Aihe: 2007 TAVOITTEET - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

2007 TAVOITTEET

Etusivu Foorumit Yleistä 2007 TAVOITTEET

Esillä 20 viestiä, 51 - 70 (kaikkiaan 70)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #484026 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hyvät on tavoitteet kaudelle 2007…

#484027 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Koska täällä on lähdetty tavoittelemaan muutakin kuin golfillisia asioita, joudun itsekin asettamaan myös toisenlaisia tavoitteita.

Kanssakäymistaajuus on saatava uudelleen nousuun mrs. Chipin kanssa.
    Miten tähän päästään?

Viehätysvoimaa on lisättävä kaikin mahdollisin keinoin. Lähtökohta on tosin jo heikohko, eikä enää viime aikoina ole ollut vaikeuksia välttyä vastakkaisen sukupuolen parhaiden edustajien lähestymisyrityksiltä. Jotkut kriteerejä täyttämättömät ovat kyllä turhaan yrittäneet.

Säälin herättämiseen en ole vielä kuitenkaan valmis turvautumaan.

Aloitan itseäni säälimättömän harjoittelun, jolla vedän vielä pyykkilaudan esiin (saattaa hyödyttää golfiakin).

Kemialliseen valmen(-mis)tautumiseen ei onneksi vielä ole tarvetta. Samoin kirurgisiin toimenpiteisiin ei ole aihetta, vaikka driverin varren lisämitta tässäkään lajissa ei ole koskaan pahitteeksi respectin herättäjänä.

Hyvät neuvot ja kokemukset hyviksi todetuista menetelmistä käytännön taistelukentiltä otan vastaan kiitollisena ja toivon näin muodostuvasta keinovalikoimasta tulevan sellaisen, että pitkä katkeamaton kanssakäymisketju ei katkeaisi ensi vuonnakaan.

#484028 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Ohessa muutamia yleisiä neuvoja asian tiimoilta jos haluat pitää hännärisi ennallaan. Jos hännäri taas ei ole tärkein tavoite niin mahdollisuuksia on luonnollisesti paljon enemmän 😉

golf & marriage

#484029 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Omat tavoitteeni ovat:

-Saada händäri singeliin
    -Svingi muuttuisi hieman varmemmaksi
    -Pituutta draiveihin

Nuo tässä nyt tuli ensimmäisinä mieleen.

#484030 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tos

Oma tavoitteeni on puolittaa tasoitus joka vuosi. Ensimmäinen vuosi onnistui hienosti, ensi vuonna tuskin tulee myöskään ongelmia. Kolmantena voi jo olla haastetta.

Niin ja yksi late draw kruunaisi kauden kun siitä on täällä niin kovasti puhuttu.

#484031 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

senior kirjoitti: (28.12.2006 17:40:17)
    Kirjoitat sitten transvestiiteista tai neekereistä, ei sanota ’niitten kanssa’ vaan ’heidän kanssaan’. Käyttämäsi ilmaus on rasistinen.
    Transsu-vitsistäsi tuli mieleeni tositarina, jonka hamassa keski-iässä luin Kalle -lehdestä koska lehden päätoimittaja sanoi, että se pitää kutinsa joka sana ja hän itse oli silminnäkijänä.
    Hän oli erään lukijamatkalaisen kanssa parhaassa vauhdissa eräässä hotellissa – Mallorcalla muuten – kunnes kaveri äkkäsi että eihän tämä mikään täti olekaan vaan setä!

Mitä tähän reima Härmän jätkä? Jutun mukaan: – Ei meitä pikkujutut piättele, antaa mennä koko rahalla vaan…!

Kyllä Golfpisteen lukijoita hemmotellaan kun täällä saa lukea kahden kuoliaaksinaurattajan humoristisia murjaisuja. Lassi kääntää sujuvasti Golf Digestin Groanerseja ja senior referoi Kalle-lehden unhoon painunutta runkkareiden folklorea.

Menee kyllä lantin heitoksi jos pitää sanoa, notta kumpi vähemmän nauratti. Lassin kasku hymyilytti jonkin verran jo Golf Digestistä luettuna eikä käännöskään hullumpi ollut.

