23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

GCI Master 16.7. Tiimit kasaan!

Etusivu Foorumit Yleistä GCI Master 16.7. Tiimit kasaan!

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 162)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Minun puolestani tervetuloa. En tiedä onko jo ilmoittautuneilla etuoikeutta? Muistaakseni periaate oli että ilmoittautuminen ei olisi kilpajuoksua.

    Ellei joku muuta määrää niin olet mukana.

    Toivotaan kivoja kelejä perjantaiksi.

    Tietenkin olen perjantaina paikalla, eihän täällä nyt tarvitse itsestäänselvyyksiä huudella. 😉 14:10 startataan, tosin mä olen paikalla varmasti jo hyvissä ajoin, klo 13 viimeistään. Sinä uutena kaverina tiimissä tunnistat mut jos et KEJ-tour kuvasta, niin ehkä päässä olevasta vaaleasta taylormade-visiiristä ja aivan järjettömän hienoista Toski-bleideistä bägissä.

    Toki, olisi Palalta ja Tuåpilta kiva saada kuittaus siitä että tieto tiiajasta on mennyt perille… Huhuu? Äijät hei? Tulkaa esiin, tää kuurupiilo ei oo enää kivaa. 🙂

    Meidän teetime on 14.40 tee 8, huomioiden Masterin rangen sijainnin ja sen että lahjattomat harjoittelee, ehdotan että Team Poromiehet kokoontuu Pe klo 14 Masterin ravintolassa ottamaan pienet ’neuvoa antavat’ ennen kisaa (toivottavasti tarjolla on Lapin Kultaa). Ehdotan myös että tuntomerkkinä pidämme hanskaa kädessä jolla tuoppia kallistellaan.

    PT

    Terve,

    Mahtuuko johonkin tiimiin Hcp 10,4 ja viikkokisat kulkenu..pistebogeyt= 33,34,37,34,38,34,34 🙂

    Ottakee mukaan… tai otan Perjantaina proolta tunnin ja mitenköhän sitten käy… 🙂

    Nousukuntoinen Roskinoff tarjolla täydentämään vajaan miehityksen omaavaa tiimiä.

    Hyvä, joukkue on koossa! Voidaan kokoontua rangen pallokoneella klo 13, tai jos se ei onnistu niin klubitalon puttigriinillä klo 13.50. Lähtöaikahan on 14.20, tii 1.

    Mukana ollaan. Nähdään perjantaina. Moneltako meinasitte mennä rangelle? 15:10 näköjään avaus 1. tiiltä, että viimeistään silloin nähdään.

    Mikäs takapirujen tilanne on? Mahtuuko ko pelurit tiimiin?

    Ajattelin mennä hieman aikaisemmin lyömään rangelle puoli korillista palloja ja vähän ottaa tuntumaa putteriin. Olen siellä varmaan pari tuntia aikaisemmin. 050-3328687

    PT

    Aiemmassa viestissä kerroin jo viikkokisa taustaa = valkoisilta, mutta eilen pelasin 75:nnen kierroksen = Suomessa… Pelituntuma aika kohallaan… että onko jossain ryhmässä tilaa??? 🙂

    + Pro v1 pallo tiimin joka jäsenelle mihin mahdun… 🙂 jääköön lahjonnat noihin palloihin… 🙂

    Lähden tästä etelän leirille Tallinnaan ja olen pari päivää pois netin äärestä, mutta tulen perjantaina norkoilemaan ’hatunjakoon’, josko joku tiimi tarvitsee täydennystä.

    Luulen että jos perjantaina ilmestyy paikalle niin 3-6 ekalle löytyy pelipaikka. Kannattaa varautua henkisesti pieneen venailuun.

    Nähdäänpä sitten perjantaina. Tulen n. 1.5 tuntia aikaisemmin rangelle. Soittelen sitten.

    Näinhän tässä taas kävi… Tuli työnakki ja täten ilmoitan valitettavasti kisan jäävän väliin. Yritän saada pelurin tilalle, jos jostain semmoisen löydän 🙂

    Sorry

    Tarjoan teille tiimin täydennykseksi Sami Poroa. Kelpaako?

    Halukkaat pelurit:

    Tule ilmoittautumaan #golfklubi-kanavalle, niin saat pelipaikan perjantain kisaan, samalla kuittaat itsellesi sponsori pelipaidan ja lippiksen.

    Mikäs on takaraja ilmoittautumisen vahvistamiselle? Kukaan omasta tiimistäni ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan. (Team Olutlasi)

    Ottaa silmän käteen ja selaa 16 viestiä alaspäin. 🙂 Älä huoli, ei tarvitse yksin pelata.

    Nimetön

    Moro Parti, ilmottauduin juuri Ville W kautta 8 tee klo 14.00. Onko tietoa kuinka monta ryhmässä on vai hommaanko lisää pelaajia siihen ?

