Aihe: European Tour 2015 – Suomipojat maailmalla - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

European Tour 2015 – Suomipojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu European Tour 2015 – Suomipojat maailmalla

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 256)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • pjs kirjoitti: (12.8.2015 21:22:38)

    Vipsu kirjoitti: (12.8.2015 17:40:52)
    Roope Kakko ansaitsi voitollaan osallistumisoikeuden lähes kaikkiin isoimpiin golfkisoihin Euroopassa ensi vuodelle. Hyppäys on suuri pienkisojen jonotuslistalta. Suurin haaste Kakolle loppuvuonna on kerätä pisteitä maailmanlistalle ja havitella paikkoja majorissa.

    Roope tuoreeltaan kommentoi, että keskittyy nyt loppukauden kehittämään svingiään, eikä (juuri?) hyödynnä voittajakategorian jo tänä vuonna suomia mahdollisuuksia. Herää kysymys onko tämä nyt ihan fiksu veto, mutta tiedä sitten vaikka tulisi toisiin aatoksiin.

    Mielenkiintoinen pohdinta tosiaan: 2016-kausi alkaa jo joulukuussa, eikä sinne niin hirveän pitkä aika ole. Varmaan Roope kohtuullisen määrän kisoja pelaa ennen sitäkin, mutta prioriteettina lienee ensi vuoden tuloksen maksimointi ja minimitavoitteena uusia kortti. Marraskuu joka tapauksessa tulee taukoa, ellei nyt sitten jonkinlaista täysosumaa pukkaa jostain lähikisoista.

    Hyvänä puolena on se, että ensi vuoden harjoitus-ja kisaohjelman pystyy nyt varsin hyvin suunnittelemaan. Mielenkiinnolla seurataan ja parasta toivotaan!

    EFC

    Kakon kohdalla pitäisin outona jos jättäisi esimerkiksi tämän vuoden Dunhill Linksin väliin ja kyllä tuossa syys-lokakuussa kannattaisi muutama muukin kisa pelata ja reenata sen jälkeen ja lähteä sitten mukaan vaikka Desert Swingiin. Toki helppo tästä sohvalta on neuvoja huudella. hymiö.

    Olen suurella mielenkiinnolla seurannut ’Live Scoring’-linkkiä Latvian Open kisasta, jonne on matkannut edustava joukko suomalaisia kilpapelaajia. Kahdella on jopa singeli-tasoitus.

    KL

    Chip Greenside kirjoitti: (21.8.2015 19:25:36)
    Olen suurella mielenkiinnolla seurannut ’Live Scoring’-linkkiä Latvian Open kisasta, jonne on matkannut edustava joukko suomalaisia kilpapelaajia. Kahdella on jopa singeli-tasoitus.

    Onkohan palkintona matka Liettuaan? Vai kenties Viroon?

    KL kirjoitti: (21.8.2015 22:08:50)

    Chip Greenside kirjoitti: (21.8.2015 19:25:36)
    Olen suurella mielenkiinnolla seurannut ’Live Scoring’-linkkiä Latvian Open kisasta, jonne on matkannut edustava joukko suomalaisia kilpapelaajia. Kahdella on jopa singeli-tasoitus.

    Onkohan palkintona matka Liettuaan? Vai kenties Viroon?

    Suomen huippuamatöörit ja singelipelaajat osallistuvat erkko trophyyn jossa on mahtavat palkinnot ja jonne on saatu mukaan useita kansainvälisiä huippuamatööreja. Varmasti tätäkin kisaa seurataan live scoringista ympäri eurooppaa suurella mielenkiinnolla. Ehkä tämänkin kisan voittaja saa matkan naapurimaahan…viroon.

    Olikohan alkuperäisen viestin tarkoitus vähätellä latvian golfia vai suomalaisia amatöörigolfareita?

