Aihe: Antti Barck? - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Antti Barck?

Etusivu Foorumit Yleistä Antti Barck?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olenko ymmärtänyt oikein, että olet kadottanut identiteettisi vaihtanut hyvän tutun nicknamen Antti Barck abacuziksi. Oletko varma, että me muut hyväkymme tällaisen pelin noin vaan;) Harkitsisit nyt vielä jotain kuvaavampaa. Olisiko aiheellista laittaa kilpailu uudeksi nimimerkiksi, jotta voisimme paremmin hyväksyä ikonimme katoamisen:9 ???

Kilpailu nimimeerkistä sopii mainosti – paitsi että Henkka ei saa osallistua. Nimessä ei myöskään saa esiintyä sana: peto =)

Ystävällisest teidän ja toistaiseksi,

abacuz

(tarinaa tämän nimimerkin takana: kuvaavampi nimimeerkki abacus oli irkkiservulla jo syöty)

Kim Il Sung?

Joo. Hyvä idea. Mutta lisäksi pitäisi ehdottomasti järjestää kilpailu nimimerkkien selityksistä. Mulle ei ainakaan avaudu, mistä ihmeestä nimimerkki ’Antti Barck’ tulee, tai sitten ’abacuz’???? Tuleeko ’Pulli-Paavo’ siitä, että vetelet Pulli-hukkia aina vaan? NO, kyllä minäkin sen lyönnin osaan, aina kun ei tarvitse.

p.s. vaalruus tulee tietenkin sen nimisestä makkaratehtaasta, niinkuin kaikki hyvin tietävät.

Peto Parcka ?

An cuzi ?

Murkku ( eli cuziainen )

Nyte menee taas OT:ksi joten täältä tähän…

Oon kyllä ennenkin selostanut tän! Kävelin kerran Lahdessa aamulla hotellista kaupungille pikkutakissa, kaksi pikkupoikaa ajoi fillarilla vastaan. Toinen huikkasi kaverilleen: ’Kato Lipponenhan siinä meni!’. Siihen aikaan vakiolyönti oli selvä pulli vaikka mitä yritti, joten ’Pulli-Paavoksihan’ itsensä tunsi!

Ehdotukseni: Abarcisti

Moro. Ton logiikan mukaan mun nickname pitäis olla Laissi-Erkki P:le, en kuiteskaan sitä ottannu, kun se ei ole kaunis. Tää sattu Rautatientorilla joskus opiskeluaikoina. Kävelin torin poikki ja koko ajan joku huus takaa kitarisat ropellin lailla vinkuen, että Erkkiiii, Erkkiiii, Erkki p:le!!!! No, hänhän sai minut kiinni justiin kuusvitosen pysäkillä, käänsi ympäri ja sanoi, ’ethänsä ookkaan Erkki!’. Oikeastaan tässä viimmesessä lauseessa ei mulle ollut paljon uutta 😉

Jos Antti haluaa muuttaa nimimerkkinsä, ei meillä ole oikeutta hangoitella vastaan, vaikka mieli tekisi. Toivon kuitenkin, että tämän helmitaulun jutut ovat yhtä hauskoja ja lennokkaita kuin edeltäjänsä eivätkä muutu laskelmoiduiksi tai muuten kuiviksi.

Toisaalta, koska Antti on minunkin idoli, kannattaisin kyllä tuota ’petoa’, mutta kun sitä ei saa mainita, en mainitse.

Sen lisäksi ensimmäisinä tulevat mieleen ’Guru’ tai ’Dalai Lama’.

Kaikkea hyvää Antille! Kauan eläköön abacuz !

Tässä vähän kuvauksia nikkien taustoista.

Lue lisää: Nikkiketju

Kiitos vinkistä. Tuo keskustelu onkin näemmä käyty samaan aikaan, kun aloittelin tässä uudessa firmassa, jolloin ei (kumma kyllä) ollut aikaa roikkua netissä. Eipä ollut nettiyhteyttäkään ennen toukokuuta.

Kai tämä pitää hyväksyä vaikka hieman pitkin hampain 🙂 Huomaa että muutoksia voi vielä tulla ’vääräleukaisimmilta’ jäseniltä kuten pp:llekin (’paksis’, ’slimbate’).

Minä kunnioitan kuitenkin miehen tahtoa ja kutsun sinua ’Abacuziksi’.

Sinällään jännä yhteensattuma, että avokashyväkkäällä on ollut jo viisi vuotta kaikkialla käytössä nick aba tai abakus… joo.

Varsinaiseen aheeseen eíhän AB:n voittanutta ole, mutta Ato Pentti = Peto Antti (kun kerran Henkka ei sitä sanut ehdottaa) vaikka sitten…

Hmm, tuosta pedosta tuli mieleen vähän pahaenteisempi nimi, AntiBrackstus. Meneekö liian synkäksi? 🙂

Olen valmis hyväksymään Abacuzin sikäli kun se kirjoitetaan isolla AALLA;) Ajatus Abarckistista tuli vaan siitä kun jollakin täällä on ihan oma tapansa suhtautua juttuihin. Olen vaan sitten alkanut pitää miehen ajatuksia ’Abarckismeina’ tai jonkun muun kommentteja ’Abarckistisina’

Tuo abarcistus… siis abarcisti alkaa kuullostaan hyvältä. Onkelmana on kuitenkin se seikka että irksisservut saattaa syyä siitä osan. Onkohan näin, näinköhän on? Siitä sitten tulis abarcist joka raflais aika hjuvin kansainvälisestikin. Mutta 8 merkkii – taitanee piisata..

Mulla ei ole tarvetta ohjata kenenkään nimmarivalintoja. Ota Antti mikä nimi vaan, kyllä sut kuitenkin tunnetaan jäljittelemättömästä ja hupihauskasta tyylistäsi ja positiivis-teinistisestä freak-asenteestasi. Tää meidän huuhaa-klubilaisten pettymys menee kuiteski pian ohi. Tai sit ei.

Antti,

Jos haluat muutosta, niin miten olisi Antti O. Barck, lyhyesti A.O.B.

Eikö tämä muutos riittäisi.

Ny mOOn ymmällä…

Ihan miten vaan, mutta pyydän nöyrimmästi lupaa kutsua teitä, herra abacrist, jatkossakin ABks tai abaks.

t. alamaisenne huitoja, ent. AAH

Perskuta!

Tämä peli ei vetele – jos tehtään sellainen diili että mää unohdan nää nimimerkkihaihatukset ja sää muutut kanssa takaisin AAHhiksi? Sopiiko? Sopii!

Eihän tästä mitään tule, kohta alkaa yx sun toinen vaihtaa nikkejään! Komento takaisin. Sopiiko? Sopii?

Eipäs tullut toi mieleen… loistava veto… kiittis AB is back 🙂

Siis mitä!?!

Eikö Antti olekaan enää Antti, vai onko Antti se toinen Antti?=)

No, menköön nyt tämän kerran. Mutta muista sitten jatkossa, ettet tollasia ees suunnittele.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386111 kohteessaAntti Barck?

Etusivu Foorumit Yleistä Antti Barck?