    Ensiksi kiitos Partille tästä kisasta kuin myös KEJ-tourista. Ja sen päälle hieman moitteita tästä ilmoittautumissysteemistä.

    Itse odottelin (tyhmä kun olen), että töihin ja projekteihin liittyvä aikatauluni varmistuu ja ilmoittauduin vasta sitten. Eli liian myöhään.

    Nyt näyttää siltä, että tulee peruutuksia ja jotkut joukkueet ottavat täydennyksiä alkuperäisen listan ulkopuolelta. Lisäksi pyydetään vahvistamaan osallistuminen, jotta joukkue saataisiin kasaan.

    Eikö olisi selkeää, että ilmoittaudutaan, kun ollaan tulossa eikä mitään vahvistamista tarvita. Jos sitten tulee tosi este, niin peruutus ajoissa joukkueen vetäjälle, joka ottaa listalta seuraavan mukaan ?!?

    Olisi kiva tietää mikä on ilmoittautumistilanne. Kaikkien viestien läpikäyminen on melko puuhakasta ja siinä tarvitsee jo vähintään kynää ja paperia, jotta näkisi onko jossain joukossa tilaa. Ja sekään ei vielä auta, kun porukat odottavat vahvistusviestejä.

    Niin ja täydennyksenä edelliseen viestiini, että en ole vielä varannut muualle peliaikaa perjantaiksi.

    Olen siis käytettävissä, jos joku kippari tarvitsee täydennystä.

    hcp 19,7 / pelikierroksia tänä kesänä takana seitsemän / pistekeskiarvo 35

    Tällaisen anonyymin porukan saaminen ykköstiille jonkinlaisessa järjestyksessä ei valitettavasti mene aina aivan suunnitelmien mukaan. Jos kaikki ilmoittautuneet tulisivat paikalle niin silloinhan se olisikin helppo juttu. Meillähän on julkaistu lähtöluettelo. Ongelmaksi tulevat peruutukset ja varsinkin noshowt.

    Järjestäjän kannalta olisi ollut helpointa antaa koko asian olla ja katsoa ketä ilmestyy paikalle ja pelata sillä porukalla.

    Tämän vahvistusten/peruutusten potkimisen takana on saada mahdollisimman monta peruutuspaikkaa täytettyä innokkailla pelureilla. Meillä voisi tietenkin olla varamieslista josta täytetään järjestyksessä peruutusten mukaan. Ongelmana olisi se, että kun mulla ei ole kenenkään yhteystietoja niin miten saan varamiehelle sanan perille siitä että hän mahtuu mukaan? Jos viesti laitetaan tänne ketjuun niin mistä tiedän että hän saa sen? Kuinka monta päivää pitää odottaa ellei hän vahvista tulemistaan?

    Peruutuksia tulee kuitenkin vielä viimeisinä päivinäkin joten tällainen keskusohjattu täyttösysteemi olisi aivan liian hidas/kankea viimehetken paikkojen täyttämiseen.

    Tänä vuonna yritetään tällä tavalla. Olin laskenut hieman väärin joukkueiden kapteenien aktiivisuuden peruutuspaikkojen täyttämiseen. Nytkin peruutuksia on tullut ja pelureita olisi tyrkyllä mutta kysyntä ja tarjonta eivät jostain syystä kohtaa?

    Aina roiskuu kun rapataan ja kaikki putit eivät uppoa. Ensi vuonna olemme vieläkin viisaampia ja yritään uudestaan paremmalla systeemillä.

    No prkl! Miten se nyt noin ohi pääsi menemään.=) Mutta hyvä ettei ainakaan yksin tarvitse lähteä sohimaan. Aika hiljaista on vissiin ollut näitten kahden taistelijan kanssa?=) Mutta periaatteeksi kyllä otetaan että Team Olutlasi jo nimeään kunnioittaakseen pelaa tuossa kisassa, keinolla millä hyvänsä…;)

    Itse ihan hyvässä nousukunnossa, eilen etu-9 37 lyönnillä ja siihenkin pääsi lipsahtamaan 3 bogia. Pahat on kotikentän raffit EM-kisojen jälkeen…

    Olin tekstiviestitse yhteydessä nettisaarroksissa olevaan Palaan, tulossa on. Kaipa se tuåppikin sitten löytää sinne ykköstiille. 🙂

    Hieno homma, ny sitten vaan viimeiset säädöt swingiin ja homma alkaa olla hanskassa. Ei tartte enää jännittää jäädäänkö rannalle.=)

    Pitäisiköhän sopia tässä samalla sitten monelta joukkue kokoontuu? Ja missä? Mihinkäs suuntaan on muuten pojilla tasoitukset menneet tässä vaiheessa kautta ja kuinka paljon?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 162)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #374342 kohteessaGCI Master 16.7. Tiimit kasaan!

Etusivu Foorumit Yleistä GCI Master 16.7. Tiimit kasaan!