    Tom Yum kirjoitti: (22.8.2015 12:29:42)

    KL kirjoitti: (21.8.2015 22:08:50)

    Chip Greenside kirjoitti: (21.8.2015 19:25:36)
    Olen suurella mielenkiinnolla seurannut ’Live Scoring’-linkkiä Latvian Open kisasta, jonne on matkannut edustava joukko suomalaisia kilpapelaajia. Kahdella on jopa singeli-tasoitus.

    Onkohan palkintona matka Liettuaan? Vai kenties Viroon?

    Suomen huippuamatöörit ja singelipelaajat osallistuvat erkko trophyyn jossa on mahtavat palkinnot ja jonne on saatu mukaan useita kansainvälisiä huippuamatööreja. Varmasti tätäkin kisaa seurataan live scoringista ympäri eurooppaa suurella mielenkiinnolla. Ehkä tämänkin kisan voittaja saa matkan naapurimaahan…viroon.

    Olikohan alkuperäisen viestin tarkoitus vähätellä latvian golfia vai suomalaisia amatöörigolfareita?

    Näyttäisi vähän siltä, että Ojalan tulos 60 lyöntiä yli par’in kahden kierroksen jälkeen ei riitä jatkopaikkaan, vaan tuloksena lienee MC, joka on ainakin minulle suuri pettymys.

    KL

    Tom Yum kirjoitti: (22.8.2015 12:29:42)
    Suomen huippuamatöörit ja singelipelaajat osallistuvat erkko trophyyn

    Chip ja minä olemme singelipelaajia emmekä osallistuneet Erkko Trophyyn. Olemme myös molemmat huippupelaajia, tosin emme taidoiltamme, vaan muilta avuiltamme. Silti emme osallistuneet Erkko Trophyyn, tai ehkä juuri sen vuoksi.

    Toisaalta emme osallistuneet myöskään Latvia Openiin. Ehkä olisi kannattanut, mutta ainakin minulla oli tänä viikonloppuna kolme (muutakin) kisaa päällekkäin, joista oli pakko valita vain yksi.

    KL kirjoitti: (22.8.2015 19:25:31)

    Tom Yum kirjoitti: (22.8.2015 12:29:42)
    Suomen huippuamatöörit ja singelipelaajat osallistuvat erkko trophyyn

    Chip ja minä olemme singelipelaajia emmekä osallistuneet Erkko Trophyyn. Olemme myös molemmat huippupelaajia, tosin emme taidoiltamme, vaan muilta avuiltamme. Silti emme osallistuneet Erkko Trophyyn, tai ehkä juuri sen vuoksi.

    Toisaalta emme osallistuneet myöskään Latvia Openiin. Ehkä olisi kannattanut, mutta ainakin minulla oli tänä viikonloppuna kolme (muutakin) kisaa päällekkäin, joista oli pakko valita vain yksi.

    Tämä on juuri näin!

    Ajatteles KL, että jos olisimme osallistuneet tuohon Latvia Openiin, olisi nimemme kerrankin tullut esille Suomen lippu-napista klikkaamalla tuossa Live Scoring-osiossa. Luultavasti olisimme selvittäneet cutinkin, joksi muodostui 44 yli tulos.

    KL

    Chip Greenside kirjoitti: (22.8.2015 19:56:53)
    Ajatteles KL, että jos olisimme osallistuneet tuohon Latvia Openiin, olisi nimemme kerrankin tullut esille Suomen lippu-napista klikkaamalla tuossa Live Scoring-osiossa. Luultavasti olisimme selvittäneet cutinkin, joksi muodostui 44 yli tulos.

    Pelottava ajatus!

    Kas kun olisimme voineet olla jopa top5:ssä, jolloin meitä olisi hehkutettu kansakunnan uusina toivoina, kunnes olisi paljastunut, että kyseessä olikin vain kaksi pätevää senioria, jotka pieksivät kansakunnan nuoret toivot mennen tullen.

    Moisia otsikoita ei kukaan kaipaa, etenkään mikään nuorisotyölle rahaa keräävä taho. Siispä oli hyvä, ettemme osallistuneet ko. kisaan, se on varmasti kaikkien etu!

