Aihe: Aloittelijalle golf-settiä - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Aloittelijalle golf-settiä

Etusivu Foorumit Välineet Aloittelijalle golf-settiä

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tervehdys. Suoritin viime viikolla Green Cardin ja nyt olen käynyt löymässä golfia monta kertaa viikossa ilmaiseksi saaduilla mailoilla. Raudat ovat käsittääkseni Callawayn X-14, putteri ja puumailat ovat myös joitain Callawayn mailoja. Ilmeisesti ihan hyvät mailat, mutta ongelmana on että veljien kanssa pelatessa ei riitä kaikille tarpeeksi mailoja. Joten täytyisi hankkia ainakin joku tarpeeksi laadukas rautasetti, putteri sekä madollisesti bägi (ei tosin välttämätöntä). Olen katsellut joitain käytettyjä mailoja täältä golfpisteen pörssistä sekä huuto.netistä, mutta ainakaan en itse ole vielä tarpeeksi tietoinen mitä mailoja kannattaa/ ei kannata ostaa, joten tässä kohtaa tarvin apua teiltä. Kertokaa ja vaikkapa linkatkaa hyviä mailoja, jotka sopivat aloittelijalle, mutta ovat kumminkin sellaisia, joita ei tarvitse olla heti päivittämässä parempiin.

GolfDigest-lehdessä 2/2011 on Hotlist-vertailu rautamailoista. Sieltä löytyvät kuvaukset harrastajapelaajan raudoista. Niillä tiedoilla pystytkin sitten jo katsomaan golfpisteen pörssistä ja huutonetistä sopivat kapineet itsellesi. Linkin lehden tietoihin löydät esimerkiksi tämän saman sivun yläreunasta.

Ilmeisesti pitäisi olla lehden tilaaja, jotta voisi lukea vanhoja lehtiä (mikäli silloinkaan)? Tai en ainakaan itse löytänyt mahdollisuutta lukea lehtiä…

Mutta ilmeisesti ainakin seuraavat mallit ovat ihan hyviä:
    Wilson Staff Di
    Titleist AP1

EFC

Vaikka käytettyjä ilmeisesti halutaankin, niin onkos juolahtanut mieleen piipahtaa ihan golfvälineliikkeessä? Niitä saattaa löytyä sieltäkin ja vielä neuvojen kera, lisäksi kauppiaalla saattaa olla uusistakin kepeistä joku tarjous meneillään.

Haluisin setin, joka näyttäys touri-pron setiltä, mutta olis kumminki vähän anteeksiantavaisempi kuin paljas blade.

Toki oon kyl ihan kelopo siivuja lyöny blade-i2-raudalla, mut jotenki mulle on iskostettu, että helpommat pitäis olla…

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304086 kohteessaAloittelijalle golf-settiä

Etusivu Foorumit Välineet Aloittelijalle golf-settiä