Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › 3D mallinnusta
-
JulkaisijaArtikkelit
-
ts kirjoitti: (20.5.2012 17:52:07)
B kirjoitti: (20.5.2012 16:49:40)
Kohta kuutiolla rynnäköi virkavalta?? LOL
Ja nyt B ihan helvetin tarkkana tai oikeesti se sun henkilöllisyys paljastuu virkavallan toimesta. Ymmärsitkö?
Pitkä on matka,ennekuin olet saanut ip-osoitteen tietoosi oikeuden kautta ja se maksaa.
Ei muuten oo kovin pitkä matka
alfonso kirjoitti: (20.5.2012 19:00:51)
Ei muuten oo kovin pitkä matkaEikä maksa paljon…
Ei kai täällä kukaan hullu omalla IP-osoitteellaan surfaile
How do I hide my IP addressts kirjoitti: (20.5.2012 19:09:04)
alfonso kirjoitti: (20.5.2012 19:00:51)
Ei muuten oo kovin pitkä matkaEikä maksa paljon…
Aika ja raha on suhteellista.
Naapuri teki juuri tällaisen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta eräästä kirjoittelusta ja vastaus tuli laitokselta,ettei poliisi aloita tutkimuksia,vaan ko. henkilön pitää itse hankkia päätös oikeudelta.jm26 kirjoitti: (20.5.2012 19:13:26)
Ei kai täällä kukaan hullu omalla IP-osoitteellaan surfaile
How do I hide my IP addressEikä ip-osoitteen selvittämisellä muutenkaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Se nyt oli vaan taas noita tuplabogin triplabogeja. Toki sitä voidaan henkilöllisyyden selvittämisen apuna käyttää sitäkin. Eiköhän tuo selviä….
Sairasta porukkaa. Herätkää! Lukekaa vaikka laadukkaita tieteellisiä golf julkaisuja. Voitte oppiakin jotain. Kyllä se virkavalta hoitaa tehtävänsä uhkailijoita kohtaan . Ylläpito hoitakoon nämä muut höyrypäät.
B kirjoitti: (20.5.2012 21:36:46)
Sairasta porukkaa. Herätkää! Lukekaa vaikka laadukkaita tieteellisiä golf julkaisuja. Voitte oppiakin jotain. Kyllä se virkavalta hoitaa tehtävänsä uhkailijoita kohtaan . Ylläpito hoitakoon nämä muut höyrypäät.Päätön ja täysin perusteeton vihjailu se sairasta on. Herää.
Toivottavasti tämä ylläpidon linja alkaa pitämään ja älyttömyydet puolin ja toisin siivotaan heti pois jatkossakin
ts kirjoitti: (20.5.2012 22:15:34)
Toivottavasti tämä ylläpidon linja alkaa pitämään ja älyttömyydet puolin ja toisin siivotaan heti pois jatkossakinTiedän, ettei sulla oo penniikään kiinni täällä, mutta jotenki tuntuu, että aika puusilmänen näkemys sisältyy tohon kommentiin, jos kattoo, mitä on vastapalloon postattu.
Pekka Pelimies kirjoitti: (20.5.2012 23:09:08)
ts kirjoitti: (20.5.2012 22:15:34)
Toivottavasti tämä ylläpidon linja alkaa pitämään ja älyttömyydet puolin ja toisin siivotaan heti pois jatkossakinTiedän, ettei sulla oo penniikään kiinni täällä, mutta jotenki tuntuu, että aika puusilmänen näkemys sisältyy tohon kommentiin, jos kattoo, mitä on vastapalloon postattu.
Siis näitkö mitä viestjä poistettiin vai mistä puhut?
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä. Varren jousienergiastakin osapuilleen puolet purkautuu ennen osumaa eli kaikki tähtää lavan kineettisen energia maksimaaliseen kasvattamiseen ennen impactiä.
Pelaajan kehonosien tuottama vääntömomentti on kulutettu työn summaation periaatteen pohjalta hyvinkin tarkkaan osumaan tultaessa. (kineettinen sekvenssi)
Tämä kaikki on hyvässä sopusoinnussa sen kanssa mitä impactin fysiikka kertoo hyvän osuman voimista.