    KL kirjoitti: (22.8.2015 22:01:36)

    Chip Greenside kirjoitti: (22.8.2015 19:56:53)
    Ajatteles KL, että jos olisimme osallistuneet tuohon Latvia Openiin, olisi nimemme kerrankin tullut esille Suomen lippu-napista klikkaamalla tuossa Live Scoring-osiossa. Luultavasti olisimme selvittäneet cutinkin, joksi muodostui 44 yli tulos.

    Pelottava ajatus!

    Kas kun olisimme voineet olla jopa top5:ssä, jolloin meitä olisi hehkutettu kansakunnan uusina toivoina, kunnes olisi paljastunut, että kyseessä olikin vain kaksi pätevää senioria, jotka pieksivät kansakunnan nuoret toivot mennen tullen.

    Moisia otsikoita ei kukaan kaipaa, etenkään mikään nuorisotyölle rahaa keräävä taho. Siispä oli hyvä, ettemme osallistuneet ko. kisaan, se on varmasti kaikkien etu!

    Vaikkei kisan taso näytä olevan juuri suomalaisen Aluetourin tasoa kummempi, jopa ehkä huonompi, niin ei täällä nyt silti tarvitse halventaa näitä pelaajia. KL käy tuomaroimassa kilpailuja, joissa ainakin osa näistä kavereista kilpailee täällä Suomessa. Kaksi pelaajista on vieläpä hänen omasta seurastaan.

    Mitä tulee menestys spekulaatiohin, niin epäilen vahvasti. Cut olisi voinut olla ehkä tehtävissä, mutta KL:n Top5 on suorastaan mahdoton ajatus. Voitte vapaasti linkittää kilpailujanne tähän ketjuun, tai perustetaan nille vaikka oma ketju, niin voimme kaikki ihailla tulostasoanne.

    TeesHot kirjoitti: (23.8.2015 11:07:24)

    KL kirjoitti: (22.8.2015 22:01:36)

    Chip Greenside kirjoitti: (22.8.2015 19:56:53)
    Ajatteles KL, että jos olisimme osallistuneet tuohon Latvia Openiin, olisi nimemme kerrankin tullut esille Suomen lippu-napista klikkaamalla tuossa Live Scoring-osiossa. Luultavasti olisimme selvittäneet cutinkin, joksi muodostui 44 yli tulos.

    Pelottava ajatus!

    Kas kun olisimme voineet olla jopa top5:ssä, jolloin meitä olisi hehkutettu kansakunnan uusina toivoina, kunnes olisi paljastunut, että kyseessä olikin vain kaksi pätevää senioria, jotka pieksivät kansakunnan nuoret toivot mennen tullen.

    Moisia otsikoita ei kukaan kaipaa, etenkään mikään nuorisotyölle rahaa keräävä taho. Siispä oli hyvä, ettemme osallistuneet ko. kisaan, se on varmasti kaikkien etu!

    Vaikkei kisan taso näytä olevan juuri suomalaisen Aluetourin tasoa kummempi, jopa ehkä huonompi, niin ei täällä nyt silti tarvitse halventaa näitä pelaajia. KL käy tuomaroimassa kilpailuja, joissa ainakin osa näistä kavereista kilpailee täällä Suomessa. Kaksi pelaajista on vieläpä hänen omasta seurastaan.

    Mitä tulee menestys spekulaatiohin, niin epäilen vahvasti. Cut olisi voinut olla ehkä tehtävissä, mutta KL:n Top5 on suorastaan mahdoton ajatus. Voitte vapaasti linkittää kilpailujanne tähän ketjuun, tai perustetaan nille vaikka oma ketju, niin voimme kaikki ihailla tulostasoanne.

    Kattelin ajankuluksi minkälainen kenttä on kyseessä eikä mielestäni ole helpommasta päästä, kaikki ainekset ovat kasassa via doloroosaan jos ladulla ei pysytä. Sanoisin että n,15v samalla kentällä pääsääntöisesti keltaisilta pelaava singeli tekee helposti 90 plus rundin. Backtee ja vieras kenttä jopa 100 onnistuu.

