Aihe: Bulls Hit vs. Bullshit - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Bulls Hit vs. Bullshit

Etusivu Foorumit Yleistä Bulls Hit vs. Bullshit

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ensinnäkin kiitos kaikille keskustelijoille tosi viihdyttävästä foorumista. Valitettavasti yli-innokkaan moderoinnin seurauksena parhaat palat poistetaan turhan pikaisesti. Toivoisinkin moderaattorin paneutumista todelliseen ongelmaan, koska palstalla vilahtelee turhankin usein minulle täysin vieraita sanoja. ’Lonniminen’, ’vatustelu’ja erityisesti joku on ’tavan’ jotakin. Aika huono tapa, luulen. Tässä vain muutama esimerkki, koska vanhuuden kynnyksellä taiteileva mieleni ei muista näin tuohduksissaan enempää. Niitä varmasti riittää.

Nyt sä oot istunut liian kauan kalastamassa ilman hattua. Siitä tulee auringon pistos. Jos oot mökillä, niin varoitan jo ennakkoon meidän tämän illan rapujuhlista. Meillä on loppuillasta tapana ’laulaa’ Eppujen Elviksen kuolema. Viimeksi vastarannalta kiiteltiin meidän esitystä varsinkin volyymin osalta.

Bulls Hit kirjoitti: (25.7.2013 9:47:19)
    Toivoisinkin moderaattorin paneutumista todelliseen ongelmaan, koska palstalla vilahtelee turhankin usein minulle täysin vieraita sanoja.

’Lonniminen’, ’vatustelu’ja erityisesti joku on ’tavan’ jotakin.

Nuo sanat eivät missään tapauksessa ole suomea, vaan jotain muuta kieltä. Ehkä savoa? Sitä et taida osata. En minäkään.

Vasen pakki kirjoitti: (25.7.2013 12:53:59)
    Nyt sä oot istunut liian kauan kalastamassa ilman hattua. Siitä tulee auringon pistos. Jos oot mökillä, niin varoitan jo ennakkoon meidän tämän illan rapujuhlista. Meillä on loppuillasta tapana ’laulaa’ Eppujen Elviksen kuolema. Viimeksi vastarannalta kiiteltiin meidän esitystä varsinkin volyymin osalta.

Naapurijärvellä ei liiku huhuja Elvisimitaatioista rapujuhlallisuuksissa, joten volyymi lienee kuitenkin melko vaatimaton.
    Ovatkos ravut tämän vuotisia, omasta järvestä saalistettuja? Vai liekö paikallisen kauppias Prisman varastoista noudettuja?
    Kysyn lähinnä siksi kun Audi A 6 Avant Quattro 3.0 tdi Alcantaraverhoilulla sisältää muutamia rapujen saalistamiseen erityisen sopivia välineitä, jotka ovat järveen matkalla.

Osa omasta järvestä, eli kannattaa laittaa pyydykset järveen. Tai siis, järveen laitettuna ne antaa odotusarvoisesti paremman saaliin kuin Audin sisällä.

Minulle eivät rapukestit sovi sitten alkuunkaan. Ei siksi että minua erityisesti etoisi ruotsalaistyyppinen tärkeilevä juhliminen. Eikä minua häiritse se että rapujuhlijat ovat pitävinään hauskaa. Syy on niinkin yksinkertainen etten tälläisenä puunhalaajana tohdi keittää rapua.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #414157 kohteessaBulls Hit vs. Bullshit

Etusivu Foorumit Yleistä Bulls Hit vs. Bullshit