Aihe: Avoin kysymys Paloheinä Golf Oy:n tj:lle - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Avoin kysymys Paloheinä Golf Oy:n tj:lle

Etusivu Foorumit Yleistä Avoin kysymys Paloheinä Golf Oy:n tj:lle

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Haluan testata uusia keskustelusääntöjä esittämällä Paloheinä Golf Oy:n toimitusjohtajalle Hanna Teerijoelle ne samat kysymykset, joista kävin viime viikolla keskustelua täällä PHG:n hallintojohtajan Lasse Carlsonin kanssa saamatta häneltä muuta vastausta, kuin kehotuksen kysyä toimitusjohtajalta. Keskustelu aiheesta katkesi sitten yhtäkkiä koko ketjun poistamiseen. Syytä en tiedä, yritän siis uudelleen: 1. Miten nykyisiä väyliä ensi kesänä korjataan, parannetaan tai muutetaan ja millä aikataululla ja miten nämä työt vaikuttavat pelaamiseen ensi kesänä? 2. Mihin ja milloin valmistuu harjoitusputtigreeni? 3. Ketkä ovat ensi kesän Pro –tason golfopettajat PHG:ssä? Toivon, etten loukkaa enkä herjaa näillä kysymyksillä ketään eikä näitä kysymyksiä poisteta, ennen kuin olen saanut asiallisen vastauksen Hanna Teerijoelta. Toivon myös, että tähän ei vastaa kukaan monista Paloheinän asioista hyvin perillä olevista nimimerkeistä, vaikka itse kysynkin nimimerkin takaa, kuten täällä on tapana, mutta keskustelua asian tiimoilta tietysti toivon kaikilta tahoilta.

Etkö IHan oikeasti olisi voinut tuota kysymystäsi lähettää asianomaisille sähköpostitse ?

Jos olisit niin fiksu, mitä kuvittelet, niin olisit tajunnut mihin tämä avauksesi johtaa. Ehkä tajusitkin ?

IHan oikeastiko ajattelet että PHG:n toimitusjohtajan kannattaa alkaa täällä kommentoimaan kysymyksiisi ?

Onneksi on taas Persjantai. Parasta näköjään sulkea kone taas viikoksi ja toivoa, että olisi jo kevät.

Jip, jip. Hyvä meininki !

Minäkin haluan tekstata ja haastaa sensorit ihmettelemään seuraavia kaikkia kiinnostavia, tosi tärkeitä Paloheinää koskevia elintärkeitä kysymyksiä:

1. -Koska Big Hornissa saa uusia perunoita?

2. -Entäs rössipottuja jos Zapal tai Hekkanen tulee kylään?

3. -Koskas Tiger Woods on tavattavissa Paloheinässä?

4. -Tekeekö ihminen itsetään pellen, jos käyttää ns. chipperiä?

Vastauksia haluan useana kappaleena roilon sähköpostiin mitä pikimmin sitä pikimmin!!!

Joo, ja vielä onko loppukesästä rapuja saatavilla ja missä kohtaa ykkös griinin lippu tulee oleen juhannusta edeltävänä viikonloppuna?

Lisää avoimia Paloheinän asioita:

1. Montako poutapäivää lupaatte?

2. Onko P-heinän vessoissa huuhtelu myös pikkuhädän varalle?

3. Riittävätkö rangepallot koneissa?

4. Minne roskat laitetaan?

5. Korvaako Oy hävinneet pelipallot?

6. Saavatko näitä kysymyksiä ja huhuja levittävät tahot käyttää hameita ens suvena?

Pikaista vastausta odottaen!

PS. Kysymyksiä ja viestiketjun aloituksia piisaa vielä ainakin jussiin saakka…

DCI

Pistetään vielä kisa pystyyn tyhmimmistä kysymyksistä. Parin päivän päästä äänestetään vinneri.

Paloheinä varmaan sponssaa?

Oma ehdotukseni: Voiko Paloheinässä harrastaa flamingoratsastusta samalla kun harrastaa seksiä golfautossa?

Tyhmiä kysymyksiähän ei ole…Ehhehee Ehhehehhee…kikkeliskokkelis vaan…

Nyt ois moderaattorilla hommia.

Älä rupee pilkkaan vakavia asioita!

Täst ketjust on leikki ja kisailu kaukana.

Mä luulen et muut innokkaat helsinkiläiset(-400 HCG jäsentä) joutuvat harkitsemaan ehdottamiasi lajeja. Ovathan kerhon jäsenet maksaneet kierroksensa jo. Mieti sitä!

DCI

Kyllähän tuo lähetä -napin painaminen kieltämättä pelotti. Vastaan täysin seurauksista. Käyttäkää oikeita nimiä hyvät ihmiset!!!