    KL

    TeesHot kirjoitti: (23.8.2015 11:07:24)

    KL kirjoitti: (22.8.2015 22:01:36)

    Chip Greenside kirjoitti: (22.8.2015 19:56:53)
    Ajatteles KL, että jos olisimme osallistuneet tuohon Latvia Openiin, olisi nimemme kerrankin tullut esille Suomen lippu-napista klikkaamalla tuossa Live Scoring-osiossa. Luultavasti olisimme selvittäneet cutinkin, joksi muodostui 44 yli tulos.

    Pelottava ajatus!

    Kas kun olisimme voineet olla jopa top5:ssä, jolloin meitä olisi hehkutettu kansakunnan uusina toivoina, kunnes olisi paljastunut, että kyseessä olikin vain kaksi pätevää senioria, jotka pieksivät kansakunnan nuoret toivot mennen tullen.

    Moisia otsikoita ei kukaan kaipaa, etenkään mikään nuorisotyölle rahaa keräävä taho. Siispä oli hyvä, ettemme osallistuneet ko. kisaan, se on varmasti kaikkien etu!

    Vaikkei kisan taso näytä olevan juuri suomalaisen Aluetourin tasoa kummempi, jopa ehkä huonompi, niin ei täällä nyt silti tarvitse halventaa näitä pelaajia. KL käy tuomaroimassa kilpailuja, joissa ainakin osa näistä kavereista kilpailee täällä Suomessa. Kaksi pelaajista on vieläpä hänen omasta seurastaan.

    Mitä tulee menestys spekulaatiohin, niin epäilen vahvasti. Cut olisi voinut olla ehkä tehtävissä, mutta KL:n Top5 on suorastaan mahdoton ajatus. Voitte vapaasti linkittää kilpailujanne tähän ketjuun, tai perustetaan nille vaikka oma ketju, niin voimme kaikki ihailla tulostasoanne.

    Sarkasmi on tunnetusti vaikea tyylilaji, mutta lukija(i)n tosikkomainen asenne tekee sarkastisesta kirjoittamisesta suorastaan mahdotonta.

    Onneksi Chipillä ja minulla sentään oli hauskaa!

    Omituista ’sarkasmia’. Olenko minä ja muut lukijat tosikkoja, kun emme ymmärrä sitä että liittotuomari osallistuu keskusteluun, jossa halvennetaan pelaajia, vieläpä oman seuran, jonka kilpailu-ja tasoitustoimikunnan puheenjohtajana vieläpä kaiketi toimit.

    Sarkasmia oli vain Chipin kommenteissa, mutta ne olisi voinut jättää kirjoittamatta.

    KL

    TeesHot kirjoitti: (23.8.2015 21:29:12)
    Omituista ’sarkasmia’. Olenko minä ja muut lukijat tosikkoja, kun emme ymmärrä sitä että liittotuomari osallistuu keskusteluun, jossa halvennetaan pelaajia, vieläpä oman seuran, jonka kilpailu-ja tasoitustoimikunnan puheenjohtajana vieläpä kaiketi toimit.

    Sarkasmia oli vain Chipin kommenteissa, mutta ne olisi voinut jättää kirjoittamatta.

    Erilaisia valintoja ja osallistumisia erilaisiin kilpailuihin kritisoidaan ja on kritisoitu maailman sivu eikä sitä kukaan voi kieltää, koska kyseessä on vapaa maa.

    Mutta koskapa selvästi suhtaudut tähän asiaan tosissasi, niin voisitko tarkasti selventää missä ja kuka on halventanut ja ketä ja millä tavoin?

    P.S. Mitä tulee kotiseurani jäseniin, niin minulla ei ole osaa eikä arpaa vaikuttaa siihen mihin yksilökilpailuun kukakin osallistuu. En myöskään käsitä miksi en saisi omalta osaltani kommentoida heidän menestystään tai menestymättömyyttään. Tosin tähän asti en ole ottanut mitään kantaa yhteenkään henkilöön yksilönä, mutta kenties tuo sarkasmiyritelmäni vaikutti sinusta sellaiselta. Väärin kuitenkin tulkitsit.

