Aihe: Clubhouse goes Hillside - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 226)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mulla on yhden kentälle ilmoittautuneen kaverin puhelinnumero. Soittelen hänelle niin katsotaan saadaanko neljäskin Tommy.

Kisamaksu 45 egee sisältäen safkaa ja rangepalloja.

Ihan varmuuden vuoksi kysyn että onko se kisa varmasti perjantaina koska olin merkinnyt kalenteriini joskus lauantain.

AJ

Eiköhän se perjantaina 29.päivä pelata. Kts. linkki viestiketjun alussa..

1) Joukkuekilpailu pelataan Gene Sarazenin ja Harry Vardonin välillä pääkisan kylkiäisenä, best ballina. Kunkin reiän kaksi parasta pistebogey-tulosta lasketaan mukaan. Joukkueen kapteeni vastaa joukkueensa tuloksen merkkaamisesta.

2) Yksilökisa pelataan tasoituksettomana lyöntipelinä. Jos joku ei saa joltakin reiältä tulosta (tai ’tuloksen’ tekemiseen menee poskettomasti lyöntejä ja aikaa), ei hätiä mitiä: korttiin tulos 10 ja etiäpäin.

Olen lähtöpaikalla ja voimme vielä yhdessä neuvotella/äänestää viimehetken muutoksista yksilökisaan. Joukkuekisasta ei neuvotella. Huomatkaa, että sijat 1 – 8 (kaikki) palkitaan.

Voittajajoukkue saa lisäksi Alvar Aallon pienoismaljakon, yhden kukin.

Siis: joukkue Gene Sarazenin pyydän olemaan ajoissa ykköstiillä, että jää aikaa parin minuutin palaveriin. Mehän, Harry Vardon, tulemme heti teidän perässänne, viimeisenä ryhmänä.

Tsemppiä kaikille!

Partille jo ilmoitinkin, mutta tässä vielä teille… eli raskain sydämin 🙁 joudun vetäytymään kisasta (tästäkin). Musiikilliset velvoitteet eräissä häissä tuona päivänä vaativat mun paikalla oloa jo puolestapäivästä alkaen joten en mitenkään ehdi kisaan mukaan. Pelatkaa hyvin ja pitäkää lippu korkealla.

Ok. Hauskaa hääkeikkaa vaan.

Jos lisää pelaajia kaivataan, niin voinhan mäkin kysellä mun frendejä… varmasti joku ois kiinnostunut. Ehkä.

Vai vähennetäänkö sit ryhmiä?

Hmm, katselin tuossa Fannyn nuotteja ja siinä näyttäisi lukevan ykkösen kohdalla:’Pitkähkö par-3 alamäkeen. Korkea fade pitkällä raudalla, varo liiallista baittia ettei pakita etubunkkeriin.’

Nick Faldo

Ilmoitettu tilanne on se, että John Dalyssa olisi yksi paikka auki. Muuten joukkueet ovat täynnä.

Toivottavasti ei tule ’noshow’-tapauksia.

Kapu taisi olla Prboy, mutta sama kait se on kuka pyytää kuittauksen/varmistuksen osallistumisesta. Eli lähtöaika 13.20.

Itse tulen ajoissa paikalla aikomuksensa huoltaa energiatalous ennakkoon.

Pieni sääntökysymys, onko luvallista kertoa joukkuetovereille väylistä ja niiden koukeroista kun pelataan yhdessä ja toisia vastaan?

Itse olen kertaalleen kiertänyt HillSiden vaimon kanssa parikilpailussa. Netto 61.

Sori, että vastaus ’vähän’ kesti.

Pari viikkoa on mennyt lomaillessa netin ulottumattomissa ja kisa on jo ovella.

Nähdään perjantaina ja kisa-aamunahan saa näköjään nukkua piiiitkäääään.

Tuulesta ja räyhäkkäästä fiiliksestä riippuu, jääkö ’normaali’ 240-260m draivi 30m greenin eteen vai likemmäs.. Kyseessähän on alamäkeen feidaava par4, jolla mittaa karvan päälle 300m.

Olen tosin kuullut jo tarinoita, jonka mukaan ’Dalyimmät’ kerskurit olisivat huiskineet spoonilla greenin yli.. 😉

..no – perjantaina ynnätään sitten greeniosumat tuoltakin väylältä.. tokkopa niitä useita tulee.. 🙂

Kävin maanantaina bongaamassa kentän, griinit olivat ruiskulannoitteesta hitaat. Etäisyydet olivat hieman hukassa, koska kukaan ryhmästä ei ollut pelannut kentällä ennen. Tuuli haittasi Hillin huipulla avauksia. 10:llä taisin hybridin hukilla päästä parkkipaikalle, no ei tullut vahinkoa. 15 tuntui vaikealta vastatuuleen, miettikää voiko kakkosella oikaista loivaa hevosen kenkää muistuttavaa väylää raffin yli. Viimeiset 4 tuli kivasti paariin, (onko eka hehkuttelu ?!!). Tsemppiä perjantaille.

