14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Draw:n poistaminen lyönneistä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Draw:n poistaminen lyönneistä

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kannattaisiko kokeilla Nick Pricen vinkkiä:

    Minä svingasin korkeintaan noin 85 prosentin voimalla, sillä muuten en olisi osunut sweet spotiin – joka oli persimonidraivereissa herneen kokoinen.!

    Itse on ainakin huomannut, että rennon letkeällä huitaisulla lähtee keskimäärin suorempaan ja pidemmälle kuin raa’alla voimalla. Toisaalta….

    10 sääntöä driveihin

    APu72 kirjoitti: (1.6.2009 14:18:12)
    kyllä se fade vielä nätiksi drawksi väännetään.

    Hyi. Oksettava lausunto.

    Oot Lavis oikeassa,oletko yhtään fadea tänä kesänä lyöny?(oikeen haettua)Apu älä väännä jos pystyt fadea lyömään oikeesti.
    Lavikselle ja mulle fade taipuu aina!(unissa just ennen kun kusihätä herättää aamulla)
    Tänään oli pakko pari kertaa yrittää ja molemmista bogit.
    Santaa?

    janari kirjoitti: (1.6.2009 16:32:11)
    Oot Lavis oikeassa,oletko yhtään fadea tänä kesänä lyöny?(oikeen haettua)Apu älä väännä jos pystyt fadea lyömään oikeesti.
    Lavikselle ja mulle fade taipuu aina!(unissa just ennen kun kusihätä herättää aamulla)
    Tänään oli pakko pari kertaa yrittää ja molemmista bogit.
    Santaa?

    Mä en oo kolmeen viikkoon lyöny yhtään hukkia, otos 5:ltä rundilta jossa mukana 1 kisakin vielä! Uusi fadeSvingi on siis jo koeteltu suffelikisan ankarassa puristuksessa ja se KESTÄÄÄÄÄ!!

    Olo on kun toipuvalla alkoholistilla, alku on vaikeaa (siinä meni reilu vuosi) mutta nyt tuntuu jo siltä että hukkitaudin jälkeen on sittenkin elämää…

    Onhan se perseestä kun ei tartte miettiä väylän vasenta puolta, mutta sen kanssa on varmaan vaan opittava elämään…

    Kyllä se hukki sieltä löytyy vielä.
    Ihan pikkusen lisää mittaa ja vauhtia niin kyllä se vasenkin laita sieltä taas löytyy sultakin.
    Ai niin ne kisathan pelattiin edestä(81?)kai noin moneen lyöntiin yks hukki mahtu kun oli pappoja monta mukana ja ihan kärjessä.
    Kumpa saisi joskus maalatun faden aikaseksi.

    janari kirjoitti: (1.6.2009 21:53:58)
    Ai niin ne kisathan pelattiin edestä(81?)kai noin moneen lyöntiin yks hukki mahtu kun oli pappoja monta mukana ja ihan kärjessä.
    .

    Ei yhtään hukkia, vaan aika monta puttia! Olipas kähee runo. Tuo oli jo varmaan haiku.

    Mä itseasiassa yritin (harhaoppineesti) kääntää yhden kerran troota vasuriin (11 kakkoslyönti) mutta eihän se helvetti kääntyny koska troo on paholaisen keksintö, ja syvällä syvällä metsässä oltiin, lol. Niin siitä perus par’ista saatiin oikeaoppineesti hirveellä munkilla pelastettu tupla. Olis vaan pitäny lyödä r9 välilyönti, kele. Enkä varmasti ota opikseni ensi kertaa varten 🙂

    Ja edestä totta kai. Mä oon tuuppari ja pelaan edestä.

    Laviksen kommentti oli hyvä… Niinkuin aina.

    Hook loppuu, kun toteuttaa lyöntinsä passivisella ranteella takakämmentä ulospäin ja alaspäin näyttäen.

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #226184 kohteessaDraw:n poistaminen lyönneistä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Draw:n poistaminen lyönneistä