    P.P.S Keitä ovat ’minä ja muut lukijat’ ? Montako heitä on?

    KL

    Välillä tuntuu siltä, että on aivan sama kuka ja mitä kirjoittaa, niin joku vetää herneen nenäänsä.

    Pitäisiköhän näiden hernenenien joskus vähän miettiä onko elämässä muutakin kuin paheksunnan aiheita?

    KL kirjoitti: (23.8.2015 22:50:51)

    Erilaisia valintoja ja osallistumisia erilaisiin kilpailuihin kritisoidaan ja on kritisoitu maailman sivu eikä sitä kukaan voi kieltää, koska kyseessä on vapaa maa.

    Mutta koskapa selvästi suhtaudut tähän asiaan tosissasi, niin voisitko tarkasti selventää missä ja kuka on halventanut ja ketä ja millä tavoin?

    P.S. Mitä tulee kotiseurani jäseniin, niin minulla ei ole osaa eikä arpaa vaikuttaa siihen mihin yksilökilpailuun kukakin osallistuu. En myöskään käsitä miksi en saisi omalta osaltani kommentoida heidän menestystään tai menestymättömyyttään. Tosin tähän asti en ole ottanut mitään kantaa yhteenkään henkilöön yksilönä, mutta kenties tuo sarkasmiyritelmäni vaikutti sinusta sellaiselta. Väärin kuitenkin tulkitsit.

    P.P.S Keitä ovat ’minä ja muut lukijat’ ? Montako heitä on?

    Kyseessä on siis vapaa maa ja siksi voin olla tässä asiassa eri mieltä.

    Valintoja??? Onko tuonne oikein valittu pelaajat??
    Ei, vaan selvästikin on ollut kysymys siitä, että pelaajat ovat valinneet itselleen sopivan ulkomaisen kisan. En ole katsonut pelaajien tasoituksia sen kummemmin, mutta ilmeisesti isolla händärillä on päässyt mukaan.
    Miten kukaan voi kritisoida toisen osallistumisia yhtään mitenkään. Jos Kilpailuun pääsyyn tarvittavat kriteerit täyttyvät, niin antaa palaa. Näiden suomalaisten ammattilaisten kilpailemattomuutta kyllä usein arvostellaan, lähinnä miksi eivät pelaa siellä ja täällä. Samaa joskus ihmettelen minäkin.

    Halventamisesta sen verran että kuvittelepa vaikka pelaajat itse tai heidän lähipiirinsä lukemassa Chipin kommentit. Mä en vedä näistä palkokasveja sieraimiin.

    P.S. Älä sekoita nyt pakkaa. Ei kukaan ole puhunut sun roolistas valintojen suhteen mitään. Voit toki arvostella, mutta olis aika kummallista, jos julkisesti ihmettelisit tuon tason pelaajien esiintymisiä, heidän itsensä valitsemissa ja kustantamissa (?) ulkomaisissa kisoissa. Tuon tason, tarkoitin ihan positiivisessa mielessä, koska eivät edusta ihan valtakunnan terävintä kärkeä, mutta ainakin yksi tuttu nimi joukossa. Nyt osallistuit vaan Chipin avaamaan keskusteluun, mikä oli aika naurettavaa.

    P.P.S Nämä ’muut’ on tällä hetkellä varmuudella 11 muuta ja heitä on lukijoissa varmasti enemmänkin. Itse en juuri peukuttele, joten ainakin 11. (Sun kömpelö yritys alapeukuttaa mun viestejä ei nyt oikein pure)

    Nyt lopetetaan tämä keskustelu tähän ja jatketaan otsikon aiheilla.

    Jos vaikkapa minä hcp 16 olisin osallistunut Latvian Openiin, mitä sitten?

