Aihe: Aplelin oma ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Aplelin oma ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Aplelin oma ketju

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 244)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No on kyllä melko avokätistä! Saat mun puolesta sinäkin päristellä. Vähän.

Aplel kirjoitti: (28.6.2007 23:45:01)
    Ensin sinulle: Johtaja XXL on varmaan sitten ITSE istunut 40tonnin pyöräkuormaajan joikkareissa, OLETKO?. Millainen oli paljon mahtui ’tavaraa’ kauhaan, irtosiko iso ’kami’ penkasta helpolla?.

Ja osallistunut tietenkin CAT rodeoon,,, saitko kaivukonella rautatangot telineestä toisee kuinka nopeaa, ja menikö pyöräkuormaajalla tynnyrilava keralla ’talliin’ noin esimerkkeinä?.

Ja pyöritellyt 30tonnin kaivukonetta?.

Pieniä on silakat joulukaloiksi.

Meikä on päristellyt reilua viittäkymppiä värkillä jossa on 55.000 hv:a ja painoakin löytyy 16.500 tonnia eli 16.500.000 kg.

Ps. Lukujen pitäisi olla oikein, mutta saa tulla ilkkumaan jos nollia on lipsahtanut väärä määrä. Jouduin noita hieman metsästämään, toivon että lähde pitää paikkaansa.

Parti PersiMonni kirjoitti: (29.6.2007 14:14:23)
    Meikä on päristellyt reilua viittäkymppiä värkillä jossa on 55.000 hv:a ja painoakin löytyy 16.500 tonnia eli 16.500.000 kg.

Ps. Lukujen pitäisi olla oikein, mutta saa tulla ilkkumaan jos nollia on lipsahtanut väärä määrä. Jouduin noita hieman metsästämään, toivon että lähde pitää paikkaansa.

Noilla specseillä veikkaan ,notta skönellä mentiin ja totisesti toivon, ettet ollut yksin päristelmässä.

Hih, taidan jättää kyllä noi päristelyt teille pojille – mutta kaikesta päätellen meikäläisellä voi olla kierroksella naurussa pitelemistä :o).

GolfBot kirjoitti: (29.6.2007 14:49:18)
    Hih, taidan jättää kyllä noi päristelyt teille pojille – mutta kaikesta päätellen meikäläisellä voi olla kierroksella naurussa pitelemistä :o).

Kyllä se niin on suunniteltu, että sinä annat huulia päräyttämällä teeboxissa merkin että nyt saa avata. Väylällä ei tarvitse päristellä, lyödään normaalisti omilla vuoroillamme vaan. Samoin putatessa. Ja kun sinä avaat, niin me päristellään kuorossa.

Kannattaa aloittaa päristelyharjoitukset jo nyt, tänä viikonloppuna. Jos pelikaverit päristelyä ihmettelee, niin sanot niille, että hei, katso siihen palloon ja anna palaa. Veikkaan, että takaysillä ne jo odottaa sitä pärähdystä!

Johtaja XXL kirjoitti: (29.6.2007 10:55:26)

Aplel kirjoitti: (29.6.2007 10:01:13)
    Meilläpäin tuo ’kiviaines’ on sitten kevyempää 1500kg/’motti’, ja kasetilliseen menee noin 28kuutiota, golfkentän rakennus viivästyy, kun sitä tuleekin vähemmän. Mutta onneksi vain lyöntipaikkojen ja griinien alle.(toivotaan).

Teillä päin on kaikki kevyempää kun sadan tonnin kuokkakin painaa 60 tonnia.

Sinun pitää nyt koettaa ymmärtää, että mikä on sinun elämässäsi kova juttu, esimerkiksi jonkun 30- tonnisen kuokan pyörittely, se saattaa olla jollekin toiselle melko yhdentekevää.

Keksit epäillä kompetenssiani näissä koneasioissa. Etpä olisi voinut huonommin valita. Kas, kun yrityksemme on markkinajohtaja paitsi tela-alustaisten-, myös pyöräalustaisten kaivukoneitten myynnissä, samoin pyöräkuormaajissa.

