Aihe: ’Claw’-grippi - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

’Claw’-grippi

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ’Claw’-grippi

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • claw (rullaa alas sivua) Ompa aika merkillinen ote. Tuollaisella gripillä (no ei tietenkään sillä pelkästään) kuitenkin otettiin voitto Tampassa. Empä ole itse törmännyt moiseen grippiin. Onko moista grippiä kekään lukijoista kokeillut (kyllä, Rinkkuun peli sekaisin)?

Puristit ovat varmasti eri mieltä eli Tampassa ei voitettu juuri tuolla gripillä. Claw-otteella tosin.Tuossa Markin vanhaa kuvaa:
    MC

Mies on kokeillut hiljattain kovin montaa eri stanssia ja puttiotetta, etten nyt minäkään tiedä millä puttiasetuksilla voitto Tampassa tuli.

Mielenkiintoinnen ja kokeilemisen arvoinen Quiadin ote kylläkin on.

Hmmmnn….en ole vielä mutta tänään kokeilen. Sellaista olen kokeillut mitä DiMarco käyttää mutta se ei oikeen toiminut. Tuolla tavalla mitä tuossa kuvassa oli tuo grippi, niin saa suunnattua käsivarren ja putterinvarren jouheammin samansuuntaiseksi, ainakin noin äkkisiltään ajateltuna.

En tiedä onko tuossa tarkoitus vapauttaa etusormi ja peukku vastuusta. Sen kyllä pystyy tekemään treenaamalla ’tavallista’ grippiäkin. En tue tuollaista kikkailua.

kebax kirjoitti: (12.3.2007 11:49:02)
    En tiedä onko tuossa tarkoitus vapauttaa etusormi ja peukku vastuusta. Sen kyllä pystyy tekemään treenaamalla ’tavallista’ grippiäkin. En tue tuollaista kikkailua.

Jaa… Mutta eikös se ollut niin ettet tukenut koko puttamista? 😉

januz kirjoitti: (12.3.2007 11:50:08)

Jaa… Mutta eikös se ollut niin ettet tukenut koko puttamista? 😉

Niin. Mutta grippiasioissa olen ehdoton.

Minä tuen! Jollain ilveellä tulevalla kaudella tuota keskiarvoa pitää parantaa. Treenamalla ja vaikkapa kikkailulla. Enivei, eteisesä tuota ’clawia’ sisäänajoin. Putterin nuppi on minun käsissäni tuolla otteella liian vallattoman tuntuinen. Heiluri-liikkeeseen ote auttaa, mutta liikerataa on vaikea pitää linjassa. Noh, kikkailemisiin Kebax!

Montakohan sormea menisi poikki, jos tuolla gripillä löisi täyttä lyöntiä?

Juu ei tule tuosta uutta mullistavaa grippiä mulle ainakaan, IHan persiistä on.

Anton 10 kirjoitti: (12.3.2007 11:36:19)
    Puristit ovat varmasti eri mieltä eli Tampassa ei voitettu juuri tuolla gripillä. Claw-otteella tosin.Tuossa Markin vanhaa kuvaa:
    MC

Mies on kokeillut hiljattain kovin montaa eri stanssia ja puttiotetta, etten nyt minäkään tiedä millä puttiasetuksilla voitto Tampassa tuli.

Calca on muutenkin, kuin otteensa puolesta kuulu puttaaja. Eräässä kisassa äijä puttaili loppumatkasta wetkellä, ja kun kysyttiin, mitä oli tapahtunut, Calca vastasi: ”My putter couldn’t swim.”

Jamasa kirjoitti: (12.3.2007 17:33:00)
    Juu ei tule tuosta uutta mullistavaa grippiä mulle ainakaan, IHan persiistä on.

Oisin voinu kertoo tuon ennen testailujas. En vaan ehtinyt.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #243294 kohteessa’Claw’-grippi

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ’Claw’-grippi