    Ja joo, kyllä varmaan jos kisassa on mukana joku hcp 3 golfari, todennäköisesti voittaa minut.

    Mulla olisi silti voinut olla omalla tasollani hyvä kisa.

    Mikähän osallistumisessani olisi antanut aihetta sarkasmiin?
    Sekö, että Latvian Open on kommentoijan mielestä pöljä kisa?
    Vai se, että minä olen huono golfari, ja kommentoija on parempi?
    Vai se, että kisalla on nettisivut olemassa?
    Vai joku muu asia? Mikähän se olisi?

    Näyttää ymmärrys täällä kirjoittavilla olevan sitä tasoa, että joutuu vääntämään rautalangasta: Kyse oli tietenkin siitä, että miten tuontason kisa oli päässyt tuonne Live Scoring osioon niiden kisojen sekaan, jotka ovat ihan oikeita golfkilpailuja. Tämä näytti jäävän usemmilta ymmärtämättä (KL on kyllä kartalla näissäkin jutuissa).

    Chip Greenside kirjoitti: (24.8.2015 17:02:36)
    Näyttää ymmärrys täällä kirjoittavilla olevan sitä tasoa, että joutuu vääntämään rautalangasta: Kyse oli tietenkin siitä, että miten tuontason kisa oli päässyt tuonne Live Scoring osioon niiden kisojen sekaan, jotka ovat ihan oikeita golfkilpailuja. Tämä näytti jäävän usemmilta ymmärtämättä (KL on kyllä kartalla näissäkin jutuissa).

    Tuonkin olisi voinut kirjoittaa että ’tiedot ovat sitä tasoa’, eikä että ’ymmärrys’.

    Esimerkiksi minä en tiedä mikä on Live Scoring -osio, vaikka ymmärryksessäni ei yleensä ole vikaa.

    No, peace vaan kaikille, aurinkokin paistaa.

    Kuuma putteri kirjoitti: (24.8.2015 18:45:03)
    Esimerkiksi minä en tiedä mikä on Live Scoring -osio, vaikka ymmärryksessäni ei yleensä ole vikaa.

    Scrollaapa tämä ruudullasi näkyvä sivu ylimpään mahdolliseen asentoon niin näet keskellä sivua punaisin kirjaimin kirjoitetun tekstin

    LIVE SCORING

    Sen linkin takana on tuo Live Scoring -osio, josta avautuu kulloinkin ajankohtaisten tärkeimpien golfkilpailujen ajantasainen tulosseuranta.

    Ballmarker kirjoitti: (24.8.2015 19:30:41)

    Kuuma putteri kirjoitti: (24.8.2015 18:45:03)
    Esimerkiksi minä en tiedä mikä on Live Scoring -osio, vaikka ymmärryksessäni ei yleensä ole vikaa.

    Scrollaapa tämä ruudullasi näkyvä sivu ylimpään mahdolliseen asentoon niin näet keskellä sivua punaisin kirjaimin kirjoitetun tekstin

    LIVE SCORING

    Sen linkin takana on tuo Live Scoring -osio, josta avautuu kulloinkin ajankohtaisten tärkeimpien golfkilpailujen ajantasainen tulosseuranta.

    No jopas on, hieno!
    Kiitos opastuksesta, ymmärsin heti!

    Chip Greenside kirjoitti: (24.8.2015 17:02:36)
    Näyttää ymmärrys täällä kirjoittavilla olevan sitä tasoa, että joutuu vääntämään rautalangasta: Kyse oli tietenkin siitä, että miten tuontason kisa oli päässyt tuonne Live Scoring osioon niiden kisojen sekaan, jotka ovat ihan oikeita golfkilpailuja. Tämä näytti jäävän usemmilta ymmärtämättä (KL on kyllä kartalla näissäkin jutuissa).

    Älä ihmeessä. Toivottavasti et viitannut minuun tällä kommentilla, sillä tiedän oikein hyvin miten tuo järjestelmä toimii. Seuraan kilpagolfia ja olen seurannut suomalaista kilpagolfiakin riittävän läheltä yli vuosikymmenen, ettei ole jäänyt epäselväksi. Sarkasmiksi kyllä tunnistin pari ekaa kommenttiasi, niin kuin aiemmin mainitsin.

