Aihe: Apua tarvitseva - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Apua tarvitseva

Etusivu Foorumit Välineet Apua tarvitseva

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Muutaman vuoden satunnaisesti pelanneena, olis tarkoitus alkaa opettelemaan tätä jaloa lajia oikeasti….tällä hetkellä olen kuokkinut ½-setillä…nyt olisi sit tarkoitus hankkia kohtuullinen=(kohtuu hintainen, kohtuullisen pelattava) koko setti jolla ’pelaisi’! useamman vuoden! Olisiko lajiin vihkityneillä antaa arvokkaita neuvoja setin suhteen…mitä mieltä esim Wilson Ultra DCG:stä? muita vaihtoehtoja? hcp tällä hetkellä 34,2 ja tarkoitus olisi tietysti samalla tiputtaa….sitäkin….

Mailoilla on aika vähäinen merkitys tulokseen, jos nyt haluaa uudet mailat hankkia, niin kannattaa pysyä ns. game improvement -kategoriassa, eli mahdollisimman helpot ja anteeksiantavat, enemmän kannattaa keskittyä svingiin ja sen opetteluun, ja silloin on prosta oikeasti eniten hyötyä…

Wilson Di9, COBRA SZ, MIZUNO MX-100, NIKE SLINGSHOT HL, TAYLORMADE BURNER PLUS , CALLAWAY BIG BERTHA, PING RAPTURE V2… Lista on vaan jatkuu ;o)
    Oikeastan Game improvment raudat ovat kyllä loistava vaihtoehto ja kaikki edellä mainitut ovat varmasti hyviä, mikä sitten sinulle sopi ja mielyttä on sitten asia erikseen.
    Ei muuta kun testamaan.
    Toinen erinomainen vaihtoehto olisi Custom Fit mailat eli juri sinulle sopivat kepit nupista grippin. Eli oikeat loft- ja lie- kulmat, sopivat varret ja swing paino.
    Suomessa on muutama hyviä mailapajoja tiedot löytyy Tällä

Linki uudellen kun ei näytä toimiva http://www.fpcm.fi/

Itse en suunnittelisi ostavani ’kokosettiä’ vaan pikemminkin korvaavani ne osat jo olemassa olevasta setistä, jotka eivät toimi. Siispä, tee itsellesi selväksi miksi nykyiset mailasi ovat huonot ja kerro se osaavalle(?) kauppiaalle. Jos et keksi syytä nykyisten mailojesi kehnouteen, tuhlaa rahasi rangepoletteihin ja greenfee-lippuihin. Näin saat takuuvarmasti eurolle enemmän vastinetta.

Anteeksi offtopic, mutta..

Onkos tuo Viikingin lähettämän sivuston kauppa kovin kallis?

Vai paljonkos maksaa about sieltä hankittu setti?

Tuntuu kovin kalliilta tehdä juuri itselleen sopivat mailtat, miten se edes tapahtuu? :O

Linkki on sivulle jossa on neljä eri kauppa. En toki voi vasta niiden puolesta mutta mitä itse olen ostanut ja kaverit ostanet ovat hinnat ollut aika samoissa kun muissa kaupoissa.
    Noh, en tiedä kaikki salasukset mutta kokeillaan erilaiset varret ja lapat ja sen pohjalta rakennettaan mailat. Paremmin pystyy tähän vastamaan rakentajat itse, tiedän että täällä ovat rekisteröityä ainakin kaksi.

Mikähän siinä muuten on, että mailojen lukumäärän muutos bägissä näyttää olevan kääntäen verrannollinen pelaajan kokemuksen ja iän muutokseen, mutta tuloksiin sillä ei näytä olevan suuntaan tai toiseen mitään merkillepantavaa vaikutusta? Ts., mitä kokeneempi harrastaja, sitä vähemmän mailoja hän näyttää bägiinsä tarvitsevan. Tämä empiirinen havainto kentillä koskee siis harrastelijoita, ei ammattilaisia.

Varma johtuu siitä että osaavat paremmin käytä niitä mitä on. Ei tarvitse olla niin paljon erikoismailoja ja niin tiheät välit raudoissa…

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309428 kohteessaApua tarvitseva

Etusivu Foorumit Välineet Apua tarvitseva