Aihe: ETSINTÄKUULUTUS! YES! putteri Victoria II, painavalla varrella. - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

ETSINTÄKUULUTUS! YES! putteri Victoria II, painavalla varrella.

Etusivu Foorumit Välineet ETSINTÄKUULUTUS! YES! putteri Victoria II, painavalla varrella.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kokeilin muutama viikko sitten Helsingin keskustan Stockmannilla YESsin putteria, joka tuntui kädessä aivan loistavalta! Olin aivan varma etten koskaan löydä itselleni parempaa keppiä kuin nykyiseni on, mutta tämä kyllä muutti käsityksen. Kyseessä on siis Victoria II -malli painavalla varrella (steel x?). Hintaa sille oli kaupassa 249€ ja olenkin yrittänyt katsella löytyisikö sitä mistään halvemmalla, mutta edes yessin sivuilta en kyseistä mallia ole löytänyt. Tässä vaiheessa tunnustan tietämättömyyteni ja ongin apua täältä. Osaako joku sanoa mistä mallista on kyse ja onkohan jollain mailasta testikokemusta?

ts

Toskari kirjoitti: (16.9.2009 16:57:07)
    Kokeilin muutama viikko sitten Helsingin keskustan Stockmannilla YESsin putteria, joka tuntui kädessä aivan loistavalta! Olin aivan varma etten koskaan löydä itselleni parempaa keppiä kuin nykyiseni on, mutta tämä kyllä muutti käsityksen. Kyseessä on siis Victoria II -malli painavalla varrella (steel x?). Hintaa sille oli kaupassa 249€ ja olenkin yrittänyt katsella löytyisikö sitä mistään halvemmalla, mutta edes yessin sivuilta en kyseistä mallia ole löytänyt.
    Tässä vaiheessa tunnustan tietämättömyyteni ja ongin apua täältä. Osaako joku sanoa mistä mallista on kyse ja onkohan jollain mailasta testikokemusta?

Enpä usko kovin herkästi enää kevyeen varteen palaavani.

Mulla saattaa olla yksi tuollainen varstossa. Harmi vaan kun sekin on ’kaupassa’

ts kirjoitti: (16.9.2009 17:11:58)

Mulla saattaa olla yksi tuollainen varstossa. Harmi vaan kun sekin on ’kaupassa’

Mitä? Hä? Onko tässä joku uusi välineurheilukikka jota mä en ole tiennyt? Laitetaanko varsi nyt heti täyteen hauleja ja putit alkaa upota, vai?

ts

Tuollahan noita näyttää olevan esiteltynä. Eipä paljon väpäjä liikkuessaan eikä meikäläisenkään sähköiskut välity lapaan niin herkästi.

Lavantauti kirjoitti: (16.9.2009 17:51:22)

Mitä? Hä? Onko tässä joku uusi välineurheilukikka jota mä en ole tiennyt? Laitetaanko varsi nyt heti täyteen hauleja ja putit alkaa upota, vai?

Otahan yhteyttä kun olet taas kylläksesi putteria grindannut. Tehään kauppaa.

Paljonko sellanen painava varsi on normi teräsvartta raskaampi? Ja onko se siis paksumpiseinäistä putkea, vai onko paino lähempänä tippiä?

ts

Proffa kirjoitti: (16.9.2009 20:15:24)
    Paljonko sellanen painava varsi on normi teräsvartta raskaampi? Ja onko se siis paksumpiseinäistä putkea, vai onko paino lähempänä tippiä?

Tuosta postaamastani linkistähän niitä pääsee katsomaan.

ts kirjoitti: (16.9.2009 20:24:38)

Proffa kirjoitti: (16.9.2009 20:15:24)

Tuosta postaamastani linkistähän niitä pääsee katsomaan.

Onko sulla noita kauppas hyllyssä? Imehtelen kyl ny mitä mää tälläsii kyselen. Suuttuu toi Bettu pelkistään siitä.

olisko vielä tarkempaa tietoa kuin tuossa linkissä? Eli mihin kohtaan vartta se noin niinku oletusarvoisesti asetetaan se lisäpaino? Gripin ja lavan hoselin puoliväliin – alemmas – ylemmäs??

Mitä vaikuttaa jos sen asettaa ylemmäs versus alemmas? Miten tuntuma muuttuu (siis jos samanpainoinen lisäpaino)

Paljonko normiputteriin tulis asettaa painoa lisää, jotta toivottu vaikutus saavutetaan. Tiedän joo, että on kokoeilujuttuja, mutta noin niinku standard oletuksena??

Kiittäen

kebax kirjoitti: (16.9.2009 23:13:53)
    Onko sulla noita kauppas hyllyssä? Imehtelen kyl ny mitä mää tälläsii kyselen. Suuttuu toi Bettu pelkistään siitä.

Nyt oot kebax todella vaarallisilla vesillä. Ihan eka meet pyytää anteeksi Bettulta!

maksy kirjoitti: (17.9.2009 7:00:11)

Nyt oot kebax todella vaarallisilla vesillä. Ihan eka meet pyytää anteeksi Bettulta!

Ei maha Kebax luonnolleen mitään. Sillä alkaa silmä kiilua heti, kun joku puhuu painavista puttereista, ja sormet syyhytä.

Johtaja XXL kirjoitti: (17.9.2009 8:47:24)

Ei maha Kebax luonnolleen mitään. Sillä alkaa silmä kiilua heti, kun joku puhuu painavista puttereista, ja sormet syyhytä.

Sitt kannatta katsoa tuo:

Heavy Putter

Se on kuule ny myöhäistä.

ts

kebax kirjoitti: (17.9.2009 14:40:14)

Se on kuule ny myöhäistä.

Eikä mullakaan ole enää ainuttakaan painavavartista ees kaupassa.

Sama malli on tuolla myynnissä:

http://www.golfonline.co.uk/yes-golf-mens-victoria-putter-p-4020.html

Kysymällä varmaan selviää tuo varsi-asia…

Lavantauti kirjoitti: (16.9.2009 17:51:22)

ts kirjoitti: (16.9.2009 17:11:58)

Olen kokeillu ja tilannu sellaisen Yes Callie putterin. Se lisäpaino on yläpäässä eli kahvan sisällä ja sillä on helppo vetää myös pitkiä putteja eikä säkärit paljoa hetkuta lyhyissä. Kannattaa käydä kokeilemassa. Heavy Putter on ihan eri juttu.

MacG kirjoitti: (17.9.2009 9:38:20)

Sitt kannatta katsoa tuo:

Heavy Putter

No ei. Mä innostuin tästä painavavartisesta putterista juurikin siksi että haluun kokeilla miten muut tämän konseptin ovat toteuttaneet.

ts kirjoitti: (17.9.2009 15:21:16)

Eikä mullakaan ole enää ainuttakaan painavavartista ees kaupassa.

Se on jo surullista, että sä et pelaa Hoganin Bettulla, mutta että meet ja viet multa hengenheimolaisen! Itse sentään olen ryhdikäs ja pelaan Mizunon Bettulla ja Hoganin Bettu odottaa sitten pojan mahdollista pelaamista tulevaisuudessa.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308123 kohteessaETSINTÄKUULUTUS! YES! putteri Victoria II, painavalla varrella.

Etusivu Foorumit Välineet ETSINTÄKUULUTUS! YES! putteri Victoria II, painavalla varrella.