Aihe: Audi RS Indoor Long Drive SM kilpailut ja Go Expo - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Audi RS Indoor Long Drive SM kilpailut ja Go Expo

Etusivu Foorumit Yleistä Audi RS Indoor Long Drive SM kilpailut ja Go Expo

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tosiaan asia on vahvistunut, eli messujen yhteydessä pidetään pituuslyönnin ’simu’ eli simulaattori suomenmestaruuskilpailut. Kilpailuun osallistuminen tapahtuu ilmoittautumalla minulle sähköpostitse, kerrot tietosi johon voimme lähettää kutsun ja lisätietoja mm. aikataulusta ja kilpailun kulusta. Kilpailun tukija on Audi ja kynnyksen pienentämiseksi ei peritä osallistumismaksua kilpailijoilta. Kilpailuun pääsee mukaan joko SM, LDE ja LDA meriiteillä sekä 20 nopeinta ilmoittautujaa, joiden toivomme olevan tosissaan etteivät vie paikkaa niiltä jotka ovat. Ilmoittautumiset: janos.uotila@ringsidegolf.fi Eli reippaasti ajuri kouraan ja huiskimaan niin että tyrät rytkyy!! Asenteella Janos

Siis paikkoja on vielä noin 10 paikalla on noin 6 konkaria ja suurinpiirtein saman verran uusia toistaiseksi.

Korjataanpa vielä kutsuun yksi sähköpostin kautta ilmennyt epäselvä asia, elikkästee:

Kilpailuun pääsee mukaan joko SM, LDE ja LDA meriiteillä sekä 20 nopeinta ilmoittautujaa, joiden toivomme olevan tosissaan etteivät vie paikkaa niiltä jotka ovat.

Ei siis suinkaan tarkoita että pitää lyödä ulkona karmeita pommeja jatkuvasti, vaan että asennetta ja yritystä riittää. Kaikkihan tietää että simulaattorissa voi käydä lähes mitä sattuu ja odottaisinkin kunnon yllätysnimeä voittajaksi sehän on simukisassa parasta.

Eli wedget nurkkaan ja räppäämään, sitäpaitsi simussa on helpompi osua kenttään, kun ulkona!

Dodiin karvainen käsi Antti Salevalle ’alias Kirahvi’. 355m no.1 tänään ja hyvä vauhti 130 mph. Tosin ei Mikko Pirinenkään huonosti miekkaillut 349m. Itselläni ei mennyt nappiin, mutta 1 virallinen simu sm takana ja messujen jälkeen takki tyhjänä. Kiitos vielä Audille, Golf Reseptille ja muille mukana olleille . Luigi ja Kolinen teki hyvää työtä. Terveisin

Olikos Kemilän Ville mukana? Löikö hyvin jos oli?

Menikö samalla simulla loppuun asti, kun ei ekana päivänä mitat olleet noissa lukemissa? Ja jos jostain saat käsiisi tulokset karsinnasta ja finaalista niin mielelläni ottasin vastaan. 🙂

Kuin myös, mieluusti näkisin kaikki tulokset!

Tervehdys kaikki!
    Audi RS indoorin tulokset ovat seuraavat:

1.Antti Saleva 355,80 m
    2.Mikko Pirinen 346,10m
    3.Janos Uotila 338,10m
    4.Lasse Jerkku 323,80m
    5.Niko Helin 322,30m
    6.Janne Westerback 307,80m

Kemilä oli karsinnassa mukana mutta ei päässy jatkoon..

Kohta aukeaa viralliset kiertueen sivut: http://WWW.AUDILD.FI
    Sieltä löydätte kisan kalenteria, tuloksia ja muutakin hyödyllistä tietoa!
    Kiitos kaikille osallistujille, Audille, Reseptille ja Golfcoatille!
    -Antti Saleva-

Ok, Audi LD Ja kuten kisan jälkeen lähes leikkisästi tokasin jätkät ulkona nähdään! Siellä oli 8 kovaa jätkää mikä on hienoa kesän kannalta, odotettavissa on edistystä tällä rintamalla.

Terveisin
    PAISTI

Ok, Audi LD Ja kuten kisan jälkeen lähes leikkisästi tokasin jätkät ulkona nähdään! Siellä oli 8 kovaa jätkää mikä on hienoa kesän kannalta, odotettavissa on edistystä tällä rintamalla.