    Jos joku antaa kisasta vinkin Golfpisteelle, niin kyllähän se linkki tuonne ilmestyy. Vinkki tarvitaan, koska ei noilla toimituksilla ole kristallipalloa, joka kertoisi mihin kansainvälisiin kilpailuihin suomalaisia golfareita osallistuu. Heillä ei myöskään ole kristallipalloa, joka kertoisi minkälaista tulosta kisassa tullaan tekemään. Nimi Latvian Open viittaa ihan oikeaan kansainväliseen kilpailuun, joten toimitus ei ole syypää siihen, jos kisan voittotulos on +9. Ehkä Golfpistettä ei ole edes kiinnostanut, minkä tasoisia pelureita nämä suomalaiset ovat, mutta ei ole ainakaan ollut ennakkoluuloinen ja on laittanut linkin sivuilleen.

    Nyt voidaan palata otsikon aiheisiin.

    TeesHot kirjoitti: (24.8.2015 20:54:06)
    Ehkä Golfpistettä ei ole edes kiinnostanut, minkä tasoisia pelureita nämä suomalaiset ovat, mutta ei ole ainakaan ollut ennakkoluuloinen ja on laittanut linkin sivuilleen.

    Linkki ei ole ilmaantunut tuonne ’Live Scoring-osioon’ automaattisesti, vahingossa ja pyytämättä, vaan kyllä he ovat kisan ja nuo nimimiehet sinne ’lipun alle’ ihan itse laittaneet.

    Hmmm….I rest my case

    TeesHot kirjoitti: (24.8.2015 20:54:06)

    Chip Greenside kirjoitti: (24.8.2015 17:02:36)
    Näyttää ymmärrys täällä kirjoittavilla olevan sitä tasoa, että joutuu vääntämään rautalangasta: Kyse oli tietenkin siitä, että miten tuontason kisa oli päässyt tuonne Live Scoring osioon niiden kisojen sekaan, jotka ovat ihan oikeita golfkilpailuja. Tämä näytti jäävän usemmilta ymmärtämättä (KL on kyllä kartalla näissäkin jutuissa).

    Jos joku antaa kisasta vinkin Golfpisteelle, niin kyllähän se linkki tuonne ilmestyy. Vinkki tarvitaan, koska ei noilla toimituksilla ole kristallipalloa, joka kertoisi mihin kansainvälisiin kilpailuihin suomalaisia golfareita osallistuu. Heillä ei myöskään ole kristallipalloa, joka kertoisi minkälaista tulosta kisassa tullaan tekemään. Nimi Latvian Open viittaa ihan oikeaan kansainväliseen kilpailuun, joten toimitus ei ole syypää siihen, jos kisan voittotulos on +9. Ehkä Golfpistettä ei ole edes kiinnostanut, minkä tasoisia pelureita nämä suomalaiset ovat, mutta ei ole ainakaan ollut ennakkoluuloinen ja on laittanut linkin sivuilleen.

    Nyt voidaan palata otsikon aiheisiin.

    Chip Greenside kirjoitti: (25.8.2015 12:46:56)

    TeesHot kirjoitti: (24.8.2015 20:54:06)
    Ehkä Golfpistettä ei ole edes kiinnostanut, minkä tasoisia pelureita nämä suomalaiset ovat, mutta ei ole ainakaan ollut ennakkoluuloinen ja on laittanut linkin sivuilleen.

    Linkki ei ole ilmaantunut tuonne ’Live Scoring-osioon’ automaattisesti, vahingossa ja pyytämättä, vaan kyllä he ovat kisan ja nuo nimimiehet sinne ’lipun alle’ ihan itse laittaneet.

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 256)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #199218 kohteessaEuropean Tour 2015 – Suomipojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu European Tour 2015 – Suomipojat maailmalla