Nii mä kävin jo bongaamas sen scr-kisoissa kesäkuussa back-teeltä… onneks tuloksia ei enää siellä näy, ainakaan netissä! 😉

Ensikertalaiselle pahimmat väylät ole heti toka ja kolmas… muita en paljoa ees muista, ainakaan pahalla!

Perkules, ohan ne tulokset siellä… ja voittajal oli 79, aika surkee taso.. =vaikee kenttä! ???

Nukkua pitkään, mitä se on?

Juna, jolla matkustan, on joskus puoli kuuden aikaan perjantaiaamuna Tampereella. Kyllä, hyppään tuolla pois junasta. Eikös Hillside ole siinä IHan vieressä? Vai onko se Lakeside? Olikos se perjantai? Vaiko jopa lauantai?

Älä huoli, ei tuota olekaan tarkoitettu ymmärrettäväksi. Ainakaan kaikille.

Kukkulan vierustalla kuitenkin nähdään.

Meidän pitää varmistaa pelin sujuvuus ja sille voidaan tehdä paljon jo ykkösväylällä.

Itse olen kentän pelannut kerran ja jo meikäläisen näpykin meni melko lähelle griiniä. Uskon että kisassa on muutamia pelaajia, jotka lähtevät lyömään avausta suoraan griinille. Kuinka moni yltää onkin jo sitten toinen juttu.

Olen tuumaillut että näitä pitkälyöntisiä voisi velvoittaa tulemaan ykköstiille 10 min etuajassa ja sopimaan edellisen ryhmän kanssa ettei ryhmä mene griinille ennenkuin tämä johndaly on avannut. Pitkälyöntiset avaisivat siis etuajassa heti kun griini on siihen vapaa.

Miltäs kuulostaa tällainen järjestely?

Miehekäs range saadaan 1.tiille joka flaitissa. Tottakai pistebogi/bestballkisassa yrittää jokainen golfpisteen keskiarvodraivaaja yhellä päälle. (Pätee moneen muuhunkin väylään ainakin kenttäkartan mukaan).

Gameboyt mukaan, voipi tulla pitkä kierros…

Jep, tapanani on olla ajoissa paikalla – sukuvika.

Ritari: Parti tuolla edella vastasikin jo kysymykseesi. Joukkuekisassa neuvoja saa antaa. Siitä huolimatta kierros kelpaa KEJ-tourin kisassakin. Tasoituskelpoinen normaalissa mielessä kierros ei kuitenkaan ole.

No niin, kauden pääkisa (ja itsellä ainoa) alkaa olla käsillä. Sääennustetta katselessa mieleen tuli pakostakin muutaman vuoden takainen Hyvinkään GPI kisan painajaiskeli. Toivotaan parasta, pelätään pahinta…

APEx näyttää olevan taas mukana välivuoden jälkeen. Osallistutko GPI:hin vain niinä vuosina kun on varmasti sadetta luvassa 😉

’Olen tuumaillut että näitä pitkälyöntisiä voisi velvoittaa tulemaan ykköstiille 10 min etuajassa ja sopimaan edellisen ryhmän kanssa ettei ryhmä mene griinille ennenkuin tämä johndaly on avannut. Pitkälyöntiset avaisivat siis etuajassa heti kun griini on siihen vapaa.’

Siis tiiltä lyötäis draivi näiden pelaajien yli ennen kuin he menevät griinille? Vai odottavatko he kenties griinin takana?? Eli missä vaiheessa se griini olisi siis vapaa?

AJ

Joo pitäähän se varmistaa, että pääsee taas sateessa pelaamaan kisakierroksen. Viimeksi kun oltiin samassa joukkueessa Hyvinkäällä, niin pelihän kulki kuin unelma kun vettä tuli kuin aisaa ja mailat pyöri käsissä 🙂

Täten lupaan, etten lyö Hillsiden ykköstä yhdellä päälle, en edes yritä.

Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä mahdollisuutta, että yrittäisin tuossa draivata niin kauas kuin vain pystyn.

Toivottavasti löytyy. Pallo.

Mahtislaissi korkeana voi onnistua myös greenille, nimittäin Valleycoursen 9 greenille. Joten silmät kiinni ja täysillä:)

Lue lisää: kohdealue X

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 226)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #356791 kohteessaClubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside