-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hyvä Kobo! Elikkäs katseet maikkarille tänään 2300.
Nimetönkebax kirjoitti: (16.11.2007 13:41:22)
Hyvä Kobo!
Elikkäs katseet maikkarille tänään 2300.Kiitos vinkistä, täytyy muistaa katsoa.
”Gunga galunga!”
Voi video että joku viittii mainostaa tuollaista elokuvaa! Enpähän ole ikinä huonompaa nähnyt.
jyrke kirjoitti: (18.11.2007 15:58:41)
Voi video että joku viittii mainostaa tuollaista elokuvaa! Enpähän ole ikinä huonompaa nähnyt.Ei tää mainostamisesta parane.
Jokunen golfellu tullut katsottua, ja pitkässä juoksussa tää on kaikkien aikojen paras.AAH kirjoitti: (18.11.2007 16:31:35)
Ei tää mainostamisesta parane.Yepyep. Mä aattelin just pistää deeveedeen pyöriin ja katsella pakkaamatonta leffaa. Ja toki ilman häiritseviä tekstityksiä.
kebax kirjoitti: (18.11.2007 16:51:58)
AAH kirjoitti: (18.11.2007 16:31:35)
Ei tää mainostamisesta parane.Yepyep. Mä aattelin just pistää deeveedeen pyöriin ja katsella pakkaamatonta leffaa. Ja toki ilman häiritseviä tekstityksiä.
En nyt ihan tarkkaan muista, mutta olikos se vuosi -04 vai -05, ku ostit sen kitumarketin alesta? Hyvä hankinta joka tapauksessa.
En kans eilen ehtinyviittiny sitä telkusta katsella, että josko istahtaisin ’seuraksi’.AAH kirjoitti: (18.11.2007 17:04:19)
En nyt ihan tarkkaan muista, mutta olikos se vuosi -04 vai -05, ku ostit sen kitumarketin alesta? Hyvä hankinta joka tapauksessa.Kylläpäs se nyt mulle ui yhdeltä palloa kovaa lyövältä tytteliltä. Että terveisiä vaan sinne Kotkaan. 🙂
Itse leffan näin ekan kerran jo 80-luvulla jolloin golfin tienoilta ei ollut juur mitään havaintoa. Jaa oli mulla sentään putteri. Patty Berg. Wilson. 🙂
AAH kirjoitti: (18.11.2007 17:04:19)
… En kans eilen ehtinyviittiny sitä telkusta katsella, että josko istahtaisin ’seuraksi’.Tätähän voisi kytsiä maailman tappiin asti. Josko sitä sitten siinä kohtaa saavuttais täyden tietoisuuden…
Be the ball!
Oscar-kamaa kautta linjan. Loistava käsikirjoitus. Juonen kehittelykin oli aivan alansa huippua. Näyttelijäsuorituksetkin väristyksiä antavia. Todennäköisesti juuri tämän elokuvan loistava näyttelijäsuoritus avasi Bill Murray’lle ovet kaikkiin suurimpiin proam-kisoihin kautta maailman.
Kaikenkaikkiaan yksi elokuvataiteen mestariteoksia.
Chip Greenside kirjoitti: (18.11.2007 17:18:41)
Kaikenkaikkiaan yksi elokuvataiteen mestariteoksia.Niin mikä elokuva?
No tämä Caddyshack, vuodelta 1980.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)