Aihe: Foorumin etusivu - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Foorumin etusivu

Etusivu Foorumit Yleistä Foorumin etusivu

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #186660 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tiedän, että mainostajat maksavat, mutta onko aivan pakko tunkea noin isoja mainoksia sivulle? Nyt ekan ruudullisen täyttää golf balance. Siirryin vihdoin adblockin käyttäjäksi, joten en enää tiedä kuka maksaa tuon isoimman mainospaikan.

#436974 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Q8 kirjoitti: (10.10.2011 8:25:37)
    Tiedän, että mainostajat maksavat, mutta onko aivan pakko tunkea noin isoja mainoksia sivulle? Nyt ekan ruudullisen täyttää golf balance.

Siirryin vihdoin adblockin käyttäjäksi, joten en enää tiedä kuka maksaa tuon isoimman mainospaikan.

Mä sain sen pois kun vieritin ruutua alaspäin:) Onneksi ei mennyt päivä pilalle;)

#436975 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei mullakaan päivä pilalle mennyt, se oli mennyt jo aikaisemmin.

Mutta kun tuo tunkee ruudulle aina kun palaa etusivulle. Samoin jollain päätelaitteilla on aivan idioottimaista joutua lataamaan tuollaista kimpaletta.

#436976 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos haluamme käyttää ilmaisia nettipalveluja, niin silloin on hyvä sietää mainoksia.

Minä ainakin kestän nuo mainokset ja olisin kestänyt TVn golflähetyksissäkin, mieluummin kuin pakotettuna siirtymään maksuTVn käyttäjäksi.

Toki voisi olla paikallaan kevyempi versio tilanteissa, joissa netti on hidas (tai kallis)

#436977 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Putti-Possu kirjoitti: (10.10.2011 20:11:22)
    Jos haluamme käyttää ilmaisia nettipalveluja, niin silloin on hyvä sietää mainoksia.

Tämä ei ollut kylläkään pointtini.

#436978 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Q8 kirjoitti: (10.10.2011 21:08:49)

Vaan mikä?

#436979 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (10.10.2011 21:18:02)

Q8 kirjoitti: (10.10.2011 21:08:49)

Vaan mikä?

Tiedän, että mainostajat maksavat, mutta onko aivan pakko tunkea noin isoja mainoksia sivulle? Nyt ekan ruudullisen täyttää golf balance.

#436980 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ja jaat tämän tiedon täällä meille kaikille, koska…??
    Minä ymmärrän, että ihmisiä haittaavat jotkin asiat ja toisia ei. Aina vaan en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä iso numero? Varsinkin jos sen pystyy itse helposti ratkaisemaan…
    Luulisi tämänkin asian vievän kallista aikaa? Tosin tämä on vain hyvää mainosta kyseiselle firmalle, mutta en usko siitä olevan kyse?

#436981 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ADB ja päätelaitteesta fläsh-tuki pois päältä…

#436982 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Arsu kirjoitti: (11.10.2011 13:32:22)

Samasta syystä kuin sinäkin vastasit.

#436983 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä ymmärrän, että ihmisiä haittaavat jotkin asiat ja toisia ei. Aina vaan en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä iso numero? Varsinkin jos sen pystyy itse helposti ratkaisemaan…
    Luulisi tämänkin asian vievän kallista aikaa? Tosin tämä on vain hyvää mainosta kyseiselle firmalle, mutta en usko siitä olevan kyse?

Ottamatta nyt sen enempää kantaa kumpaankaan suuntaan, niin eikös tämä nyt sentään ole Forum, eli keskustelupalsta? Ei se nyt mielestäni niin iso numero ole jos joku ihmettelee miksi noiden mainosten alle jää jo koko sivusto. Jos ne vielä tuosta jatkaa suurenemistaan samalla vauhdilla, tuhkapilvet ovat vain pieni hidaste lentoliikenteelle kun nämä mainokset peittävät kohta alleen koko Euroopan. Tai ainakin ton sivun alaosankin.

#436984 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Henkka kirjoitti: (11.10.2011 18:39:44)

Ottamatta nyt sen enempää kantaa kumpaankaan suuntaan, niin eikös tämä nyt sentään ole Forum, eli keskustelupalsta? Ei se nyt mielestäni niin iso numero ole jos joku ihmettelee miksi noiden mainosten alle jää jo koko sivusto. Jos ne vielä tuosta jatkaa suurenemistaan samalla vauhdilla, tuhkapilvet ovat vain pieni hidaste lentoliikenteelle kun nämä mainokset peittävät kohta alleen koko Euroopan. Tai ainakin ton sivun alaosankin.

No onhan tämä keskustelupalsta, vaikka välillä vaikuttaa enemmänkin v..tuilu-, valitus-, vähemmän asiaa, mut paljon tekstiä- palstalta. Eikä se minua haittaa, mutta se on jättänyt tämän palstan seuraamisen/ kaiken muunkin vähemmälle. Olen siis keksinyt jotain muuta. En ole vaivautunut syyttämään siitä forumia ja sen jäseniä. Yksinkertaisesti vaihtanut enemmän tai vähemmän maisemaa. Nyt huomaan jo ajautuvan tähän soppaan mukaan:)
    Q8:lle. Minä vastasin tähän viestiin palstan hengessä vain ollakseni sarkastinen tätä kokemaasi vääryyttä ja tajunnan ylittävää tapaa toimia markkinoinnissa. Joten epäilen syiden olevan hyvinkin erillaiset. Ehkä sinä olit sitten palstan hengessä valittamassa? Joten jotain samaa sittenkin??
    No nyt mä katoan taas toviksi. Ja tämä kaikki siis pilke silmäkulmassa, winks winks. Mut eihän tässä ole mitään järkeä, puolin eikä toisin..

#436985 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä ainakin kestän nuo mainokset ja olisin kestänyt TVn golflähetyksissäkin, mieluummin kuin pakotettuna siirtymään maksuTVn käyttäjäksi.

Toki voisi olla paikallaan kevyempi versio tilanteissa, joissa netti on hidas (tai kallis)

on mainontaa ja sitten on mainontaa 😉

se että lähes jokaisen sivuston etusuvilta ponnahtaa isokokoinen mainos jonka ohittaminen vaatii erityisiä toimenpiteitä.. no itselläni se on saanuut aikaiseksi ainoastaan reaktion käyttää adblockeria ja kieltää pop upit.

enkä usko että olen ainoa, eli manostamalla liian ihollekäyvästi pitää huolen siitä ettei viesti tavoitakaan kohderyhmää.

lisäksi aina voidaan pohtia sitä millaista mainontaa tarjoaa rahoittaakseen ”ilmaispalvelun”
    jos linja on että ”julkaisemme vain hillittyjä mainoksia” niin miksei se voisi olla yhtä tuottavaa kuin nykyinen ”liikettä ja ääntä isolla bittimäärällä kaistanleveyden haaskaamiseksi’ ?

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #436979 kohteessaFoorumin etusivu

Etusivu Foorumit Yleistä Foorumin etusivu