Aihe: Erikoista käytöstä Linna golfissa - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Erikoista käytöstä Linna golfissa

Etusivu Foorumit Yleistä Erikoista käytöstä Linna golfissa

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 85)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • poa annua kirjoitti: (8.8.2008 18:27:58)

kebax kirjoitti: (8.8.2008 18:01:02)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 17:39:28)
    … Metreinä, vai jonain ihmeen varpaina, vai oliko se sittenkin jalkoina, vai oikein säärinä pitäisi mitata

Jos säärinä niin mielummin sitte rotusellaisina, vai mitä?

totta hemmetissä rotusellaisina, jos niin tahdotte

Onko Linnassa jo huonosti käyttäytyvien pelaajien lisäksi parittajana toimiva kentänhoitajakin? Erittäin hieno ripaus, varsinkin jos sattuu ottamaan semmosen golf-shwiitin..

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 18:37:59)
    Eiköhän riittävän suuren tyydytyksen anna jo pelkkä griiniosuma noin 120-150 (metrin, jalan) etäisyydeltä???

Lopetin tämän päivän kisakierrokseni lyömällä pitchin kippoon 120 jalan etäisyydeltä.

ts

Mika Hekkanen kirjoitti: (8.8.2008 18:16:42)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 17:23:12)
    Niinpä muuten ’suditte’
    mm. kolmosella lähemmäs lippua kisa ja saattaapa löytyä myös pisin draivikin joltain väylältä

Oliskos mahdollista saada vielä ne lippukartat kentälle mukaan?
    Tai siis en minä sellaista tarvi. Chippietäisyydeltä lippu yleensä näkyy.

Niinpä, mitähän hemmettiä tuuppari lippukartalla tekee???
    Eiköhän riittävän suuren tyydytyksen anna jo pelkkä griiniosuma noin 120-150 (metrin, jalan) etäisyydeltä???

En tiedä, mutta kun mäkin oon sillon siellä. Ois kiva olla kun mittarista on battery lobbu.

ts kirjoitti: (8.8.2008 18:46:20)

Niinpä muuten ’suditte’
    mm. kolmosella lähemmäs lippua kisa ja saattaapa löytyä myös pisin draivikin joltain väylältä

Niinpä, mitähän hemmettiä tuuppari lippukartalla tekee???

En tiedä, mutta kun mäkin oon sillon siellä. Ois kiva olla kun mittarista on battery lobbu.

Tähän en voi sanoa,muuta kun HUH HUH!!!!!

Lavantauti kirjoitti: (8.8.2008 18:41:12)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 18:27:58)

kebax kirjoitti: (8.8.2008 18:01:02)

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 17:39:28)
    … Metreinä, vai jonain ihmeen varpaina, vai oliko se sittenkin jalkoina, vai oikein säärinä pitäisi mitata

Jos säärinä niin mielummin sitte rotusellaisina, vai mitä?

totta hemmetissä rotusellaisina, jos niin tahdotte

Onko Linnassa jo huonosti käyttäytyvien pelaajien lisäksi parittajana toimiva kentänhoitajakin? Erittäin hieno ripaus, varsinkin jos sattuu ottamaan semmosen golf-shwiitin..

Paritetaan , paritetaan, mutta swiittejä saa vaan tiskin alta isolla rahalla!!!!

Niinpä muuten ’suditte’

Laitetaas tässä nyt kysely ko. kisaan osallistujien pariin???
    Teitähän on tulossa noin parikymmentä, kuka haluaa lippukartan???
    Toteutan enemmistön toiveen, tai sitten en, mutta olisi ihan kiva tietää onko lippukartasta todellakin jotain hyötyä

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 19:33:59)

Niinpä muuten ’suditte’

Toteutan enemmistön toiveen, tai sitten en, mutta olisi ihan kiva tietää onko lippukartasta todellakin jotain hyötyä

Niin en usko että sellaisesta juur hyötyä olis mutta mistäs sen tietää kun ei oo moista koskaan kokeillut. Eli kyllä ehdottomasti haluan lippukartan.

Minä kanssa lipun kanssa kartalle, pwiis, herra on hyvä, kiitos!

kebax kirjoitti: (8.8.2008 19:41:26)
    Eli kyllä ehdottomasti haluan lippukartan.

Hetken harkittuani kallistun noitten rotusäärten kannalle.

Mika Hekkanen kirjoitti: (8.8.2008 19:49:09)

kebax kirjoitti: (8.8.2008 19:41:26)
    Eli kyllä ehdottomasti haluan lippukartan.

Jaa eikö voi muka saaha molempia?

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 19:33:59)

Kiitos ystävällisestä tarjouksesta!

Mieluusti kokeilisin kartan kanssa suunnistamista, voit olla varma että kerron mikäli siitä on ollut minulle hyötyä tai iloa!

kebax kirjoitti: (8.8.2008 19:50:48)

Mika Hekkanen kirjoitti: (8.8.2008 19:49:09)

Jaa eikö voi muka saaha molempia?