Terveisin
    PAISTI

Joo eihän noihin mittareihin ja koneisiin oo välttämättä luottamista. Tämä on ulkolaji, mutta pääasia että saatiin pituuslyöntiä vähän esille ja kansalaisten tietoisuuteen. Ei tuloksia kannata niin tosissaan katsoa!:)
    Kesällä katotaan vasta Janos kuka se paisti oikeesti on.:)
    Audi LD tour otti taas tänään todennäköisesti aika hemmetinmoisen harppauksen eteenpäin, mutta asia jääköön tällä hetkellä vielä minun tiedokseni..
    Alkuviikosta aukeaa sivut Audild.fi ja sinne koitetaan saada hyvin matskua ym..

Unohdin tyystin!

Eli piti myydä ’LD varsia messuilla’ niissä oli hintalappu mutta en muistanut myydä!

soettakaan mulle alkaen 10€ kappale ja yli 20 kymppiä en pyyrä€

OVH:t pyörii 100-300 € hujakoilla muttaolen itse tehnyt diilin White Shaftin kanssa, joten en voi käyttää Accuflexiä enkä Graffalloyta jota nurkat täynnä!

Haluan myydä varret vain LD henkisille, koska tiedän kuinka vaikeea varsia on saada Suomessa!

0400230500

Hei Janos!
    Mä olisin kiinnostunu ostamaan kyseisiä varsia. Mulla ei oo diiliä kenenkään kanssa, joten jos niin halvalla myyt niin tottakai otan vastaan! Tosin luulis että täällä on varmaan aika paljon muitakin kavereita jotka haluaa saada mittaa lisää..:)
    Nyt ollaan saatu auki audild.fi- sivusto, jeten kaikki sinne kattomaan mitä uutta on rintamalla!

Moi Antti!

Noista välineasioista puheenollen, kun sulla on potentiaalia pärjätä muissakin skaboissa kuin simulaattorissa;), niin käy kattoon oheinen linkki. Krank Golfin kautta voisit saada välinesponssia.

http://krankgolf.com/krank-longdrive-registration.php

Hep,
    olen hyvinkin kiinnostunut noista AccuFlexin LD-varsista vaikka itse olenkin Short Drive-mies.

Zam

Mika Hekkanen kirjoitti: (5.3.2008 12:24:56)
    Hep,
    olen hyvinkin kiinnostunut noista AccuFlexin LD-varsista vaikka itse olenkin Short Drive-mies.

Mutta olet LD henkinen, eikö niin ? Vai oletko aina tyytyväinen lyhyisiin
    vetoihin etkä yritän mahdollisimman kauas…ja väylälle.

Zam kirjoitti: (5.3.2008 13:23:31)

Hep,

Kyllä mäkin olisin kiinnostunut jos saisin varren kympillä ja voisin laittaa sen omaan kauppaani satasella myyntiin.

Veikkaisin että Janoksen aikomuksena oli myydä (antaa) niitä semmoisille jätkille jotka tekee niistä itselleen mailoja?

Hep,

Vituikshan se meni. Laitan uudestaan:

Kyllä mäkin olisin kiinnostunut jos saisin varren kympillä ja voisin laittaa sen omaan kauppaani satasella myyntiin.

Veikkaisin että Janoksen aikomuksena oli myydä (antaa) niitä semmoisille jätkille jotka tekee niistä itselleen mailoja?

Mulla on Diili Krank Golfin kanssa, nään Vinnyn ’omistajan’ Amsterdamissa, ensiviikolla
    jos joku haluu nuppia niin ottakaa muhun yhteyttä voin pyytää sitä tuomaan mulle muutaman mukanaan!

White Shaftillä on pieni ongelmia liian kysynnän vuoksi, joten toimitukset on myöhässä tälläsiä ne ns yhden miehen firmat on, mutta sieltä on tulossa hyviä uutuksia pian ihan kaikille pelaajille. puhuin äskön (omistajan) Robertin kanssa ja se antoi hinnat jotka näyttää todella lupaavilta!

Terveisin
    Janos

Lavantauti kirjoitti: (5.3.2008 14:27:38)
    Veikkaisin että Janoksen aikomuksena oli myydä (antaa) niitä semmoisille jätkille jotka tekee niistä
    itselleen mailoja?

