-
JulkaisijaArtikkelit
-
1. Lyöt avauksen pitkään heinään, josta ei ole mitään mahdollisuutta yrittää greenille, ainoa mahdollisuus on lyödä chippi poikittain takaisin väylälle. Ennen seuraavaa lyöntiä kilpailu joudutaan keskeyttämään. Merkitset pallosi, nostat sen ja palaat seuraavana päivänä jatkamaan kilpailua. Päästyäsi pallolle huomaat, että yön aikana heinä on leikattu niin, että kun asetat pallon takaisin merkille, voisit yrittää lyödä greenille, mikä ei siis edellisenä päivänä olisi ollut mahdollista. Miten jatkat peliä? 2. Daren Clarke on pelannut ammattilaisena vuodesta 1990. Paljonko hän ansaitsi kaikkiaan palkintorahaa vuosina 1991 ja 1992? Yksi vastaus ensimmäiseen kysymykseen tässä Alä klikkaa linkkiä ennen kuin olet vastannut. Vanhoja rahalistoja voi lukea euroopan tourin kotisivuilta.
Kukaan uskalla vastata 🙂
1) yritän lyödä kernille
2) arvaus 15800 puntaa
Varmaan itse tekisen toisin kuin Clarke teki (kaverilla asennetta)
ja rahaa reilut 23K puntaa.1. joskus ruoho kasvaa, joskus se lakoaa.. minkäs sille voi 🙂 lyön kohden kerniä itse en kyseistä parannusta aiheuttanut… tana kun on heikko luonne.
2. 3 600 puntaa?1. Kylläpä sitä itse varmaan olisi tullut griinille päin lyötyä.
2. 140000£Siis 170000£
Joskus käy hyvä tuuri, joskus huono tuuri. Täytyy toki täysillä kunnioittaa Darrenin ratkaisua, mutta itse olisin kyllä käyttänyt tilaisuutta hyväkseni ja lyönyt griinille. Yhtä hyvin yölllinen sade ja tuuli olisivat voineet kaataa sen pitkän heinän lakoon Darrenin merkin päälle, jolloin sen päivän lie olisi ollut paljon huonompi kuin edellisen päivän lie. Aina ei mene tasan, eihän Darren itse voinut asiaan vaikuttaa.
Kävi sentään sen verran tuuri, että merkki löytyi. Yhtä hyvin leikkuukone olisi voinut siirtää sitä kymmeniä metrejä taaksepäin ja kadoksiin.
1. Ei kai missään kilpailussa heinää leikattaisi kesken kisan siten, että siitä olisi toisille etua..?! Clarken tapauksessahan heinää ei oltu leikattu vaan se oli vain ’flattened’ eli lakoontunut. Mies teki ihan oikein oman mielenrauhansakin kannalta. Itse olisin päätynyt samaan ratkaisuun, koska olisin saanut siitä suuremman nautinnon kuin tilanteen hyödyntämisestä. Kuulun nääs siihen ihmisryhmään, joka palauttaa väärin annetut vaihtorahatkin.
2. n. 230.000 euroa
1. Olisin pelannut optimaaliseen suuntaan. Palloa pelataan niin kuin se makaa – on olennaisimpia perusasioita golffissa. Sääntöjen mukaan droppipaikka on fixattu jne, joten Clarken toiominta oli puhdasta tekopyhyyttä, mikä toisaalta on ymmärrettävää englantilaisen kasvatuksen saaneen henkilön ollessa kyseeessä.
2. Who cares.
Nimetön1 Jos raffi olisi painunut yleisömassan jaloissa tai rankkasateen jäljiltä, olisin surutta lyönyt greeniä kohti. Jos illalla pubissa kaverit olisivat tulleet vihjaamaan, että sun pallo saattaa maata aamulla hyvän tupsun päällä, olisin todennäköisesti valinnut chipin.
2 Ei väliä. -
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)