumit Yleistä GCIH 2005/vol3. go HillSide?