Aihe: Erikoista käytöstä Linna golfissa - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Erikoista käytöstä Linna golfissa

Etusivu Foorumit Yleistä Erikoista käytöstä Linna golfissa

Esillä 10 viestiä, 76 - 85 (kaikkiaan 85)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kebax kirjoitti: (8.8.2008 21:08:07)

AAH kirjoitti: (8.8.2008 21:01:34)
    Jaaeivai?

Saako pelata sinisiltä?

Minä olen väärä ’rikkaruoho’ vastaamaan, mutta mun puolesta voit pelata sinisiltä!!

AAH kirjoitti: (8.8.2008 21:13:29)

kebax kirjoitti: (8.8.2008 21:08:07)

Jaaeivai?

Saako pelata sinisiltä?

Jos mä nyt tässä annan luvan, niin se tuskin auttaa mitään. Poa vetäsee ne kuitenkin keltasille su-aamuna.

Nyt minä olen erittäin suuresti ’pettynyt’ pidätkö sinä minua näin ’sadistina’?
    Siksi toisekseen olenko töisä Sunnuntaina, vai en, en vielä tiedä!!
    Tarvitaanko ’huutoäänestys’ kyllä, vai ei??

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 21:12:01)

Chip, älä huoli, tää ny vaan on niin perisuomalaista.

Mutt niistä lippukartoista sevverti, että ei tarvita Molokissa. Siä on niin lyhyenlännät veulat, että lipake näkyy aina selkeesti sitä lähestyttäessä.
    Jaaeivai?

MOLOK ?? vaikka kuinka hain kenttäoppaasta kentää nimeltä Molok , niin en löytänyt ko. kenttää!! Auttakaa nyt hemmetissä tyhmää rikkaruohoa, vai onko niin, että on ilmestynyt uusi kenttäopas, jota ei jaeta kuin ’sisäpiiriin’ kuuluville????????

Katos nyt ’rikkaruoho’ nitä syviä roskiksia tarkemmin ja niistä se nimi 🙂

Jamasa Lupe kirjoitti: (8.8.2008 21:46:27)
    … Katos nyt ’rikkaruoho’ nitä syviä roskiksia tarkemmin ja niistä se nimi 🙂

Eläpäs kuule herjaa. Kunnianarvoisa vanha herra Hugo on verhottu kyliksee.

kebax kirjoitti: (8.8.2008 20:50:33)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 20:43:11)
    … JK. Tarvis varmaan alkaa tehdä myös karttoja avauslyöntejä varten, jotta te ’hemmetin tuupparit’ osuisitte avauksissa edes jotenkuten väylille.

Kostin suunnittelemilla kentillä tälläinen ei välttämäti olis pöllämpi juttu ollenkaan.

Älä sinä ’veli’ hyvä yritä tuuppareiden huonoja avauksia Kurosen ’piikkiin’ sysätä
    Kyllä minun mielestäni saisitte mennä peilin eteen

Mutt niistä lippukartoista sevverti, että ei tarvita Molokissa. Siä on niin lyhyenlännät veulat, että lipake näkyy aina selkeesti sitä lähestyttäessä.
    Jaaeivai?

MOLOK ?? vaikka kuinka hain kenttäoppaasta kentää nimeltä Molok , niin en löytänyt ko. kenttää!! Auttakaa nyt hemmetissä tyhmää rikkaruohoa, vai onko niin, että on ilmestynyt uusi kenttäopas, jota ei jaeta kuin ’sisäpiiriin’ kuuluville????????

Nyt hittovieköön, olen pihalla

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 21:58:02)

Jaaeivai?

Auttaako
    tämä?

Jamasa Lupe kirjoitti: (8.8.2008 22:17:50)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 21:58:02)

Jaaeivai?

Auttaako
    tämä?

Tästä kieltämättä on suuresti apua, kiitos tästä

Mopsakka kirjoitti: (8.8.2008 15:15:20)
    Golfkentillä tapaa paljon erinomaista elämänkokemusta omaavia ihmisiä, jotka osaavat fiksulla tavalla opastaa uudempia pelaajia. Mikäkin olen saanut monia hyviä neuvoja alkuvuosinani, ja minulta on myös monesti osattu fiksusti pyytää ohimenoa, jos en ole siihen ehtinyt itse mahdollisuutta tarjota. Tällainen pelisilmä alkuperäiseltä postaajalta tuntui puuttuvan kokonaan.