Toivon tosissaan, että tämä sontaluukku laitettaisiin pannaan. Tästä ei ainakaan tule yhtään mitään. Vetoan Matti Nykäsen humalatilaan.

Ei parane hermostua. Maailma on kallellaan monella ja väärään suuntaan. Koetetaan piristää heitä pienellä leikinlaskulla jos se vaikka auttais näkemään… LUOPUMAAN PASKANJAUHANNASTA!

Roilo tossa toisessa ketjussa ulisi sananvapauden ja sen sellaisen puolesta… mutta vieläkin tää turhista turhin ketju kasvaa kuin…

ROILO JOS TÄLLAISTA P-HEINÄ KIRJOITTELUA PUOLUSTIT TÄRKEÄNÄ NIIN… ÄRIN..MURIN…MUR…MUR

DCI

Kaikki mitä olen tässä ketjussa kirjoittanut on ollut juuri minun ja vain minun ja täysin rehellinen ja oikea mielipide. En pelkää Roiloa saati PHG:n puolustajiakaan. Minun mielipiteeni on oikea. Ei tuu mittään….

DCI

Samoilla linjoilla.

Yritän tässä vain keventää tunnelmaa ironialla. Mutta kai minunkin on kohta alettava käyttää hymiöitä ja IH:ta, jota en ole ennen tuntenut olevani oikeutettu käyttämään. Onneksi täällä on vielä kuitenkin toinen, joka ei hymiöihin ole langennut. Tai sitten olen pahasti ymmärtänyt väärin.

Enivei beni sei! JEE

🙂 Langenneet luopiot… me halveksuttavat otukset

Avoin kysymys, johon en toivo enkä halua keneltäkään vastausta… miksIHän ei voitaisiin korvata kaikkia sanoja hymelöillä 🙂 ilon kautta… enivei

Sorry nythän tää meni IHan OT:ksi taas tämäkin ketju… pahoittelen 😉

DCI

Pakkohan ketjua on jotenkin jatkaa kun ei löydy oikeasta asiasta kiinnostuneita enää. Sitä paitsi tämä ketju ansaitsee mielestäni juuri sellaisen jatkon kuin se on nyt saamassa. Asia on näin. Sen täytyy olla näin.

Ja pakolliset: IH ja 🙂

ROILOO Hoi

Mikset sä kysy suoraan Paloheinästä näitä juttuja. Mitä …… tämmöiset pelle kysymykset täällä tekee.

Sama koskee kaikkia kenttien arvosteluja. Koittakaa vaikuttaa suoraan omienne kenttien viihtyvyyteen enemmän eikä sorkkia toisia jonnin joutavilla kysymyksillä. Jos nää typerät arvostelut jatkuu niin tääkin keskustelu foorumi saa ikävät piirteet turhaan. Toki tuskin kukaan järkevä kaveri ottaa kantaa näissä foorumeissa, kun asiaoiden taso putoaa koko ajan.

Sorry, että vaivauduin lukemaan koko p…..n.

Minäpä vastaan Kummeli Tv-toimittajana, kun muut eivät sitä tee; (vastuu on lukijalla)

1. Miten nykyisiä väyliä ensi kesänä korjataan, parannetaan tai muutetaan ja millä aikataululla ja miten nämä työt vaikuttavat pelaamiseen ensi kesänä?

Väylät on tilattu Englannista. Ne tulevat rullattuina 200 metrin pituisina mattoina, jotka istutetaan maastoon. DHL toimittaa koko paketin Paloheinään huhtikuun ensimmäisenä päivänä. Merkille pantavaa on se, että rullamatot sisältävät myös täysimittaiset saarnit, tammet ja muut yksityiskohdat. Vanhat väylät kuoritaan pois ja ne on myyty Purnausten golfkentälle, joka valmistuu aikanaan. Näin ollen väylien vaihto sujuu nopeasti ja häiriötä ei synny missään vaiheessa. Muutostyöt tehdään yöllä, joten pelaajat eivät kärsi millään tavoin muutostöistä.

2. Mihin ja milloin valmistuu harjoitusputtigreeni?

Harjoitusputtigreenejä tulee useita. Ensimmäinen valmistuu juuri sinne, minne alustavat maapohjatyöt tehtiin viime syksynä, eli rangen vasemmalla puolella olevaan reunaan, Sexmansvägeniltä katsottuna. Työt aloitetaan heti, kun lumi sulaa ja työt voidaan aloittaa. Toinen uusi harjoitusgreeni tulee keskelle kehä I:stä ja pahoittelemme jo nyt uusia ensi kesän liikenne järjestelyjä, jolloin Oulunkylän ja Leppävaaran välistä ajoväylää ohjataan muualle ja uusille urille.