Kalle-lehteä en ole koskaan lukenut. Niinpä seniorin varmaankin runkkareiden mielestä viiltävän vitsikäs anekdootti ei minulle täysin auennut. Mutta mehän nauramme usein kovin eri asioille…

#484032 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tos

Ja seuraavaksi me varmaan luetaan jonkun arvioita XXL:n arvioista.

Metakeskustelu kääntyy näin kätevästi metaanikeskusteluksi.

#484033 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tavoitteeni on vaalia händäriäni ja estää sen putoaminen yhden tai parin satunnaisesti onnistuneen kierroksen perusteella alemmas kuin keskimääräinen taitotasoni edellyttää.

Mika Hekkanen kirjoitti: (15.2.2007 14:11:22)

kebax kirjoitti: (15.2.2007 14:03:33)
    Tarkoitin kyl Januzin kommenttia.

Ai jaa.
    Noh. Pitää sitten minunkiin yrittää päästä singelihuumoritasolle elokuun loppuun mennessä.

Tämähän sopii tänne.

Mä opin uuden sanan jonka päätin saman tien pistää golfin 2007 tavoitelistalle: BE NON-JUDGEMENTAL. Kirjoitinkohan edes ½ oikein? Hieman raamatullista kosketusta tuosta voisi myös löytää.

KL

Ballmarker kirjoitti: (29.12.2006 15:10:10)
    Tavoitteeni on vaalia händäriäni ja estää sen putoaminen yhden tai parin satunnaisesti onnistuneen kierroksen perusteella alemmas kuin keskimääräinen taitotasoni edellyttää.

Tavoitteesi on siis ryhtyä händärihuijariksi??

KL kirjoitti: (15.2.2007 18:43:54)

Hui kauhistus, ei nyt sentään! Huijari…skoijari…petturi…kepulainen…kuulostaa pahalta.

Aion edelleenkin noudattaa kaikessa toiminnassani golfkentillä R&A:n, SGL:n ja oman golfyhteisöni laatimia sääntöjä (’niin hyvin kuin osaan’, sanoisi Anneli Jäätteenmäki).

Jos tasoitusta alentava kierrostulos syntyy em. sääntöjä noudattaen (mm. kilpailut, ennakkoilmoitus merkkarille tasoituskierroksesta) niin tavoitteeni ei sitten toteudu. Sen kanssa voin elää. Tilannetta helpottaa hieman se, että kauden aikana syntyy aivan varmasti myös tasoitusta nostavia kortteja.

Siteeraan lopuksi vielä politiikan jättävän Suvi-Anne Siimeksen lausahdusta tänä aamuna Aamu-TV:ssä: ’Politiikassa huijaaminen ja valehtelu näyttää olevan ok, mutta minulle sellainen ei sovi’.

KL

Ballmarker kirjoitti: (16.2.2007 8:44:58)

KL kirjoitti: (15.2.2007 18:43:54)

Hui kauhistus, ei nyt sentään! Huijari…skoijari…petturi…kepulainen…kuulostaa pahalta.

Aion edelleenkin noudattaa kaikessa toiminnassani golfkentillä R&A:n, SGL:n ja oman golfyhteisöni laatimia sääntöjä (’niin hyvin kuin osaan’, sanoisi Anneli Jäätteenmäki).

Jos tasoitusta alentava kierrostulos syntyy em. sääntöjä noudattaen (mm. kilpailut, ennakkoilmoitus merkkarille tasoituskierroksesta) niin tavoitteeni ei sitten toteudu. Sen kanssa voin elää. Tilannetta helpottaa hieman se, että kauden aikana syntyy aivan varmasti myös tasoitusta nostavia kortteja.

Siteeraan lopuksi vielä politiikan jättävän Suvi-Anne Siimeksen lausahdusta tänä aamuna Aamu-TV:ssä: ’Politiikassa huijaaminen ja valehtelu näyttää olevan ok, mutta minulle sellainen ei sovi’.

