-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moi!
Tilasin Eccon golfkengät Dormyn verkkokaupasta, ajattelin, että laitetaan nyt kerrankin jalalle mukavat ja kehutut kengät. Nykykengissä kynnet mustuivat Belekin reissulla.
Kengät saapuivat tänään ja pikku pasteerailujen jälkeen totesin, että kantapää pääsee liikkumaan reilusti kengässä, eli kakkos
reiän jälkeen rakot kantapäissä. Ei muuta kuin palauttamaan, ensin rekisteröimään palautus ja sitten paketti palautukseen. Näin
ohjeet minua neuvoivat.
Ensimmäinen mutka tuli, kun pyydettiin palautukseen laittamaan lähetyksen mukana tullut palautusseteli. Eipä ollut tällaista
seteliä paketissa vaikka kuinka syynäsin. Ainoastaan DHL irtotarra, vastaava kuin minulle toimitetun paketin kyljessä (toki
palautusosoitteena Dormy). Mahtaako tuo olla ko. palautusseteli, jos näin, niin kovin epäselvästi tuo on asiakkaalle kerrottu.
Mistään ei myöskään selviä, mihin pakettini kiikutan, kun sen olen uudelleen pakannut? Postin kautta tuo toimitettiin, mutta
tarra on tosiaan DHL, kelvanneeko paikalliselle postille?
Laitoin kyllä postia yrityksen fi.palvelusivuille, mutta vastaus luvattiin n.48h kuluessa ja chatpalvelijat olivat kaikki varattuja. Nyt hätäistä risoo jo sen verran, että kysyn täältä. Ajattelin laittaa viestiä, jos joku on vastaavaan tilanteeseen on joutunut ja onnistunut palautuksessaan. Voisi valaista hieman tyhmää miten homma etenee?Sitten vielä, kuinka rahan palautus tapahtuu, en aio vaihtaa tuotetta? Laittavatko kirjekuoressa dollarit/eurot/kruunut minulle, kun pankkitilini numeroa ei ole kysytty palautuksen missään vaiheessa..
Menipäs palstoitus tuossa eka viestissä persiilleen, toivottavasti ymmärrätte kuitenkin kysymyksen..
Mikset kysy Dormylta? Eiköhän palautus mene suoraan maksukortille, jolla tilauksen maksoit. Erikoista toki jos käytettyjä tuotteita alkavat hyvittämään…
Joo, taitaa kyllä valitettavasti mennä oppirahoina jos on kenkiä jo ulkona käytetty. Tarkemmat myyntiehdotkin Dormylta löytyy, missä kerrottu kriteerit palautuksille: https://www.dormy.com/fi/myyntiehdot-fi
Toivottavasti menevät kaupaksi esim. täällä pörssissä tai Torissa ja löytyy sopivammat tilalle!
Nimimerkeille @Simo80 ja @nia. Kysytty on verkkokaupasta sekä sähköpostilla, että chatin kautta, ainakaan ei vielä vastausta heiltä. Enkä todellakaan ole käyttänyt kenkiä ulkona, ainoastaan sisätiloissa normaali kenkien sovitus, jolloin havaittu, että eivät sovi.
En sentään niin tyhmä ole, että koittaisin palauttaa ulkona pitämiäni kenkiä 🙂Tuosta tekstistäsi sai käsityksen että kentällä olit niillä kävellyt, mutta jos et ole niitä kuin sisällä sovittanut niin asiahan on kunnossa.
Se DHL-tarra vain paketin kylkeen ja viet sen heidän noutopisteelle. Lähin postisi on sellainen, jos olet sieltä paketin noutanut.
Dormylla on myös ilmainen puhelinnumero 0800-145757, miksi et sinne soittanut? Ettei nyt olisi Golfcenter kilpailijana keksinyt koko jutun?
Aika selkeät ohjeet löytyy Dormyn sivuilta. Kenkälaatikkoon ei kannata liimata mitään vaan se pitää olla mintissä kunnossa, muuten ei palautusta hyväksytä. On muuten ihan sama monissa kivijalkamyymälöissä että jos kenkälaatikko ei ole myyntikelpoinen niin palautus ei onnistu.
Asiakaspalautus vastasi, tosin lontoon kielellä. Palautuksessa ei tosiaan tarvita erillistä palautusseteliä, vaan tuo tarra on se. Tuossa hämäsi se, että ohjeistuksessa joka tuli paketin mukana ja taisi olla verkkosivuillakin, että laita palautusseteli samaan pakkaukseen palautuksesi kanssa. Ryhdyin sitten etsimään ko. seteliä, ajattelin että se on jäänyt pois toimituksestani.
Alkuperäinen viesti tosiaan epäselvä, siitä saa käsityksen, että olisin käynyt muutaman reiän pelaamassa uusilla kengillä. Ymmärrän kyllä, ettei tuon jälkeen kannata kenkiä takaisin tarjota. Tästä pahoittelut, eiköhän tämä nyt etene.
Toisen kerran palautan golfkengät verkkokauppaan(edellisellä kerralla toki eri kauppa). Tästä opiksi ottaneena ostan jatkossa kengät kivijalka liikkeestä.
”Tästä opiksi ottaneena ostan jatkossa kengät kivijalka liikkeestä.”
Voihan sitä käydä sovittamassa show roomissa ja sitten ostaa sieltä mistä halvimmalla saa 😉
Ainakin viime vuonna tuossa aikaisemmin mainitussa Dormyn puhelinnumerossa vastattiin ihan suomenkielellä. Palautukset onnistui helposti. Tosiaan tuo on kätevää että käy kivijalkaliikkeessä sovittamassa tuotteita ja sitten tilaa netistä halvemmalla.
Tosiaan tuo on kätevää että käy kivijalkaliikkeessä sovittamassa tuotteita ja sitten tilaa netistä halvemmalla.
Jep ja muutaman euron takia ostetaan verkosta ja sitten jonotetaan postissa tunti pakettia. No kukin tyylillään.
Viime vuonna tilasin kahdet kengät Dormysta ja säästö oli yli 150 euroa verrattuna Golfcenterin hintoihin. Pakettiautomaatilla ei ollut jonoa.
itse tilannut Kiinasta ainakin 6 paria kenkiä, Suomesta saa samalla hinnalla ehkä 2 paria kivijalasta. Ei ole ollut valittamista, ehkä toisilla ihmisillä on erilainen jalka(tai no varmasti on ainakin eri kokoinen).
Mikäli teillä ei ole varaa ostaa kivijalkakaupan kenkiä, niin sitten vaan selvittelette niitä palautusoperaatioita. Tietysti voi myös siirtyä rantalentikseen, siinä kun voi pelailla ilman kenkiä!
”Tästä opiksi ottaneena ostan jatkossa kengät kivijalka liikkeestä.”
Voihan sitä käydä sovittamassa show roomissa ja sitten ostaa sieltä mistä halvimmalla saa 😉Yleensä sanon ett kukin tyylillään mutta nyt sanon että noin tekee vain täysi mäntti.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)