Kolmas greeni tulee Helsingin kaivopuistoon. Kaivopuistossa olevien rakennusten purku aloitetaan huhtikuun ensimmäisenä päivänä.

3. Ketkä ovat ensi kesän Pro –tason golfopettajat PHG:ssä?

Tämä lista on todella pitkä, mutta mainitaan muutama: miehet= Tiger Woods, Ernie Els, Jasper Parnevik, Greg Norman..

Lady Prot= mm. Annika Söremstam..

’Panokset kovenee’ ja päätän Kummeli-raporttini tähän. Suosittelen kuitenkin, että tarkistatte asioiden oikean laidan suoraan Paloheinästä. Puhelinnumeron saatte numerotiedustelusta..

Oho, yllä oleva kysymykseni on vielä näkyvissä! Kokonaisen viikonlopun ajan. Hämmästyttävää!

Mutta se ei ole yllätys, että ainoatakaan asiallista vastausta ei ole tullut. Paitsi se, miksi kysyn.

Ja minä vastaan siihen: Kysyn siksi, että samat kysymykset on useasti aiemminkin esitetty ja nyt jälleen myös sähköpostitse suoraan toimitusjohtajalle, mutta vastausta ei kukaan ole tähän mennessä näihin kysymyksiin missään muodossa saanut. Ei ainakaan kukaan sellainen, jonka minä tunnen.

Toisaalta ymmärrän sen, kaikki vastaukset ovat huonoja, olivatpa ne mihin suuntaan tahansa: Jos kenttää korjataan ja parannetaan perusteellisesti, ei ensi kautena paljon pelata ja jos ei korjata, se on vielä huonompi vaihtoehto.

Silti kysyn: Miksi näin? Olipa asia miten tahansa, eikö olisi kaikkien kannalta järkevää, että asiallisiin kysymyksiin vastataan rehellisesti, kiertelemättä ja kaartelematta?

Ne, jotka vähänkään ovat selvillä Paloheinän ajankohtaisista asioista tietävät, että yllä olevat kysymykset ovat Paloheinäläisille todella tärkeitä ja vastaukset ratkaisevat sen, kannattaako kausimaksu maksaa vai ei.

Voitaisiinko siis todellakin siirtyä vaihteeksi aivan asialliseen keskusteluun?

Ilmeisesti et ymmärrä tai et halua ymmärtää..

Jos TODELLA haluat vastauksia, niin soita Paloheinä Golf Oy:n kenttämestari S Parviolle arkipäivinä. HÄn varmasti kertoo sinulle kaiken tarpeellisen tiedon tulevista kentän kunnostustöistä.

Lopeta jo täällä mankuminen!

Roilo, lopeta nyt tuo jatkuva maaninen kirjoittelusi. Jos et sitä jo itse ole huomannut, olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi tällä palstalla. Luuletko todella, että mainitsemasi kenttä ei olisi pelikunnossa, kun sesonki alkaa?

Luuletko todella, että yhtiö palkkaisi kentälle ammattilaisen kenttämestarin, ellei sillä olisi selvät tavoitteet kentän kehittämiseksi jatkossakin? Ota jotain rauhoittavia ja mene nukkumaan, hyvä ihminen!

Roilo, katsoin juuri Paloheinan nettisivuille.

Uuden seuran jäsenmäärä vain päivä päivältä kasvaa samaan aikaan kun itse vaivut epätoivoon Paloheinän takia. On se niin ihmeellistä, että ’kritiikkisi’ ei tunnu purevan.

Olisitkohan menettänyt uskottavuutesi jo aikaisemmin? Joka tapauksessa tämä aloittamasi ketju on pitkään aikaan ollut varsin hauskaa luettavaa, kiitos tv-toimittaja Mauno Ahonen ja kumppanit.

Eipä luulisi olevan kovin isoa vaivaa kertoa nettisivuilla vastauksia roilon aivan asiallisiin kysymyksiin. Kentän laajennuksesta sivuilla kehuskellaan, muttei mitään muuta.

Ei tarvitsi ’erkin’ eikä ’totuuden’ vahtia ympäri vuorokauden GP:n keskustelupalstaa. Onko teillä sovitut päivystysvuorot ;-)?

Haluan testata omia suunnitelmianne.