Täytyy esim. muistaa, ettei ohi päästäminen ole erityisen helppo homma ihan golfuran alkuvaiheessa. Jos on vaikka itse jo avannut pitkälle väylälle ja toinen porukka näkyy hetken kuluttua tiiauspaikalla. Missä vaiheessa on hyvä päästää ohi? Onko itse pakko mennä ohi, jos edelliset viittelöivät? Näissä tilanteissa vaadittaisiin niitä kokeneempia tekijöitä sinne kentälle antamaan vinkkiä ja opastamaan. Jos niitä ei kuitenkaan ole, en näe ollenkaan hulluna ideana, että takana tulevasta ryhmästä pientä valistustyötä harjoitettaisiin.

Täytyypä kuitenkin lähteä kasikassin kanssa joku kerta Linnagolfiin pelaamaan ja katsella, kuinka goldencup tuhisee itsekseen tiiauspaikalla.

No huhhuh, olipas tänne ilmestynyt järjetön määrä täysin asiaan kuulumatonta tekstiä. No aivan sama. Niin, täytyy sanoa että kyseessä ei taatusti ollut mikään aloittelevien golfareiden porukka, osasta lyönneistä kyllä näki että pelatakin osataan, mutta ilmeisesti sitten toisten huomioiminen ei kiinnostanut ollenkaan. Lupaan seuraavalla kerralla vastaavaan tilanteeseen joutuessani ärjyä edellä menevälle ryhmälle oikein tosissani, nyt vain keskityimme monttu auki katsomaan toimintaa, kun vastaavaa ei ole oman golfuran kohdalle sattunut. Aina on peliä hidastaneet ryhmät tajunneet jossain vaiheessa ilman sanomisia päästää ohi. Golfauton ainakin oman käsitykseni mukaan pitäisi nopeuttaa peliä ja niin se ainakin omalla kohdallani on tehnyt aina kun olen autoa käyttänyt, niinpä kyseisellä porukalla olisi mennyt varmaan vähintään se 5,5 tuntia kierrokseensa jos olisivat olleet ilman autoa liikkeellä. Mieti vaan vaikka kuinka kauan kestää kun mennään kävellen etsimään yli 200 metriä pitkää avausta ja sitten etsitään sitä 7 minuuttia ja sitten tullaan kävellen takaisin tiille lyömään ’varapallo’. ’

Ohi päästämiseen olisi ollut kierroksen aikana lukuisia mahdollisuuksia, useita kertoja olimme jo tiillä tai ainakin tiille tulossa kun porukka oli vielä availemassa ja monella väylällä etsivät palloja yli viisi minuuttia kun olimme jo tiillä odottelemassa. Sinne 200 metrin päähän ei vaan hirveästi viitsi ruveta huutelemaan sellaisessa paikassa. Voit tulla kyllä tutustumaan minun rutiineihini ja vaikka en varmasti maailman nopein pelaaja ole, niin kyllä pallo aina lähtee käytännössä poikkeuksetta 10 sekunnin kuluessa matkaan kun lyöntiin alan valmistautua. Osaan kyllä myös hieman miettiä muutenkin miten peli pidetään jotenkuten sujuvana.

AAH kirjoitti: (8.8.2008 15:22:00)
    Niin, olisiko tilanne ärsyttänyt ensinkään, jos edessä olisi sahannut neljän nuoren naisen ryhmä nauttien siideriä?
    Heräsi kysymys.

No jos olisi ollut sopivasti silmänruokaa tarjolla, niin olisi voinut jopa hieman laskea vitutusta, mutta todennäköisesti silti viiden tunnin kierros olisi vituttanut tarpeeksi.

Esillä 10 viestiä, 76 - 85 (kaikkiaan 85)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #402675 kohteessaErikoista käytöstä Linna golfissa

Etusivu Foorumit Yleistä Erikoista käytöstä Linna golfissa