Aihe: 33′ putteri - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

33′ putteri

Etusivu Foorumit Välineet 33′ putteri

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • olen 165cm pitkä ka minulla on 33′ golf challenge putteri onko jo liian lyhyt ja jos ei niin minkä pituisille 33′ putteri on.ja mikä putteri olisi sopiva minulle ja mitä ihan normaali putteri maksaa jos ostaa uusi

callaway123 kirjoitti: (5.10.2008 15:32:43)
    olen 165cm pitkä ka minulla on 33′ golf challenge putteri onko jo liian lyhyt ja jos ei niin minkä pituisille 33′ putteri on.ja mikä putteri olisi sopiva minulle ja mitä ihan normaali putteri maksaa jos ostaa uusi

Kannattais varmaankin mainita heti alussa että olet 13, niin sua ei haukuta trolliksi.

Phil Mickelsonilla on 33,5 tuumainen putteri. Phil on jo 38-vuotias ja 187 senttiä lyhyt.

Oma putterini on 31 tuumainen ja sekin melkein liian pitkä.
    Itse puttaan jonkun verran kumarassa ja tuo 33 osuisi napaani.
    Pituutta omalla varrella 155. Pygmi mikä pygmi!

Eiköhän se ole ihan omista fiiliksistä kiinni mikä on liian pitkä tai liian lyhyt.
    Satasella saat jo ihan hyvän putterin.

180 cm ja 33” putteri.

Mul on kaapissa yks 28” putteri ja se alkaa olemaan jo aivan liian lyhyt. No onneksi se myös painaa 900g että paree ku pysyykin siellä kaapissa. Mä oon puttereita lyhennelly/kasaillu johonkin 32” pintaan ja ne ovat olleet aikas passeloita meikäläiselle. Käytössä olevan Bettinardin (Mizuno BC3) ostin suoraan 33” mittaisena ja se on hyvä. Mikä sitten kellekin on sopivanmittainen putteri on aisa jota on syytä varmaankin kokeilla. Jaa nii mää lienen vajaat 180cm lyhyt.

Laitappa Odyssey White hot 2 ball niin on vähän raskaampi ja sitä myöten tarkempi. Ainakin itsellä toiminut hyvin.

callaway123 kirjoitti: (5.10.2008 15:32:43)
    olen 165cm pitkä ka minulla on 33′ golf challenge putteri onko jo liian lyhyt ja jos ei niin minkä pituisille 33′ putteri on.ja mikä putteri olisi sopiva minulle ja mitä ihan normaali putteri maksaa jos ostaa uusi

Ja muista keskittyä äikäntunneilla koulussa. Suurempi merkitys loppuelämäsi kannalta kuin putterisi tuumilla.

-jake- kirjoitti: (5.10.2008 23:30:47)
    Laitappa Odyssey White hot 2 ball niin on vähän raskaampi ja sitä myöten tarkempi.

Jos laittaa vielä painavamman, niin ei voi missata?

Kuinka niin 2-ball on raskaampi? Mitä raskaampi?

Oletko muuten varma, että 2-ball on painavampi kuin Golf Challange ja jos on, niin kuinka paljon?

Multa löytyy huonoryhtinen 182cm runko ja putteri on 32′. Voisi olla lyhyempikin, mutta sitten taitaisi mennä painotusten kanssa kikkailuksi. En tiiä.

-jake- kirjoitti: (5.10.2008 23:30:47)
    Laitappa Odyssey White hot 2 ball niin on vähän raskaampi ja sitä myöten tarkempi. Ainakin itsellä toiminut hyvin.

Meinaakko, että mitä isomman näkönen, niin sitä raskaampi putterin on oltava?

#311073 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei se pituus ratkaise, vaan miten sitä käyttää. Putterin varren pituus kannattaa minun mielestäni valita oman puttiasennon mukaan, sekä mieltymyksen.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311064 kohteessa33′ putteri

Etusivu Foorumit Välineet 33′ putteri