Aihe: ET karsintafinaali - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

ET karsintafinaali

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET karsintafinaali

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 134)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Taitaa olla edessä yksi jännittävimmistä golf-kilpailuista suomalaisittain aikoihin, kiinnostavampi kuin Mikon perus-ET kisat. Ainoastaan Mikon taistelut Openissa ja Amateur Openissa mennee meikäläisellä edelle. Tosin onhan Mikon skabat olleet loppukaudesta aina jänniä, kun kortti ollut joka vuosi hilkulla. Mutta finaalista… kuka venyy ja kellä pettää sipuli? Kellä riittää taidot, kellä rutiini? Montako kaveria saadaan tourille? Itse veikkaan kahta korttia. Kakko/Ahokas lienee vahvin tutkapari ja lisäsivät odotuksia II-vaiheen menestyksellään. Korhoselle lienee liian kova paikka eikä Tuovisen meriitit ole viime aikoina olleet kovin vahvoja. Mutta Savolainen kysymysmerkki; osoitti amatöörinä kyvyn tehdä kovia scoreja, joten olisiko Aasian visiitti tuonut tarvittavaa rutiinia ja paineensietokykyä tiukkaan kisaan? Näihin ei liene minkään valtakunnan tv-materiaalia tarjolla sateliiteilla, joten taitaa mennä nettiseurannaks… Tsemppiä Suomi-golf!

Mä pysyn mun vanhassa veikkauksessa. Lisäyksenä sen verran että noista AA, AS ja uutuutena RK menevät sitten läpi. Lottoamista en harrasta.

31.10:

1-3 menee loppuun asti, 4-5 finaaliin.

1. Antti A. Kestosuosikki. Hieman rima nousee amatöörikesteistä, mutta eihän tuollakaan pelata kuin itseään (ja kenttää) vastaan.
    2. Toni K. CT:llä yksi voitto ja ET:llä ’pärjäämisiä’. Eturivin paikka.
    3. Ari S. Rutiinin voitto. ET vai AT?

ts

Jostain syystä mulla on semmonen kuva, että toi Antonin veikkaus ainakin menee pieleen aika vahvasti 🙂

ts kirjoitti: (7.11.2006 13:22:49)
    Jostain syystä mulla on semmonen kuva, että toi Antonin veikkaus ainakin menee pieleen aika vahvasti 🙂

Niin varmaan meneekin, ei tunnu missään. Uskoa poikiin pitää kuitnekin löytyä. Ainakin olin siinä oikeassa että 5 pelaajaa meni läpi finaaliin asti (lukumäärä Suomen ennätys). Olisi mukavempaa jos nyt kuitenkin tämä veikkaus menis oikein.

Ts:n kuva asoista näyttää olevan vallalla oleva käsitys (81%). Tuosta ei saa vain ulos kokonaisvastaajien määrää 🙁

Päivän kysymys, arkisto:
    Viisi suomalaista selvisi ET:n karsintafinaaliin. Moniko heistä sijoittuu 30:n joukkoon n. 150 pelaajan joukossa ja saa kunnon kategorian Tourille?

Ei yksikään___Yksi___Kaksi___Kolme___Neljä – viisi___Ei käsitystä asiasta
    9%__________29%__43%____14%_____5%_________1%

Oma veikkaus:

SAA KORTIN
    1. Kakko
    2. Ahokas
    ——————
    CUTISTA LÄPI
    3. Savolainen
    ——————
    MISSED CUT
    4. Korhonen
    5. Tuovinen

KK taistelee kärkisijoista, AA muutamalla lyönnillä läpi. AS pelaa tasasia rundeja parin tasolla tai just alle, mikä riittää cutista, MK pelaa tasasta yhteensä pari yli parin ja missaa cutin. TT pelaa epätasasesti ja romahduskierros (78) tiputtaa.

ts

Eikun siis noitten Tonixin ja Stenmanin osalta mulla lähinnä kovin suuret epäilykset oli 🙂

ts kirjoitti: (7.11.2006 14:03:03)
    Eikun siis noitten Tonixin ja Stenmanin osalta mulla lähinnä kovin suuret epäilykset oli 🙂

Ai just joo, tää olikin kompa!

Anton 15 kirjoitti: (7.11.2006 13:13:27)
    Mä pysyn mun vanhassa veikkauksessa. Lisäyksenä sen verran että noista AA, AS ja uutuutena RK menevät sitten läpi. Lottoamista en harrasta.

