Aihe: Fantasiaa - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Fantasiaa

Etusivu Foorumit Yleistä Fantasiaa

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No fantasiastahan tässä on kysymys. Tuo hillosumma on ihan yhtä realistinen kuin ne neljä top-pelaajaa Kytäjällä.

KL

Mutta Äksäksällä, joulusatukilpailu päättyi jo…. tosin kevyen naurun kera tuotostasi lueskelin 🙂 Varsinkin se maito ja mustikkapiirakka oli hyvä!

KL kirjoitti: (22.1.2007 11:24:24)
    Varsinkin se maito ja mustikkapiirakka oli hyvä!

Sittemmin tuo mustikkapiirakka on alkanut huolestuttaa minua, sillä piirakan meillä paistaa yleensä vaimo, joka myös poimii mustikat. Ja vaimon olin kyllä kuvitellut jonnekin aivan muualle silloin kun Michelle tulee kylään.

Pelkään, että Michelleltä jää piirakka paistamatta. Voin tunnustaa, että olen kyllä kuvitellut hänet mustikoita poimimaan. Hänellä oli yllään kaislahame ja lei. Minä ainakin unohdin golfin toviksi kun Michelle innosta kiljahtaen kumartui runsaan mustikkamättään ylle!

Taidan ostaa valmiin piirakan Salon torilta.

Kirjoituksessa oli toinenkin ongelmakohta joka vaatii hiomista. Eiväthän satakielet enää silloin laula kun mustikat ovat kypsiä! Paha moka jota alitajuntani työstää nyt yötä päivää…

Mättähältä mättähälle XXLlä käy ja pikkujalka vilkahtaa…

kebax kirjoitti: (22.1.2007 12:15:03)
    Mättähältä mättähälle XXLlä käy ja pikkujalka vilkahtaa…

Se olisi kyllä parempi, että pikkujalka ei hirveästi vilahtelisi 16 -vuotiaan tyttöressukan kanssa.

Kumpikos näistä on se joka Wie:

Happy Gilmore (Voi olla vaarallinen avauksissa?)

The Hanson Brothers (pelaisivat vuorotellen)

Viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä, paras Bond-näyttelijä: Mr. Sean Connery.

KL

Jäsen XXL kirjoitti: (22.1.2007 12:10:43)

Kirjoituksessa oli toinenkin ongelmakohta joka vaatii hiomista. Eiväthän satakielet enää silloin laula kun mustikat ovat kypsiä! Paha moka jota alitajuntani työstää nyt yötä päivää…

Sehän se olikin! Minä jo mietinkin, että jokin tuossa kirjoituksessasi oli täysin fiktiivistä….

Ditto kirjoitti: (22.1.2007 13:19:20)
    … 16 -vuotiaan…

Onhan Michelle jo 17-vuotias ja kuten kansanlaulussa (trad.) sanotaan, neito kauneimmillaan. Ja sitten kun hän joutaa meillepäin pelaamaan, on ikää taatusti karttunut lisää, sillä kovin kiireinen on daami, eikä alkaneelle kaudelle sopivaa aikaa löytynyt.

Juttelin nimittäin hänen isänsä, B.J. Wien kanssa. Ehdotin, että voisimme leikkimielisesti Michellen kaa osallistua salanimillä Married Couples-kilpailuun, siinä on hyvät palkinnot, mutta B.J. esteli.

Kun sitten kysyin, että onko Michellellä yhtä mehukkaan näköistä isosiskoa joka joutaisi kaislahameessa kanssani mustikkametsään alkoi puhelimesta kuulua koreankielisiä karkeuksia, vieläpä kovalla äänellä, tulin siihen ymmärrykseen, ettei Michelle taida tulla Teijoon kanssani pelailemaan. Tiedän tämän harmittavan Michelleä enemmän kuin minua.

Tuumin suotta lähteneeni liian kauas peliseuraa hakemaan. Löytyyhän näitä kaunottaria, perkele, EU:stakin! Sophie Sandolo, esimerkiksi, vaikuttaa donnalta jolle mustikkapiirakka maistuu. Olen hänen kalenteriaan katsellut ja arvaillut, notta löytyisikö sieltä sopivaa rakoa minullekin..!

Jäsen XXL kirjoitti: (22.1.2007 19:55:27)

… 16 -vuotiaan…

Onhan Michelle jo 17-vuotias ja kuten kansanlaulussa (trad.) sanotaan, neito kauneimmillaan. Ja sitten kun hän joutaa meillepäin pelaamaan, on ikää taatusti karttunut lisää, sillä kovin kiireinen on daami, eikä alkaneelle kaudelle sopivaa aikaa löytynyt.

Juttelin nimittäin hänen isänsä, B.J. Wien kanssa. Ehdotin, että voisimme leikkimielisesti Michellen kaa osallistua salanimillä Married Couples-kilpailuun, siinä on hyvät palkinnot, mutta B.J. esteli.

Kun sitten kysyin, että onko Michellellä yhtä mehukkaan näköistä isosiskoa joka joutaisi kaislahameessa kanssani mustikkametsään alkoi puhelimesta kuulua koreankielisiä karkeuksia, vieläpä kovalla äänellä, tulin siihen ymmärrykseen, ettei Michelle taida tulla Teijoon kanssani pelailemaan. Tiedän tämän harmittavan Michelleä enemmän kuin minua.

Tuumin suotta lähteneeni liian kauas peliseuraa hakemaan. Löytyyhän näitä kaunottaria, perkele, EU:stakin! Sophie Sandolo, esimerkiksi, vaikuttaa donnalta jolle mustikkapiirakka maistuu. Olen hänen kalenteriaan katsellut ja arvaillut, notta löytyisikö sieltä sopivaa rakoa minullekin..!

Kovasti olen sinulle kateellinen tuosta. Minun pelini nti Wien kanssa estää se, että olen häntä 25 cm lyhyempi ja 25 cm leveämpi. Hän ei yksinkertaisesti kehtaisi pelata kanssani. Sen sijaan Sophie on itsensä siinä määrin jo myynyt, että voinen maksua vastaan pelata hänen parinaan.

ts

Jäsen XXL kirjoitti: (22.1.2007 19:55:27)

… 16 -vuotiaan…

Tää onko fantasiaa, vai alku raskau… ööh.. siis rakkauden… [nuottihymiöitä läjäpäin]

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483055 kohteessaFantasiaa

Etusivu Foorumit Yleistä Fantasiaa