Ymmärrät varmaan, että minulla on mahdollisuus mennä vaikka heti peuhaamaan 45 -tonnisella telakoneella takapihalle ja sen jälkeen ajaa 35 –tonnisella dumpperilla kahdeksikkoa. Lisäksi meillä sattumoisin on luovutushuollossa parhaillaan niin saatanan iso pyöräkuormaaja, että jos ajaisin sen Valkealaan ja nostaisin kauhan ylös, niin siellä taivas pimenisi.

Minä en ole konekuski. Kuskeja minä kyllä tapaan päivittäin ja jaan niille lippalakkeja ja täytekyniä. Syksyllä on taas Maxpo-messut. Siellä minä tapaan oikein paljon konekuskeja. Se on yhtä juhlaa. Mikään ei ole niin mukavaa kuin tavata sadoittain päissään olevia kuskeja.

Meille tulee sinne 70 –tonninen kaivukone köyhien pällisteltäväksi. Jos arvaat, paljonko se painaa, saat mennä hetkeksi hyttiin ja päristellä huuliasi. Lippalakkia en lupaa sinulle antaa.

Enkä lupaa näistä koneasioista kanssasi enempää jankuttaa kun tiedät niistä kuitenkin melko vähän. Luulen, että vähemmän tiedät vain golfista.

Konekesko Oy?. Vastaatko niin ollaan koneista hiljaa, koska ei voi olla ROTATOR.

Tunnetko, tiedätkö tämän firman ’johtajan’Siis Tämä Voisit häneltä kysäistä onko tietämys yhtä huonoa kun golfin.

Johtaja XXL kirjoitti: (29.6.2007 10:55:26)

Aplel kirjoitti: (29.6.2007 10:01:13)
    Meilläpäin tuo ’kiviaines’ on sitten kevyempää 1500kg/’motti’, ja kasetilliseen menee noin 28kuutiota, golfkentän rakennus viivästyy, kun sitä tuleekin vähemmän. Mutta onneksi vain lyöntipaikkojen ja griinien alle.(toivotaan).

Teillä päin on kaikki kevyempää kun sadan tonnin kuokkakin painaa 60 tonnia.

Sinun pitää nyt koettaa ymmärtää, että mikä on sinun elämässäsi kova juttu, esimerkiksi jonkun 30- tonnisen kuokan pyörittely, se saattaa olla jollekin toiselle melko yhdentekevää.

Keksit epäillä kompetenssiani näissä koneasioissa. Etpä olisi voinut huonommin valita. Kas, kun yrityksemme on markkinajohtaja paitsi tela-alustaisten-, myös pyöräalustaisten kaivukoneitten myynnissä, samoin pyöräkuormaajissa.

Ymmärrät varmaan, että minulla on mahdollisuus mennä vaikka heti peuhaamaan 45 -tonnisella telakoneella takapihalle ja sen jälkeen ajaa 35 –tonnisella dumpperilla kahdeksikkoa. Lisäksi meillä sattumoisin on luovutushuollossa parhaillaan niin saatanan iso pyöräkuormaaja, että jos ajaisin sen Valkealaan ja nostaisin kauhan ylös, niin siellä taivas pimenisi.

Minä en ole konekuski. Kuskeja minä kyllä tapaan päivittäin ja jaan niille lippalakkeja ja täytekyniä. Syksyllä on taas Maxpo-messut. Siellä minä tapaan oikein paljon konekuskeja. Se on yhtä juhlaa. Mikään ei ole niin mukavaa kuin tavata sadoittain päissään olevia kuskeja.

Meille tulee sinne 70 –tonninen kaivukone köyhien pällisteltäväksi. Jos arvaat, paljonko se painaa, saat mennä hetkeksi hyttiin ja päristellä huuliasi. Lippalakkia en lupaa sinulle antaa.

Enkä lupaa näistä koneasioista kanssasi enempää jankuttaa kun tiedät niistä kuitenkin melko vähän. Luulen, että vähemmän tiedät vain golfista.

