Aihe: Ammattilaiselamaa??!! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Ammattilaiselamaa??!!

Etusivu Foorumit Yleistä Ammattilaiselamaa??!!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 68)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Usein kuulleita juutuja ja kommetteja golfammattilaisena, varsinkin pelaavana sellaisena olemisesta on niin paljon ja laidasta laitaan. Minua tassa kiinnostaisikin tietaa mita nailla palstoilla kirjoittelevat asiasta tietavat, ovat kuulleet, kokeneet tai luulevat tietavansa. Sehan siis on maailman ihanin ammatti, jos kaikki palat on kohdallaan :) Kiitos rundista, paasee kaljalle 😉 eiku siideriahan ma kaipailen. Siis olis oikeesti kiva kuulla tosi/ei niin tosiasioita tourilta vaikkapa yleison tai caddienkin nakokulmasta.

Saako tehdä välikysymyksen? no hyvä.

Onkos tulevalla/tällä kaudella semmoisia ammattilaiskisoja Suomessa joita kannattais oppimis mielessä lähteä kattomaan? Eikös se LET tule taas taliin? Siellä kattoessa varmaan oppis jotain jännää… Onkos muuten FGT:llä katsojia kiertämässä kenttää pelaajien kanssa?

Tässä loistava pläjäys aiheesta.
    Kirja on valittu useaan otteeseen yhdeksi parhaista golf-kirjoista kautta aikojen.

Juu olen samaa mielta etta tuo kirja on loistava kuin myos saman kirjailijan Majors ja The Open!

Ja kylla ne neitoset sinne Taliin tulee tanakin vuonna ja sit on viela hieman paremmin pukeutuvaa sakkia Aura golfissa 6.-8. heinakuuta

Voin suositella kumpaakin lampimasti, miesten kisoja ei hirveesti taida olla, mutta ei kai niilta niin paljon opikaan. Ne kun kuulemma harvemmin alentuu puhumaankaan tavallisten pulliaisten kanssa 😉

Ja SORRY but my computer still do NOT have the Finnish letters. Espanjassa kun ei niita kayteta 😉

Ja SORRY but my computer still do NOT have the Finnish letters. Espanjassa kun ei niita kayteta 😉

florida kirjoitti: (11.2.2007 19:06:34)

florida kirjoitti: (11.2.2007 19:06:34)

ja hiiren nappi näyttää jumittavan…

florida kirjoitti: (11.2.2007 19:04:29)

Jos siellä päin asustelet, niin suosittelen seuraavalla Suomeen suuntautuvalla matkallasi noin 20 euron investointia ja ostat täältä skandinaavinäppäimistön niin johan alkaa äät ja öötkin näkyä. Ei sinänsä, kyllähän ne irti saa hispaanonäppäimistöltäkin, mutta se onkin oma temppunsa se.

ts

Ja kun palstalle ilmestyy joku, joka tietää kilpagolfista ja lajista kokemusten kautta vallan perrkaleesti, ni sitä kannattaa ensimmäiseks alkaa neuvomaan näppiksen hankinnassa 🙂

,Notta tervetuloo vaan Florida

Alkuperäseen aiheeseen todeten: varmasti niitä hienojakin hetkiä on, mutta varmasti myös paljon aikoja, jolloin miettii, miks hemmetissä mä tällä itteeni kiusaan. Raakaa työtä, jollon jatkuvasti miettii, miten vois asioita tehdä paremmin ja enemmän menestyksen eteen. Ja mistä tuohon kaikkeen löytyy rahaa, aikaa, olosuhteita ja voimia. Varsinkin naisten puolella kun liksat, aivan kärkeä lukuunottamatta, tuppaavat jäämään varsin vaatimattomiksi.

Tsemppiä vaan koitoksiin.

Kiitos ts, varsinkin kun oma kone on toisen kerran sanonut sopimiksen irti ja kayttelen tata konetta tyopaikalta, jossa olen ainoa non espanjalainen ja koneet on ’hieman’ vanhaa mallia. 🙂
    Niin etta koittakaapa nyt jaksaa vaan kayttaa mielikuvitusta, jotta mikahan mahtaa olla mikin sana suomen sanakirjassa 🙂
    Muuten nama mun tyopaivien miellyttavat huvit voi loppua lyhyeen.

Koitokset muuten ovat aika vahissa ensi vuodelle kun on noita laskuja siihen malliin etta menee ’oikean’ tyonteossa ensi vuosi. Mutta eikohan parit skinit voi heittaa 🙂

Paina näppäimistöstäsi ALT pohjaan ja painele 148 numlock päällä niin saat ö-kirjaimen. Ä-kirjaimen saat vastaavasti numeroilla 132.

Laama kirjoitti: (12.2.2007 14:09:26)
    Paina näppäimistöstäsi ALT pohjaan ja painele 148 numlock päällä niin saat ö-kirjaimen. Ä-kirjaimen saat vastaavasti numeroilla 132.

Juuri näin, mutta lienee kuitenkin helpompaa kirjoittaa äät ja ööt aalla ja oolla.

Olet kuulemma menossa huhun mukaan entisen ’partnerisi’ alaiseksi ’Etelä’-Suomeen duuniin. Huhu pitänee paikkansa.
    😉
    Terveisin ’matkanjohtajasi’ Floridassa…

Nimetön

Käy jo tämänkin palstan seuraaminen ihan ammatista, niin on vinoa nimimerkkiä, notta joutaa jo puolipäiväisesti näitä funtsiin..

