-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mistä draiverista pidätte eniten? 975D, 975J, 975J-VS vai 975L-FE? Itse pidän J:stä eniten, koska se on juuri sopivan kokoinen ja lyön sillä suorimpaa.
Ostin kesällä 975D:n, todella hyvä maila, vaikka onkin ’vanhanaikainen’ verrattuna nykyisiin trampoliinimopontakkeihin. Ja kuten mainoksessa sanotaan, antaa pallolle porautuvan lentoradan.
975D on ylivoimaisesti parhaan tuntoinen ajuri kyseisestä mailaperheestä enkä ole muistakaan ajureista löytänyt toistaiseksi paremman tuntuista (ja monia olen kokeillut) 🙂 Olin jo vaihtamassa omaa 975D:tä 975 J:in.. mutta mutta tuntuma oli J:ssä jotenkin ontto 😐
Siinä ei ehkä ole trampoliiniefektiä niin kuin muissa 975 -perheen kapuloissa, mutta se tuntuma 🙂 sitä voi vaan muut jäjitellä.. tämänhän totesi myös taigeri, joka vaihtoi vastikään takaisin D:hen..
Omani on siis 975 D 9,5 loftilla ja regulla varrella..
No pakko heittää pikavastaus kun itse älytön Titu-fani olen. Loistavia lapoja kaikki, ja henk. koht. olen omistanut kaikki J-VS:ää lukuunottamatta. Pidän erityisesti siitä, miten Titun draiverit asettuvat pallolle isohkosta koostakin huolimatta.
Ja pieni arvio: D:ssä paras tuntuma ehdottamasti (ehkä paras koskaan), mutta hieman ’nuhainen’ – tuntuu ettei saa D:llä kaikkea lyönnistä irti. J parempi muilta osin paitsi fiiliksessä, 312cc:ssä istuu hyvin pallolle ja näyttää pienemmälle – selkeästi ’kuumempi’ lapa. J-VS – not for me, draw-painotus + hook-pelaaja = ei hyvä… Paras L-FE, isoin (350cc) ja kuumin. Asettuu kuitenkin nätisti pallolle, ja pieni fade-painotus sopii hook-pelaajalle paremmin..Ykkönen mainituista!
Eli itse arvioisin lavat tälläiseen järjestykseen: 1. LFE 2. J 3. D 4. J-VS. Yhdistettynä pelaajalle sopivaan, hyvään (ei tod. Titleist Select Ultralite) varteen mikä tahansa em. tekee hyvän draiverin. MUTTA ottaisin 983:n anytime ennen 975:sia, kyseessä kuitenkin ’vanhentunutta’ teknologiaa.. =)
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)