Jos et koko firmaa omista kovaa tekstiä myyntimieheltä. Ja tuo 70ton kone menee tuskin metsäojitukseen.

Meille tulee sinne 70 –tonninen kaivukone köyhien pällisteltäväksi. Jos arvaat, paljonko se painaa, saat mennä hetkeksi hyttiin ja päristellä huuliasi. Lippalakkia en lupaa sinulle antaa.’
    Luuletko että edes tulisin sen lasiin syljeskelemään,, HYVÄ mainos puhe firmallenne.

Kun ei tuo aplle osaa edes arvata niin….
    Mää arvaan XXL, notta 70 tonnia painaa? Mitä voitan?

Jamasa kirjoitti: (29.6.2007 21:53:19)

Et mitään koska arvasit väärin. Oikea vastaus on 70 000 tuumaa. Mitä ’mä’ voitin? Toivottavasti ainakin kumeja. Mansikan makuisia kiitos. Niitä ei oo koskaan liikaa. Kyniä on jo niin paljon liikkeellä että ne on kuitenkin kaikki varmasti loppu, mutta noita pyyhekumeja voisi ehkäpä vielä olla jokunen jäljellä? Kö?

Se varmaan siivoilee korjaamon lattia,tönäs vahingossa N32:se öljytynnyrin nurin.
    Ja saisit lippiksen ja kynän. koska minä en saisi edes lippistä,, niin häneltä mutta joltain muulta saisin aivan varmasti.

Kyllä hänen luulisi tuon firman tietää minkä linkitin, Siellä oppini aloitin 14vuotiaana viikon loppuisin, tuolloin ’metsäkone puolella’ (vanha ’Nalle’), sittemmin 462,’Rotne’ kockumsit Lokomot, Volvon dumpperit, suokoneet, auraus. Lännen, nosturit, Kauhojen teko , metsäkoneiden kuljetusautot (Sisut) antoivat siihen aikaa suuremmat kantavuudet, jne ,,jne.

’Ne mitä ei saa kaupasta ne tehdään itse’, tuo oli oppini.

Aplel kirjoitti: (29.6.2007 22:27:31)

Se varmaan siivoilee korjaamon lattia,tönäs vahingossa N32:se öljytynnyrin nurin.
    Ja saisit lippiksen ja kynän. koska minä en saisi edes lippistä,, niin häneltä mutta joltain muulta saisin aivan varmasti.

Kyllä hänen luulisi tuon firman tietää minkä linkitin, Siellä oppini aloitin 14vuotiaana viikon loppuisin, tuolloin ’metsäkone puolella’ (vanha ’Nalle’), sittemmin 462,’Rotne’ kockumsit Lokomot, Volvon dumpperit, suokoneet, auraus. Lännen, nosturit, Kauhojen teko , metsäkoneiden kuljetusautot (Sisut) antoivat siihen aikaa suuremmat kantavuudet, jne ,,jne.

’Ne mitä ei saa kaupasta ne tehdään itse’, tuo oli oppini.

Aamen. Ja unille.

Hitto vieköön…täähä on ku Truman Showta tsekkailis….iha nalkissa oon.

EFC

El ninó kirjoitti: (30.6.2007 0:35:45)

Hitto vieköön…täähä on ku Truman Showta tsekkailis….iha nalkissa oon.

Näitä käänteitä on ainakin suht vaikee ennustaa 🙂

Johtaja XXl tiedoksi vaan että jos itselleni havittelisin konetta olisi se Bobcat 442, koska sille keksi ’tavallinenkuolevainen’ vielä järkikäyttöä, 30ton koneella en tekisi hevon helvettia. Kun olen tuollaisella kaivanut, ja tykkäsin koneesta, ja itselläni oli yksi samanmerkin 600 sarjan liukuohjattu.

Taisi nyt mennä loppu golfkesä itseltäni perseelleen. (Jatkuu seuraavassa numerossa)

PS: Tämän’ kloosin’ parempi nimi olisi ollut THE X FILES.EIkä Aplelin oma ketju.
    ja Johtajalle XXL hänelle oma ’Telaketju’.