Kylla vaan BayStream 🙂 huhu pitaa paikkansa. Pitanee kohta vaihtaa taas nimimerkkia jos ei halua aina paljastua ;D

Niin ja sorry BayStream, myohastyneet synttari onnittelut ja ne toiset kans, siis toiset onnittelut. Haiseeko kakka pahasti? X

florida kirjoitti: (12.2.2007 18:10:33)
    Kylla vaan BayStream 🙂 huhu pitaa paikkansa. Pitanee kohta vaihtaa taas nimimerkkia jos ei halua aina paljastua ;D

Ei se auta enaan, olet jo paljastunut ja vastedes osataan myos varoa tata kirjoitustyylia.

florida kirjoitti: (12.2.2007 18:10:33)

ei onnistu. Suomessa ei ole kuin yksi v. 72 syntynyt naisammattilainen 🙂 Mikään ei ole salaista…

Empas ma niin ujo ole tainnut koskaan ollakaan ja blondina pysyn edelleen 🙂 ens kerralla jatan tuon profiilin kokonaan pois kun en noviisina ajatellut miten se niinkun nakojaan taalapain laitetaan nakyviin…
    Jos en olis koskaan halunnut paljastua, olisin kai laittanut mies 4,3 hcp ja Helsinki

Mutta, edelleenkin olis kiva kuulla minkalainen kuva suomalaisella on tourilla pelaamisesta. Minua kun usein pyydetaan kirjoittamaan eri kielilla eri lehtiin siita, etta millaista se on. Olisi kiva tietaa mitka ovat niita asioita tai uskomuksia joihin kaivataan kommenttia ja korjausta.

Nyt minulla sattuisi olemaan hyvaa aikaa hiljaisen kentan caddiemasterin hommien lomassa vastaillakin suuntaan jos toiseen. Varsinkin kun ei voi edes hiipia takana olevalle rangelle, saati pelaamaan.

ts

florida kirjoitti: (12.2.2007 18:55:05)
    Empas ma niin ujo ole tainnut koskaan ollakaan ja blondina pysyn edelleen 🙂 ens kerralla jatan tuon profiilin kokonaan pois kun en noviisina ajatellut miten se niinkun nakojaan taalapain laitetaan nakyviin…
    Jos en olis koskaan halunnut paljastua, olisin kai laittanut mies 4,3 hcp ja Helsinki

Hih… ma luulen, etta et saa oo ainoo kenen henkilollisuus on taalla tiedossa 😉

Panin tolleen ilman scandeja kun tiedan, etta sun koneella ei niita oo

ts kirjoitti: (12.2.2007 19:01:33)
    Hih… ma luulen, etta et saa oo ainoo kenen henkilollisuus on taalla tiedossa 😉

Voi ei. Mää toivon, ettei oikea henkilöllisyyteni tule koskaan kenenkään tietoon. Täällä.

florida kirjoitti: (12.2.2007 18:55:05)
    Mutta, edelleenkin olis kiva kuulla minkalainen kuva suomalaisella on tourilla pelaamisesta. Minua kun usein pyydetaan kirjoittamaan eri kielilla eri lehtiin siita, etta millaista se on. Olisi kiva tietaa mitka ovat niita asioita tai uskomuksia joihin kaivataan kommenttia ja korjausta.

Mulla on ammattilaisista selllanen kuva että nämä ovat iloisia ihmisiä jotka nauttivat tekemisestään. Niin opettavat kuin pelaavatkin, vaikka tässähän nyt oli enämpikin kyse tuosta pelaamispuolesta. Aika vaikea on kuvitella touhu olisi ankaraa pakertamista koskapas sillä viisiin tuskin kovin pitkään jaksaisi tourilla. Tai sitten vaan rakkaus lajiin voittaa kaikki opstaakkelit? Luulisin kuitekin että tämä on unelma-ammatti osaavalle ihmiselle.
    Nii juu. Toivottavasti pian pääset sieltä tiskin takaa vaikkapa iltaysille 🙂

Ma kun oon uusi naissa ympyroissa niin mulla taitaa menna viela hetkinen ennenkun arvaan enemman kun pari paikkansapitavasti (vai oisko toi erikseen kielinerot?)

Ainakin aika kuluu nopeammin toissa, ja kylla taa mun kone ihan nayttaa nuo a:t O:t, mutta ma en jaksa vaivautua, mika se oli ALT ja jotain.

Sorry kebax, tuli pimee. Puolen tunnin ajomatka himbeen alkaa nyt. Huomiseen 🙂

kebax kirjoitti: (12.2.2007 19:06:11)

Mulla on ammattilaisista selllanen kuva että nämä ovat iloisia ihmisiä jotka nauttivat tekemisestään. Niin opettavat kuin pelaavatkin, vaikka tässähän nyt oli enämpikin kyse tuosta pelaamispuolesta..

Muljahti mieleen, notta miksi nimenomaan golfissa opettavien keskuudessa niin kauheasti korostetaan tuota pro-statusta ja ammattilaisuutta, vaikka oikeasti kyse on valmentajista tai opettajista? Onko tällaista muissa lajeissa? Onko Mäki nyrkkeilyn opettava Pro? Onko Westurlund valmentava Ammattilainen? Ovatko golfopettajat wannabe-oikeita-ammattilaisia?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 68)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #482090 kohteessaAmmattilaiselamaa??!!

Etusivu Foorumit Yleistä Ammattilaiselamaa??!!