Aihe: Draiverin hankinta - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Draiverin hankinta

Etusivu Foorumit Yleistä Draiverin hankinta

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moi Sain takasin uuden draiverin rikkoituneen tilalle ja letkuvarrella ja taas piti soittaa liikkeeseen että varsi on liian löysä on perkele yhtä rulianssia tää oikean mailan saanti. Oisko tietoo voisko jossain käydä kokeileen tai teettämässä semmoisen mailan joka sopii pitkälle ihmiselle ja jolla voi lyödä lujaa. Asun oulussa onko tiedossa liikkeitä lähistöllä.

Hekkasen mailapaja löytyy Martinniemestä. (ei mainos)

Menee kyllä vähän OT, mutta isokokoiset, lujaalyövät, draiverihankinnoissaan vastustusta kohdanneet oululaiset voisivat perustaa kerhon.

Ne vaan luulee olevansa kovaa lyöviä, tosiasiassa ovat aivan ’läpsyttelijöitä’

Ehdotan nimeksi kerholle J*ket

Mikä helvetti täällä on homman nimi: Niinkuin tässä kysymys ja kysyjän profiili, mikään ei täsmää. Kaikki vähän aikaa sitten tulleet kysymykset, ja kirjoitukset helvetin kauan olleilta nimimerkeiltä, mikään niissä ei käy yksiin.

Eikö joukossa ole yhtään rikospoliisia, itselläni olisi jo ’tusina kopissa’.

’Fubar’….

Nimi hyväksytty. Pojat kokoontuvat sunnuntaiaamuna klo 0800 Hekkasella.

Johtaja XXL kirjoitti: (10.9.2007 23:01:11)
    Nimi hyväksytty. Pojat kokoontuvat sunnuntaiaamuna klo 0800 Hekkasella.

Ei saatana.

On se perkele että jos jotain kysyy asiallisesti niin on jotain irvileukoja aukomassa päätään mutta oikeaan asiaan ei mitään kommenttia. Pitää ottaa yhteyttä mailapajaan kiitos vinkistä.

-jake- kirjoitti: (11.9.2007 11:25:43)
    On se perkele että jos jotain kysyy asiallisesti niin on jotain irvileukoja aukomassa päätään mutta oikeaan asiaan ei mitään kommenttia. Pitää ottaa yhteyttä mailapajaan kiitos vinkistä.

Niin mitäs siihen voi sanoa, jos olet jo aiemmin itse koonnut ajurin, toiko ne palaset joulupukki, nuppi,varsi,grippi,grippiteippi+ joku ’tukkalakka’ jolla sait gripin paikoilleen.

Et sitten vilkaissut etusivua, vaikka nimimerkkisi on täällä ’jo muutamantunnin notkunut’.

PS: Pitkällä draivilla Oulusta Taliin, sitäkös Johtaja XXL tarkoitti.

Aplel MÄ en ole kyllä kasannut koskaan mailoja kaikki on ollut osto mailoja
    en tiedä mikä sulla nyppii outo tyyppi olet.

-jake- kirjoitti: (11.9.2007 12:56:48)

Outopa hyvinkin mutta eikö kenelläkään muilla ’Lamppusyty’, näiden pelleilyjen takia mitä täällä on viimepäivinä tapahtunut.?

Ja myös näiden’Puuntakaa tulleiden’ profiileiden, herätkää perkele.

-jake- Oletko asunut Oulussa vasta viikon?.

-jake- kirjoitti: (11.9.2007 12:56:48)

Älä osta mitään, vaan tee itse niin saat just sellaista mitä sattuu tulemaan.

Hölmöläinen:)

En Vain yli 40-vuotta asustellut oulussa ja mitä tää kommetti näiden’Puuntakaa tulleiden’ profiileiden, herätkää perkele tarkoittaa pikkusen on sekavaa ku ei tiedä mitä sä tarkoitat?

Pulli-Paavo kirjoitti: (10.9.2007 22:15:03)

Niin mistä tää nimi..niiku Jacket vai ?

solamies kirjoitti: (11.9.2007 23:42:59)
    Lähetän ohessa penalttini, joiden luontiin kirvoitti viime aikoina rajusti eskaloitunut
    räkäläkirjoitusten buumi.

1. Älä kirjoita tahatonta komiikkaa.

Jokaisen kohdan rikkomuksesta seuraa lyöntipelissä häpeäpaalua Suomen huonoimman kentän avausväylän tiiboksissa ja reikäpelissä joutuu jäljellä olevat reiän puttaamisen sijasta pelaamaan viheriöllä kirppupelinä.

double-eagle kirjoitti: (12.9.2007 10:30:38)

Tässä mielestäni malliesimerkki ’solamiehen penaltit’ viestiketjussa kaavaillun seuraamusjärjestelmän epäkohdasta. Oma oikeustajuni ei sallisi double-eaglen rankaisemista 1-tyypin teonkuvauksen perusteella. Rikosoikeuteen perehtyneet tietävät kyllä miksi.

Otan tästä itse samantien rangaistuksen ja lähden vapaaehtoisesti etsimään häpeäpaalua.

double-eagle kirjoitti: (12.9.2007 10:30:38)

Huomaatko, löit juuri varapallon ja olet vasta kävelemässä..

Mä en ymmärrä tästä ketjusta yhtään mitään. Ainoa viesti, jossa on jotain järkeä on alkuperäinen kysymys.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473565 kohteessaDraiverin hankinta

Etusivu Foorumit Yleistä Draiverin hankinta