Aihe: Eagle nro 12 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Eagle nro 12

Etusivu Foorumit Yleistä Eagle nro 12

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Hei taas kaikki kateelliset. Kaapon huonojenlyöntien sarja ei ota katketakseen. Lupasin kirjoittaa teille kateellisille kunhan teen ’uroteon’, nyt kuitenkin kävi niin että huono avaukseni meni par 4 vain 147 metriin! Mitä avuksi? Kaapohan otti rauta 7 ja sivalsi sellaisen ’onnenkantamoisen’ että pallo meni teitenkin ’SÄKÄLLÄ’ SISÄÄN, JOTEN URAN EAGLE NRO 12 NÄKI PÄIVÄNVALON. Lukekaa ja olkaa kateellisia, vaikka loppukauteni menisi miten huonosti pelillisesti, niin olen kuitenkin voittaja tällä palstalla kirjoittajiin ja urputtajiin nähden. Lopuksi, olkaa varuillanne, ei kahta ilman kolmatta sanotaan ja kuulette taas Kaaposta, siihen asti kadehtikaa. ps. aiheuttaa taaskin varsin suuren narinan täällä, mutta en aio olla esillä ennen seuraavaa urotekoa, menköön vaikka vähän kauemmin seuraavaan säkään. t.epäonnensoturinne Kaapo

Kaapo kirjoitti: (25.7.2006 18:27:29)
    ….. URAN EAGLE NRO 12 NÄKI PÄIVÄNVALON.

Montako holaria on uran aikana kertynyt ?

Miksi kaapo?

En oo ikinä tehny iigeliä ja bööditkin on harvassa, joten kirjoitan pelkästä kateudesta. Ainahan sitä yrittää saada pallon suoraan reikään, kun on sillä etäisyydellä griinistä, että se on mahdollista. Siltikin pidän noita kaukolyöntejä tsägäreinä.

Minun arvoasteikossani ainoa todellinen iigeli on griinillä putattu iigeli! Tai no, ehkä hyvä tsipattukin menettelee!

Kyllä sun Kaapo kannattaisi kokeilla lottoamistakin, jos tuollainen säkä käy ;-). Tehdäänkö porukkalotto, josko minäkin pääsisin osalliseksi hyvästä tuuristasi?

Ei muuta kuin onneksi olkoon, toivottavasti hyvä tuuri (tai taidot) jatkuu! Kateellinen en kyllä osaa olla, kun eihän se ole minulta pois jos joku toinen onnistuu. Paitsi jos samaa kisaa pelataan…

Minä olen aivan sairaan kateellinen kun en ole tehnyt kuin kuusi eaglea ja nekin lähietäisyydeltä eli puttaamalla viisi ja yhden chippaamalla. En minä noin kaukaa (147 m) kuppiin osu millään ja sekös aiheuttaa kateellisuutta muita kohtaan..

Lotossa jättipotti Veikkaus

No minäpä kävin tekemässä lottorivin.

Eaglea tai holaria en ole koskaan tehnyt, albasta nyt puhumattakaan, mutta neljällä miljoonalla voisin pelailla tyytyväisenä bogitahdissa ympärivuotisesti ympäri maailmaa mukavilla kentillä. Vailla katkeruuden häivääkään ;-).

Vautsi, kateellinen täytyy olla. Vielä kun pelaisit hieman paremmin, voisit jopa tienata elantosi golffia pelaamalla.

Mites tuohon lottoon pääsee osalliseksi? Mikäs sen mukavampaa olis bogitahdissa pelata eteleän lämmössä hetelmien alla :).

Sun pitää tehdä rivi jolla voittaa sen rahakasan :-). Kerkesin oman rivini jo laittaa, joten kimppalottoa siitä ei enää voi vääntää. Jos sattuisin sen neljä milliä voittamaan, niin voin kyllä ottaa sinut säälistä mukaan golfmatkalle, mutta vain jos et oo tehnyt holaria, tsägäiigeliä tai albaa :-D.

Mä lottosin koko talven..2 oikein ja 2 lisänumeroa oli enari…siksikö ei tuu albaa tai iikeliä..ei ees holaria ? Huono tsägä..selittää kaiken..entä jos kaapo on vaan älyttömän tarkka ?

Nyt varsien vaihdon yhteydessä olen huomannut olevani usein 2-3 metrin päästä lipusta kahdella lyönnillä par nelosilla..silti voi 80 sentin putti jäädä lyhyeksi..täytyy siis tähdätä tarkemmin niin jää puttaaminen kokonaan pois ?

Kiara kirjoitti: (26.7.2006 15:17:24)
    Sun pitää tehdä rivi jolla voittaa sen rahakasan :-). Kerkesin oman rivini jo laittaa, joten kimppalottoa siitä ei enää voi vääntää. Jos sattuisin sen neljä milliä voittamaan, niin voin kyllä ottaa sinut säälistä mukaan golfmatkalle, mutta vain jos et oo tehnyt holaria, tsägäiigeliä tai albaa :-D.

Juu, mä en tee stägällä mitään, en edes holari, iikeli saatika albaa. tekemällä tehtyjä ne olla pitää, tosin ei ole edes tekemällä tehtyjäkään :).
    Noh, ens viikolle voitas kerätä kimppalottoon porukkaa, olisko halukkaita?

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #489450 kohteessaEagle nro 12

Etusivu Foorumit Yleistä Eagle nro 12