Aihe: Anteeksiantava maila - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Anteeksiantava maila

Etusivu Foorumit Yleistä Anteeksiantava maila

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • HotShot kirjoitti: (30.8.2006 14:52:25)
    Jukka -62: juttusi meni heti jakeluun, valitettavasti ei ollut yhtä lennokasta kuin salamalla. Lisääpä annostusta hieman.

Pelkään että Lightingin lennokkuus on peräisin vuosien harrastuksesta, eikä sitä saa kiinni yhden illan lääkemäärällä. I rest my case.

Voin tietty alkaa jatkojännärin, jota kuka tahansa vuorollaan voi jatkaa.

Mr. Mayo Del Monte ( hcp 4,2 ) saapuu Guadalupen saarelle harjoitelemaan santamailalyöntejään. Gulfstream III koneensa hän on jättänyt hallille ja cäddienä on hänen uskottu pilottinsa James A. Thorogood ( hcp 3,6 ).

Rannalla caddie asettaa pallon hiekalle ja eksentrinen monimiljonääri Mayo Del Monte valmistautuu lyöntiin. ( TO BE CONTINUED ! )

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 12:29:40)

Bosco kirjoitti: (30.8.2006 2:02:39)

toisilla on onnea kun on tuollainen mentor uran ohdakkeisella alulla kuin Sinä. Moneen kertaan on todettu notta tämä on muutenkin vaikea laji, mutta kun välinepuolella saa draiveriongelman ratkaistuksi heti alkuunsa, voi keskittyä sitten rautamailahankintojen loppuunsaattamiseen. Onko sulla työkaverille tarjota rautaykköstä tai -kakkosta edes? Tai 64-asteista wedgeä? Sillä tyvestä puuhun noustaan!

On,on,on. Loistavaa kun tuli puheeksi. Vintiltä löytyy ilmeisesti Giletten takoma razorblade tyyppinen Wilson R-2 joka aiemmin tuli mainituksi varren kilinää koskevasa ketjussa, muistat varmaan! Poistettu lyijymöntti on keventänyt lapapäätä tehden sen äärimmäisen tunnokkaaksi osumassa näin lisäten anteeksiantavuutta. Olen jo antanut anteeksi sille joka sen minulle aikoinaan livautti. Jos hän sattuu tämän lukemaan, muistaa varmaan. Olisin kiitollinen, jos irronneiden amalgaamien hoitokustannuksiin voisi kuitenkkin saada pientä korvausta vaikka kotivakuutuksen vastuuvakuutuksen kautta. Otathan yhteyttä Antero, ei olla nähty vuosikausiin!
    Rautaykkönenkin löytyy. Tai siis lapa. Ja tietenkin varsi. Onko takuu vielä voimassa? Olihan se vänkyrä varmasti taottu ja enklannissa valmistettu kysyn nyt uudelleen myyjältä. Mailan nimi oli sentään britanniasta suomeksi käännettynä Luottamus! Onneksi nyt tiedän miten menetellä kiitos tämän foorumin. Araldiittia ja 24 tunnin kuluttua Luottamus palautuu tosi toimiin!
    Ei voi olla totta! Lähes kasan alimmaisena! Muistojen Cougar lobiwedgeni! Alta-ampuva täysin rekyylitön malli! Kiertoon!

Bosco kirjoitti: (30.8.2006 15:18:18)
    On,on,on. Loistavaa kun tuli puheeksi. Vintiltä löytyy ilmeisesti Giletten takoma razorblade tyyppinen Wilson R-2 joka aiemmin tuli mainituksi varren kilinää koskevasa ketjussa, muistat varmaan! Poistettu lyijymöntti on keventänyt lapapäätä tehden sen äärimmäisen tunnokkaaksi osumassa näin lisäten anteeksiantavuutta. Olen jo antanut anteeksi sille joka sen minulle aikoinaan livautti. Jos hän sattuu tämän lukemaan, muistaa varmaan. Olisin kiitollinen, jos irronneiden amalgaamien hoitokustannuksiin voisi kuitenkkin saada pientä korvausta vaikka kotivakuutuksen vastuuvakuutuksen kautta. Otathan yhteyttä Antero, ei olla nähty vuosikausiin!!

Ostin Haagasta kerran Wilsonin Rauta-0:llan…käytetty blade tietenkin….aivan killeri koko maila..ja varsi vielä niin taipunut tyvestä, että se oli varmasti i-1 ( siis miinus 1 ) luokkaa loftiltaan. Kiitos vaan kauppiaalle..hienoa kierrättää sitä…en edes muista minne se joutui…mulla sitä ei ainakaan enää ole.

Tour-Stiff. RoyalGrip. 8 astetta (puoli astetta parempi kuin Tigerillä!).

Olisiko liikaa pyydetty notta pyytäisit jotain ammattimiestä tippaamaan vartta vaikkapa vain tuuman verran. Tuolla loftilla varren ei tulisi olla liian löysä. Varsinkin vasta-alkajan swingi saattaisi kaivata tiettyä jämäkkyyttä. Muutoinhan kaveri sattaa tuntea itsensä petetyksi…

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 15:34:17)

Tour-Stiff. RoyalGrip. 8 astetta (puoli astetta parempi kuin Tigerillä!).

Olisiko liikaa pyydetty notta pyytäisit jotain ammattimiestä tippaamaan vartta vaikkapa vain tuuman verran. Tuolla loftilla varren ei tulisi olla liian löysä. Varsinkin vasta-alkajan swingi saattaisi kaivata tiettyä jämäkkyyttä. Muutoinhan kaveri sattaa tuntea itsensä petetyksi…

Olen testilyönnin lyönyt ja vartta narututtipäästä kiinnipitäen hetkutellut. Ei hetku. Vaikka vasta-alkaja arvostaakin tarkkuutta enemmän kuin korkeaa lentokaarta, olen varma, ettei tässä suhteessa pettymystä tule! Japanin Stiff on Kan-Kea!

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487506 kohteessaAnteeksiantava maila

Etusivu Foorumit Yleistä Anteeksiantava maila