Aplel sä ihan oikeesti ammuit ittes ulos…….ymmärsitkö?

Toms kirjoitti: (1.7.2007 0:28:41)
    Aplel sä ihan oikeesti ammuit ittes ulos…….ymmärsitkö?

Tuon ennen sinua kirjoitetun kommentin perusteella?. Minuthan täällä on aina ensin ’närkitty’, vähä-älyiseksi, tyhmäksi, hulluksi jne nimitelty jos panen tuollaisen leikkimielellä, niin ampukoon ulos, Ymmäsin!

Eiköhän nuo ole joku jo arkistoinut nuo Aplelin ’närkkimis kirjoitukset’ vähän joka nimimerkiltä, eikä aina niin ’somaa tekstiä’.

ANTEEKSI NYT KAIKILLE ETTÄ OLEN OLEMASSA.

VAROITUS ENSIN, Eikös ohjeissa niin ole, eipä taida olla minua VAROITETTU.
    Toms sitäköhän ’ulos ampumisella tarkoitat’
    Tällaisia kirjoittelioita on valitettavasi,ANTEEKSI VILPITTÖMÄSTI SIITÄ.Johtuuko huonosta koulutuksesta vai huonosta suomenkielen ymmärtämisestä, vai kiireestä kun menee samaa tarkoitettu asia PÄÄLAELLEEN, melko usein.

JA LOPPUUN, PS: Täällähän ’taistellaan’ nimimerkein eikä kukaan henkilökohtasilla omilla nimillään.

Divotti jutussakaan en muistaakseni arvostellut artikkelin kirjoittajaa NIMELTÄ, vaan omma mielipiteelläni.

HYVÄÄ PELISUNNUNTAITA!.

Aplel kirjoitti: (1.7.2007 9:56:03)
    JA LOPPUUN, PS: Täällähän ’taistellaan’ nimimerkein eikä kukaan henkilökohtasilla omilla nimillään.

Juuri näin.

Aplel kirjoitti: (1.7.2007 9:37:14)

ANTEEKSI NYT KAIKILLE ETTÄ OLEN OLEMASSA.

Ei se haittaa että sinä olet olemassa, mutta kun sinä olet olemassa liikaa, liian usein ja liian epäilyttävästi.

No niin pistin ’halpis Princen’ ajurin auki, voi voi mikä työn jälki, HUOMIOIKAA varren kiinnitys, tai mikä lie!

Pistin myös tänne.TässäJaTässä

Aplel kirjoitti: (1.7.2007 19:35:03)
    No niin pistin ’halpis Princen’ ajurin auki, voi voi mikä työn jälki, HUOMIOIKAA varren kiinnitys, tai mikä lie! Ja lähempi tarkastelu osoitti että lyöntipinta on noin 5mm paksu.
    Ja koska en osaa näillä lyödä, en ole aiemmin puuttunut mihinkään, ajurin varsia ja nuppeja koskeviin keskusteluihin, Vähän anteeksi pyytelen että laitoin tämän jo keskusteltun aiheen uudestan, joku raukka olisi voinut maksa siitä muutaman euron €, mutta ’uhrasin tieteen alttarille sen jos siitä oli kenellekkään mitään hyötyä.

Pistin myös tänne.TässäJaTässä

Hyvä Aatu!
    Toi taitaa olla ainoa hyvä linkki, mitä olet tänne postannut.
    (Lukuunottamatta metsäkonetta. Se oli komia).
    Saumat ja varren tyylikäs kiinnitys näyttää tosiaan aivan pienen malesialaisen kätösen hitsaamalta.

Mutta kuka avais ksTseban vertailun vuoksi?

Lavantauti kirjoitti: (1.7.2007 20:11:06)
    Mutta kuka avais ksTseban vertailun vuoksi?

Lavis Jr.?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 244)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #477097 kohteessaAplelin oma ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Aplelin oma ketju