Itse olen toistaiseksi kokeillut LD-ajurina vain yhtä mailaa ja seuraava oma draiverini tulee olemaan hiukkasen erilainen. 9-asteinen SMT 455DB kuuppa ja 48-tuumainen AccuFlex Pro LD X ampui palloa taivaalle ja tuntui turhan veltolta lyödä.

Seuraavan oman LD-mailani nuppi on jo valittuna ja tilattuna. SMT Encore 7. Vartta minulla ei siihen vielä ole, jos en laita tuota samaa Pro LD:ta siihen kiinni, joka ei kuitenkaan ole houkuttelevin vaihtoehto.

Että semmosta.

Sorry, oli niin halpaa että jätkät osti mut kuiviin.

Ei vaiskaan, tilaan lisää tänään!

Ei ollut tarkoituskaan tehdä businesta sponnsatuilla pull outeilla, vaan tukea tervettä urheilua jossa hukkuu paljon palloja. Nähdään napit vastakkain teellä!

Mika Hekkanen kirjoitti: (5.3.2008 16:25:35)
    Itse olen toistaiseksi kokeillut LD-ajurina vain yhtä mailaa ja seuraava oma draiverini tulee olemaan hiukkasen erilainen. 9-asteinen SMT 455DB kuuppa ja 48-tuumainen AccuFlex Pro LD X ampui palloa taivaalle ja tuntui turhan veltolta lyödä.

Seuraavan oman LD-mailani nuppi on jo valittuna ja tilattuna. SMT Encore 7. Vartta minulla ei siihen vielä ole, jos en laita tuota samaa Pro LD:ta siihen kiinni, joka ei kuitenkaan ole houkuttelevin vaihtoehto.

Että semmosta.

Elä ota tätä henkilökohtaisesti (tai ota vaan jos siltä tuntuu), mutta sun svingi ja lyöntimitat kun on kaikkien tiedossa niin minkä ihmeen takia sinä yleensäkään teet itselles LD-mailaa??

Lavantauti kirjoitti: (5.3.2008 18:18:17)
    Elä ota tätä henkilökohtaisesti (tai ota vaan jos siltä tuntuu), mutta sun svingi ja lyöntimitat kun on kaikkien tiedossa niin minkä ihmeen takia sinä yleensäkään teet itselles LD-mailaa??

Myös mekaanikon taitoni ovat merkittävän puutteelliset, silti minulla on 35 vuotta vanha englantilainen auto.

Minulla on myös käsin tehty italialainen maantiekilpapyörä, vaikken vuosiin ole enää pyöräilyä harrastanut ja olen surkeassa fyysisessä kunnossa.

Eihän hauskanpidon ole aina oltava järkevää?

Toisaalta. Tiedän saavani 48-tuumaisella varrella noin 10 mph lisää vauhtia mailanpäähän verrattuna 44-tuumaisiin pelidraivereihini ja tiedän pystyväni lyömään LD-ajurilla pidemmälle kuin normivehkeillä. Tuo saattaa olla vallan vinkeä kapistus esimerkiksi peltokentällä pelattavassa joukkuekisassa, jossa vain reikäkohtaiset parhaat tulokset lasketaan tuloksiin mukaan 😉

Okei, saat tehdä mailasi. (Tosin triumphinhan purkaa ja kasaa yhdellä lenkkiavaimella vaikka meidän 4,5-vuotias..)
    Mä olen vaan vähitellen ymmärtämässä tätä golfia, enkä jummarra miksi kukaan haluaisi sekoittaa jo ennestään vinoon meneviä draiveja enempää (viittaan omiini) edes huvin vuoksi.

Mä grindaan ennemmin wedgejä.

Mika Hekkanen kirjoitti: (5.3.2008 18:35:49)
    Tiedän saavani 48-tuumaisella varrella noin 10 mph lisää vauhtia mailanpäähän verrattuna 44-tuumaisiin pelidraivereihini ja tiedän pystyväni lyömään LD-ajurilla pidemmälle kuin normivehkeillä.

Mutta eihän se pituus mitään meinaa vaan TARKKUUS, TARKKUUS JA TARKKUUS.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #407758 kohteessaAudi RS Indoor Long Drive SM kilpailut ja Go Expo

Etusivu Foorumit Yleistä Audi RS Indoor Long Drive SM kilpailut ja Go Expo