Kunhan joskus saisi edes jomman kumman.

Mä en tartte lippikarttaa Molokkiin kun on sen verran tuttu kenttä ja olen myös idiootti :).

Mutta laita viestiä Poa Annua, että miksi ei teillä voisi olla näppärä Skånessa monella kentällä käytössä oleva systeemi? Eli kerni olisi jaettu vaikka kuuteen lohkoon (a,b,c,d,e ja f) ja sitten ykkösteellä olisi kerrottu missä kohtaa lippu on sillä viikolla. Tuloskortissa olisi kuvat kerneistä joissa olisi nämä lippujen paikat. Näppärä systeemi mielestäni.

goldencap kirjoitti: (7.8.2008 12:14:22)

Meidän peräämme kerääntyi porukkaa, ja tietenkään itse emme päästäneet ohi kun viivästys ei todellakaan ollut meistä kiinni.

Wuot tö fak???

Jamasa Lupe kirjoitti: (8.8.2008 20:13:23)
    Mä en tartte lippikarttaa Molokkiin kun on sen verran tuttu kenttä ja olen myös idiootti :).

Mutta laita viestiä Poa Annua, että miksi ei teillä voisi olla näppärä Skånessa monella kentällä käytössä oleva systeemi? Eli kerni olisi jaettu vaikka kuuteen lohkoon (a,b,c,d,e ja f) ja sitten ykkösteellä olisi kerrottu missä kohtaa lippu on sillä viikolla. Tuloskortissa olisi kuvat kerneistä joissa olisi nämä lippujen paikat. Näppärä systeemi mielestäni.

Ennenkuin esitän oman näkemykseni lohkosystemistä, niin mikä vika on ’pikkulippu’ hommassa? siitähän näkee lipun paikan riittävän tarkasti, ainakin ’harkkakierroksilla’
    Väitän, että tasurilla yli 10 pelaavat eivät hyödy yhtäänmitään lippukartasta, vaan heille on jo suuri ’onni’ osua edes griiniin noin 150-200 (metriä, jalkaa) päästä.
    JK. Tarvis varmaan alkaa tehdä myös karttoja avauslyöntejä varten, jotta te ’hemmetin tuupparit’ osuisitte avauksissa edes jotenkuten väylille.

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 20:43:11)
    … JK. Tarvis varmaan alkaa tehdä myös karttoja avauslyöntejä varten, jotta te ’hemmetin tuupparit’ osuisitte avauksissa edes jotenkuten väylille.

Kostin suunnittelemilla kentillä tälläinen ei välttämäti olis pöllämpi juttu ollenkaan.

Tämäkin ketju on kusetettu jonkin sisäpiirin jorinoilla, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.

Chip Greenside kirjoitti: (8.8.2008 20:51:40)
    Tämäkin ketju on kusetettu jonkin sisäpiirin jorinoilla, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.

No onhan tässä sellainen analoogaia ainakin että me ollaan pitävinämme idioottimaisesti hauskaa. Kuten nää teiniosakkaat golfautoineen Linnassa.

EFC

Sama homma käy lähes jokaiselle foorumin ketjulle, tuskin siis tuli yllätyksenä.

Chip, älä huoli, tää ny vaan on niin perisuomalaista.

Mutt niistä lippukartoista sevverti, että ei tarvita Molokissa. Siä on niin lyhyenlännät veulat, että lipake näkyy aina selkeesti sitä lähestyttäessä.
    Jaaeivai?

Pyydän mitä suuremmin anteeksi, en missään tapauksessa kuulu mihinkään ’sisäpiiriin’
    tämä ’ketju’ vaan sattui osumaan kohdalleen

AAH kirjoitti: (8.8.2008 21:01:34)
    Jaaeivai?

Saako pelata sinisiltä?

Chip, älä huoli, tää ny vaan on niin perisuomalaista.

Mutt niistä lippukartoista sevverti, että ei tarvita Molokissa. Siä on niin lyhyenlännät veulat, että lipake näkyy aina selkeesti sitä lähestyttäessä.
    Jaaeivai?

MOLOK ?? vaikka kuinka hain kenttäoppaasta kentää nimeltä Molok , niin en löytänyt ko. kenttää!! Auttakaa nyt hemmetissä tyhmää rikkaruohoa, vai onko niin, että on ilmestynyt uusi kenttäopas, jota ei jaeta kuin ’sisäpiiriin’ kuuluville????????

kebax kirjoitti: (8.8.2008 21:08:07)

Jaaeivai?

Saako pelata sinisiltä?

Jos mä nyt tässä annan luvan, niin se tuskin auttaa mitään. Poa vetäsee ne kuitenkin keltasille su-aamuna.

poa annua kirjoitti: (8.8.2008 21:12:01)
    vai onko niin, että on ilmestynyt uusi kenttäopas, jota ei jaeta kuin ’sisäpiiriin’ kuuluville????????

O.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 85)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #402723 kohteessaErikoista käytöstä Linna golfissa

Etusivu Foorumit Yleistä Erikoista käytöstä Linna golfissa