Minua ja sataatuhatta muuta askarruttavia asioita:

1. Montako kierrosta pelaatte tulevana kesänä P-heinässä(jako: touko, kesä, heinä, elo)?(vaikuttaa moneen asiaan)

2. Pelaatteko väärältä vai oikealta puolelta?(vaikuttaa todella moneen asiaan)

3. Montako pullakahveeta/ tuoppia kaljaa juotte kesällä ravintola isossa…(vaikuttaa niin perk…moneen asiaan)

4. Miten osallistutte klubitoimintaan kentän avauduttua? Oletteko varmistaneet pelaamisenne P-heinässä. (vaikuttaa monen henkilön päätöksiin)

5. Miksi juuri teille tuntuu P-heinä olevan niin sydäntä lähellä oleva asia? Ei pitäisi olla niin tärkeä golfin/ golf pelaamisen kannalta/ saamiseksi kokokansanlajiksi(vaikuttaa huolestuttavalta)

Toivon, etten loukkaa enkä herjaa näillä kysymyksillä ketään eikä näitä kysymyksiä poisteta, ennen kuin olen saanut asialliset vastaukset Ritarilta, Erkiltä, Roilolta ja Totuudelta.

Toivon myös, että tähän ei vastaa kukaan monista Paloheinän asioista hyvin perillä olevista nimimerkeistä/ TJ/ Toiminnanjoht, vaikka itse kysynkin nimimerkin takaa, kuten täällä on tapana, mutta keskustelua asian tiimoilta tietysti EN TOIVO MILTÄÄN TAHOLTA.

Pikaisia vastauksianne odottaen… kello käy! Eikä sitten luntata/kurkita!

nim. Asioista tietämätön mutta tiedonnälkä valtava

– Pakkohan on vastata kun suoraan kysytään, vastaathan vastavuoroisesti omalta osaltasi samoihin olennaisiin kysymyksiin!

’Haluan testata omia suunnitelmianne.

Minua ja sataatuhatta muuta askarruttavia asioita:

1. Montako kierrosta pelaatte tulevana kesänä P-heinässä(jako: touko, kesä, heinä, elo)?(vaikuttaa moneen asiaan)’

– Valistunut arvaus: 0-0-0-0

2. Pelaatteko väärältä vai oikealta puolelta?(vaikuttaa todella moneen asiaan)

– jos yhtiön seuralta kysytään, väärältä puolen.

3. Montako pullakahveeta/ tuoppia kaljaa juotte kesällä ravintola isossa…(vaikuttaa niin perk…moneen asiaan)

– riippuu miten monta kertaa sauvakävellään Big H:n ja kulutetaan P:n ranken arvokkaita rankepalloja.

– arvio 20-30 kpl kaffeeta/pitkää

4. Miten osallistutte klubitoimintaan kentän avauduttua? Oletteko varmistaneet pelaamisenne P-heinässä. (vaikuttaa monen henkilön päätöksiin)

– yhtiö on varmistanut, etten pelaa P-heinässä.

5. Miksi juuri teille tuntuu P-heinä olevan niin sydäntä lähellä oleva asia? Ei pitäisi olla niin tärkeä golfin/ golf pelaamisen kannalta/ saamiseksi kokokansanlajiksi(vaikuttaa huolestuttavalta)

– Miksi sinulle P-heinä on niin kiinnostava ja läheinen asia, että kaiku ulottuu Pickalan korpeen asti ja jaksat kommentoida sieltä Kirkkonummen kuusien kätköistä :-)?

– Pöllöheinä-case on ansiokkaasti nostanut monia tärkeitä teemoja framille vaikka se on yksittäisenä ilmiönä suomalaisen golfin kannalta yhtä vähäpätöinen tapaus kuin Pickala.

’Toivon, etten loukkaa enkä herjaa näillä kysymyksillä ketään eikä näitä kysymyksiä poisteta, ennen kuin olen saanut asialliset vastaukset Ritarilta, Erkiltä, Roilolta ja Totuudelta.’

– samaa toivon minäkin

’Toivon myös, että tähän ei vastaa kukaan monista Paloheinän asioista hyvin perillä olevista nimimerkeistä/ TJ/ Toiminnanjoht, vaikka itse kysynkin nimimerkin takaa, kuten täällä on tapana, mutta keskustelua asian tiimoilta tietysti EN TOIVO MILTÄÄN TAHOLTA.’

– Golfpelaajan kunniasanan kautta täytän yllävaaditut kriteerit.

’Pikaisia vastauksianne odottaen… kello käy! Eikä sitten luntata/kurkita!

nim. Asioista tietämätön mutta tiedonnälkä valtava’

– toivottavasti en lisännyt tuskaasi?

Roilo, Totuus ja Erkki!

Mä oon odotellut 24h koneen ääressä teidän vastauksia. Kylläpä on vaikeata vastata yksinkertaisiin kysymyksiin. Älkää vaan väittäkö että on liian pahoja. VASTATKAA VÄLITTÖMÄSTI!

Ritari

Kiitos vastauksestasi! Palaan viiltävän syväanalyysin muodossa kun ystävämme hoitavat oman osuutensa.

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382866 kohteessaAvoin kysymys Paloheinä Golf Oy:n tj:lle

Etusivu Foorumit Yleistä Avoin kysymys Paloheinä Golf Oy:n tj:lle