Sen , mitä fysiikka aiheesta kertoo me tiedämmekin kiitos mm PG:n ansiokkaan asian käsittelyn pienestä oheisturbulenssista huolimatta.B kirjoitti: (20.5.2012 23:14:20)
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä. Varren jousienergiastakin osapuilleen puolet purkautuu ennen osumaa eli kaikki tähtää lavan kineettisen energia maksimaaliseen kasvattamiseen ennen impactiä.
Pelaajan kehonosien tuottama vääntömomentti on kulutettu työn summaation periaatteen pohjalta hyvinkin tarkkaan osumaan tultaessa. (kineettinen sekvenssi)
Tämä kaikki on hyvässä sopusoinnussa sen kanssa mitä impactin fysiikka kertoo hyvän osuman voimista.
Sen , mitä fysiikka aiheesta kertoo me tiedämmekin kiitos mm PG:n ansiokkaan asian käsittelyn pienestä oheisturbulenssista huolimatta.Sinulta puuttuu edellen muutaman asian ymmärtäminen noiden matemaattisten laskelmien ympäriltä ja tuskin sitä koskaan tulet saavuttamaankaan.
Mistähän mittauksista muuten olet tuollaiset tulokset mallinnukseen saanut ja mitkä ovat olleet mittausmetodit? Vai ihano hatusta taas vaihteeksi paiskot asioita?
ts kirjoitti: (20.5.2012 23:19:56)
Sinulta puuttuu edellen muutaman asian ymmärtäminen noiden matemaattisten laskelmien ympäriltä ja tuskin sitä koskaan tulet saavuttamaankaan.
Olen tosi surullinen tuosta, jos se on fakta.
Nyt olisi hyvä kuulla detaljoitu vasta-argumentointi vaikkapa 4d mittausten pohjalta. (Sellaista 3D motion analysis metodia tässä oli käytetty 200fps frekvenssillä )B kirjoitti: (20.5.2012 23:49:16)
ts kirjoitti: (20.5.2012 23:19:56)
Sinulta puuttuu edellen muutaman asian ymmärtäminen noiden matemaattisten laskelmien ympäriltä ja tuskin sitä koskaan tulet saavuttamaankaan.
Olen tosi surullinen tuosta, jos se on fakta.
Onneksi se ei tietenkään ole fakta, enhän tuonut esiin mitään tutkimuksessa esitettyjä matemaattisia laskelmia.
B kirjoitti: (20.5.2012 23:49:16)
ts kirjoitti: (20.5.2012 23:19:56)
Sinulta puuttuu edellen muutaman asian ymmärtäminen noiden matemaattisten laskelmien ympäriltä ja tuskin sitä koskaan tulet saavuttamaankaan.
Olen tosi surullinen tuosta, jos se on fakta.
Nyt olisi hyvä kuulla detaljoitu vasta-argumentointi vaikkapa 4d mittausten pohjalta. (Sellaista 3D motion analysis metodia tässä oli käytetty 200fps frekvenssillä )Kerro tuo tutkimus ja laita linkki siihen. Tiedäthän myös tutkimusmetodit ja valaiset meitä niiden osalta. Sen verran kaikkea hauskaa nähneenä mieluusti tutustuisin tai tietäisin mikä noista ehkä jo lukemistani tutkimuksista se on. Minä vasta-argumentoin heti kun tiedän edes miten tuossa on työn määrä mitattu.
B kirjoitti: (20.5.2012 23:14:20)
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä.Eli tarkennuksena vielä että laita B tuosta nyt evidensit tähän näkyville tai ainakin selsostus mittaustavasta ja miten niist on voitu tuo päätellä. Katsotaan sitten löytyykö vastaavaa meidän laitteistosta.
ts kirjoitti: (21.5.2012 8:32:49)
B kirjoitti: (20.5.2012 23:14:20)
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä.
Eli tarkennuksena vielä että laita B tuosta nyt evidensit tähän näkyville tai ainakin selsostus mittaustavasta ja miten niist on voitu tuo päätellä. Katsotaan sitten löytyykö vastaavaa meidän laitteistosta.
Onhan näitä ’puuhapettereiltä’ tutkimuksia ilmestynyt, joissa 2D kuvasta tehdään tiukkaa 3D analyysia.