Niin siis seli seli, kun tuo Tonix alkuperäisestä veikkauksestani hitto vie meni ja hyytyi (ei finaalipaikkaa), niin tuon kolmannen ja vapaautuneen paikan otti ansaitusti Roope K.

Onnea kovan paikan edessä kaikille!

Kyllä jatkoon menevien eturyhmään suomalaisten osalta tulevat kuulumaan Ahokas ja Korhonen. Kakolla on viikosta kiinni ja Savolainen on kaikkina viikkoina siinä ja siinä.

Mitenkän AA:n käy ensimmäisessä kisassaan ammattilaisena???

Baystream, sulta ei oo kysytty yhtään mitään! 😉

ts

Punainen Uhka kirjoitti: (7.11.2006 20:17:39)
    Baystream, sulta ei oo kysytty yhtään mitään! 😉

Ei pidä paikkaansa. Mä oon kysyny useinkin. Viimeks kysyin, että ollaanko pahasti aikataulusta perässä.

Ote Teemu Tyryn uutistekstistä:

’Yksi kortti Suomeen olisi oikein hyvä tulos, kaksi kuohujuomapullon avaamisen arvoista, kolme tai useampi jo lähes kansanjuhlan paikka.

Ruotsalaiset ovat voittaneet karsintafinaalin viidesti, näistä kolme viimeisen viiden vuoden aikana.’

Nyt kun meillä on viisi kovaa peluria yrittämässä niin jokohan se olisi suomalaisen vuoro voittaa?

Veikkaan, että Kakko ja/tai Ahokas vie ja muut vikisee.

Uskoisin että 2-3 suomalaista lunastaa kortin. Nyt alkaa tosipelit ja mukaan tulee paljon kokeneita kavereita. Luotan suomalaisistakin kokeneempaan kaartiin. Tuomas, Ari ja Toni ovat suosikkeja suomalaisten joukossa. Jos pelit lähtee oikeille radoilleen myös Roope ja Aki voivat nousta korkealle, pelkona on ettei turnauskestävyys vielä riitä. Nyt pitää pelata tarkkaa ja tasaista, yhdelläkin yli 80 lyönnin kierroksella on armotta ulkona jatkosta.

Kannustusta kaikille..

ts

Aikamoisia yllätysnimiä nousee veikkauksissa esiin.

Ei muuten, mutta kun kisassa ovat mukana: Antti, Ari, Tuomas, Mikko ja Roope.

Tonin ja Akin (enkä kyllä Turonkaan) pärjäämiseen en oikeen sen vuoksi jaksa uskoa

Peruutan aikaisemman ennustukseni. Menee etunimet sekaisin, kun en tunne näistä ehdokkaista muita kuin Tuomaksen. Mutta veikkaan uudelleen, pelaajat sukunimiltään Korhonen, Savolainen, Tuovinen selviytyvät liigaan, toivottavasti myös Kakko ja Ahokas sinnittelevat loppupeleihin. Kaikille onnea matkaan.

Joo, tsekkasin ja Ladbrokesilla oli aika korkeat kertoimet Tonin ja Akin läpimenolle… 😉

Eikö kukaan veikkaa Mikkoa, vaikka hän tienas niin maan pirusti. Mun veikkaus on

Mikko Ilonen ja Pasi Purhonen menee jatkoon, Mikael Pilz ja Jalo Grönlund putoavat.

Mä veikkaan ilman muuta, että Mikko pelaa ensi kaudella ET:llä.

Live Leaderboard lähti sitten käyntiin San Roquessa….

ts

No lähti käyntiin juu.. pari tuntia sitten.

Pitkän työrupeaman, eli ensimmäisen ryhmän ensimmäisten tulosten päivittämisen jälkeen, tuo etelän elävä ilmeisesti koki ansainneensa noin 2-3 tunnin aamiaistauon 🙂

Toimisikoahn oheinen linkki paremmin:
    Live Scoring

Johan ovat Suomen pojat ehtineet ensimmäiset boginsa tehdä…

Samoin ensimmäisen birdiet on tehty!!! Peukut pystyssä kundelle.

Houmioikaa, että espanjan pojat on laittaneet näköjään väärinpäin kentät, kun tarkkailette reikäkohtaisia tuloksia.Eli SanRogue Oldilla on 9 ja 10 par 5.Tsemppiä Roope ja Tuomas

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 134)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #247093 kohteessaET karsintafinaali

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET karsintafinaali