Aihe: 975 tuoteperhe - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

975 tuoteperhe

Etusivu Foorumit Yleistä 975 tuoteperhe

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188976 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mistä draiverista pidätte eniten? 975D, 975J, 975J-VS vai 975L-FE? Itse pidän J:stä eniten, koska se on juuri sopivan kokoinen ja lyön sillä suorimpaa.

#500869 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ostin kesällä 975D:n, todella hyvä maila, vaikka onkin ’vanhanaikainen’ verrattuna nykyisiin trampoliinimopontakkeihin. Ja kuten mainoksessa sanotaan, antaa pallolle porautuvan lentoradan.

#500870 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    AJ

975D on ylivoimaisesti parhaan tuntoinen ajuri kyseisestä mailaperheestä enkä ole muistakaan ajureista löytänyt toistaiseksi paremman tuntuista (ja monia olen kokeillut) 🙂 Olin jo vaihtamassa omaa 975D:tä 975 J:in.. mutta mutta tuntuma oli J:ssä jotenkin ontto 😐

Siinä ei ehkä ole trampoliiniefektiä niin kuin muissa 975 -perheen kapuloissa, mutta se tuntuma 🙂 sitä voi vaan muut jäjitellä.. tämänhän totesi myös taigeri, joka vaihtoi vastikään takaisin D:hen..

Omani on siis 975 D 9,5 loftilla ja regulla varrella..

#500871 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No pakko heittää pikavastaus kun itse älytön Titu-fani olen. Loistavia lapoja kaikki, ja henk. koht. olen omistanut kaikki J-VS:ää lukuunottamatta. Pidän erityisesti siitä, miten Titun draiverit asettuvat pallolle isohkosta koostakin huolimatta.

Ja pieni arvio: D:ssä paras tuntuma ehdottamasti (ehkä paras koskaan), mutta hieman ’nuhainen’ – tuntuu ettei saa D:llä kaikkea lyönnistä irti. J parempi muilta osin paitsi fiiliksessä, 312cc:ssä istuu hyvin pallolle ja näyttää pienemmälle – selkeästi ’kuumempi’ lapa. J-VS – not for me, draw-painotus + hook-pelaaja = ei hyvä… Paras L-FE, isoin (350cc) ja kuumin. Asettuu kuitenkin nätisti pallolle, ja pieni fade-painotus sopii hook-pelaajalle paremmin..Ykkönen mainituista!

Eli itse arvioisin lavat tälläiseen järjestykseen: 1. LFE 2. J 3. D 4. J-VS. Yhdistettynä pelaajalle sopivaan, hyvään (ei tod. Titleist Select Ultralite) varteen mikä tahansa em. tekee hyvän draiverin. MUTTA ottaisin 983:n anytime ennen 975:sia, kyseessä kuitenkin ’vanhentunutta’ teknologiaa.. =)

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500869 kohteessa975 tuoteperhe

Etusivu Foorumit Yleistä 975 tuoteperhe