Monocular 3–D Tracking of the Golf Swing
Äkkiseltään luettuna esim. oheisesta ei selviä, miten voimaa golfswingiin tuotetaan ja mikä on swingin toistettavuus. Ehkäpä joku matemaatikko vielä 2D-swingikuvan perusteella ennustaa kyseisen svingin toimivuuden esimerkiksi FIR- ja GIR-osumatodennäköisyyden sekä ennustaa seuraavan HIO:n.
Komeita kaavoja.
data kirjoitti: (20.5.2012 11:08:51) Ei mihinkään ole pakko uskoa, mutta aika hassuahan se olisi, jos ei usko asiallisesti perusteltuun materiaaliin, jota esim. tukee USGA:n kaltaisen tahon tutkijoiden lausunnot ja mittaukset.
Mihin lausuntoihin ja mittauksiin tarkkaan ottaen viittaat?
Quid Pro Quo kirjoitti: (21.5.2012 9:50:51)
data kirjoitti: (20.5.2012 11:08:51) Ei mihinkään ole pakko uskoa, mutta aika hassuahan se olisi, jos ei usko asiallisesti perusteltuun materiaaliin, jota esim. tukee USGA:n kaltaisen tahon tutkijoiden lausunnot ja mittaukset.
Mihin lausuntoihin ja mittauksiin tarkkaan ottaen viittaat?
Käytit sitten vanhaa koetua taktiikkaa saada keskustelu hiljenenmään 😉
ts kirjoitti: (21.5.2012 8:32:49)
B kirjoitti: (20.5.2012 23:14:20)
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä.Eli tarkennuksena vielä että laita B tuosta nyt evidensit tähän näkyville tai ainakin selsostus mittaustavasta ja miten niist on voitu tuo päätellä. Katsotaan sitten löytyykö vastaavaa meidän laitteistosta.
3D mittaukset mailasta ja mailamallinnukseen syötetään mitatut arvot joista eri pelaajille saadaan arvot mittaustulosten mukaan.
B kirjoitti: (21.5.2012 16:53:08)
ts kirjoitti: (21.5.2012 8:32:49)
B kirjoitti: (20.5.2012 23:14:20)
Pelaajan voimantuottoa tarkastelevissa tutkimuksissa eri tasoisilla pelaajilla voimantuoton maksimi ohitetaan tuolla 0.04-0.06 s ennen impactiä.Eli tarkennuksena vielä että laita B tuosta nyt evidensit tähän näkyville tai ainakin selsostus mittaustavasta ja miten niist on voitu tuo päätellä. Katsotaan sitten löytyykö vastaavaa meidän laitteistosta.
3D mittaukset mailasta ja mailamallinnukseen syötetään mitatut arvot joista eri pelaajille saadaan arvot mittaustulosten mukaan.
Olipa tyhjentävä vastaus!
Rauski kirjoitti: (21.5.2012 17:54:14)
Olipa tyhjentävä vastaus!
Niin, maila mallinnettu elastisella varrella jäykällä lavalla 3D koordinaatistossa (zxy)
liikkuvaksi kappaleeksi. Pelaajan draivista mailasta muutamalla lätkällä 3D mittauksella arvot, joista malliin syöttämällä saadaan grippipäätä liikuttelevat voimat ja alfa, beta ja gamma- momentit. Jotenkin näin mailan osalta luulisin homman käyneen.B kirjoitti: (21.5.2012 18:44:19)
Rauski kirjoitti: (21.5.2012 17:54:14)
Olipa tyhjentävä vastaus!
Niin, maila mallinnettu elastisella varrella jäykällä lavalla 3D koordinaatistossa (zxy)
liikkuvaksi kappaleeksi. Pelaajan draivista mailasta muutamalla lätkällä 3D mittauksella arvot, joista malliin syöttämällä saadaan grippipäätä liikuttelevat voimat ja alfa, beta ja gamma- momentit. Jotenkin näin mailan osalta luulisin homman käyneen.
Ja tuosta sitten selviää pelaajan lihastyön aika ja määrä? Hienoa.
ts kirjoitti: (21.5.2012 20:40:19)
Ja tuosta sitten selviää pelaajan lihastyön aika ja määrä? Hienoa.
Onko sinulla lopultakin joku kannanotto, näkemys tai peräti tutkimustulos, josta olisi keskustelulle jotain hyötyä.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › 3D mallinnusta