Oivallista! Ehdin jo pelästyä…

Mun tavote on:

1. päästä topeista eroon
    2. päästä duffeista eroon
    3. päästä hookista eroon
    4. saada swingi rennommaks että tuntee mailan kädessään muulloinkin kuin harjotussingissä

kebax kirjoitti: (22.12.2006 20:06:31)
    Tavotteena olis kehittyä pallonlyöjänä. No eikös se ole tässä pelissä kyllä jo oletusarvona? En ny mitään muuta tavotetta tähän hätään keksi, mutta hyvä päämäärä tuo mielestäni on. Kehittymisen mittarointi tullee olemaan aikaisempia vuosia hankalampaa sillä perinteisen händäritavotteen oon kuopannut hyödyttömänä. Itseasiassa kaikesta numeroihin liittyvästä on tarkoitus pyrkiä pois. No kappas, siinähän tuli jo toinenkin tavoite 🙂

Joulukuun optimismista on ny puoli vuotta eikä millään saralla ole tapahtunna mitään kehitystä joten kuoppaan sitten saman tien kaikki tavoitteet. Tai no tavoitteena voisi olla se etten kuoppaa koko harrastusta. Samoin tein.

kebax kirjoitti: (11.6.2007 10:37:10)
    Joulukuun optimismista on ny puoli vuotta eikä millään saralla ole tapahtunna mitään kehitystä joten kuoppaan sitten saman tien kaikki tavoitteet. Tai no tavoitteena voisi olla se etten kuoppaa koko harrastusta. Samoin tein.

Elä hyvä mies höpärehdi joutavia kun kausi on vasta alkanut. Ei tämä mitään lambadaa ole kellään toisellakaan. Minäkin itte olen pelannut jotain toistakymmentä kierrosta ja vain kaksi buffettiin! Ja kattele nyt tuota Montyakin.
    – Vaan eipä jäädä tuleen makaamaan! kuten Sven Tuuva sanoi.
    – Ei kun ruutupöksyä jalkaan ja tarmokkaasti kohti uusia seikkailuja! hän jatkoi.

2007 tavotteisiin kuuluu mm.

-Tasotus alle kymmenen
    -Ei totaalisen epaonnistuneita lyonteja
    -Vahemman putteja / kierros
    -Jos ajokortin viela sais naitten paalle nii oisin tyytyvainen

Mun tavoitteet on…

1.Saada lyönti varmemmaks.
    2.Putti keskiarvo alta 34.
    3.Tiputtaa tasoitus alta 20 (vuoden aussa 32).

Mun tavoitteet on…

1.Saada lyönti varmemmaks.
    2.Putti keskiarvo alta 34.
    3.Tiputtaa tasoitus alta 20 (vuoden aussa 32).

goldencap kirjoitti: (22.12.2006 18:03:58)
    Mulla on seuraavanlaiset tavoitteet:

-Oppia lyömään palloa varmemmin, välttyä täydellisen epäonnistuneilta lyönneiltä
    -Tarkkuuden parantaminen niin draiveissa, rautapelissä kuin puteissakin
    -Välttää turhaa ja tyhmää riskinottoa, joka johtaa usein tuplabogeihin ja pahempiin
    -Tiputtaa tasoitus 21,7—>15 tai alle
    -Saada paras kierrostulos välille 85-87
    -Pelata 50 kierrosta ensi vuoden aikana
    -Oppia pitämään pääni kylmänä jos alkukierros menee loistavasti

Siinä nyt nuo mitä päällimmäisenä mielessä. Veikkaan, että eniten vaikeuksia tulee olemaan tuossa riskin ottamisen karttamisessa ja pään kylmänä pitämisessä loistavan alkukierroksen jälkeen.

Minkäslaisia välitodistuksia jaatte itsellenne noiden tavoitteiden osalta? Minulla on noista asettamistani tavoitteista jo nyt noin 13 pelatun kierroksen jälkeen toteutunut tuo pallon varmemmin lyöminen ja täydellisen epäonnistuneet lyönnitkin ovat vähentyneet todella selvästi. Tarkkuus on parantunut kaikilla osa-alueilla, draivi kyllä lähinnä siitä syystä että käytän nyt paljon spoonia. Draiverilla suihkin palloa edelleen sinne tänne. Nyt olen myös pelitaktiikkaa onnistunut kehittämään niin, että pahemmin ei ole turhia riskejä tarvinnut ottaa ja tuplabogien ja huonompien määrä on vähentynyt dramaattisesti. Tasoitus on tippunut jo nyt 17,2:een ja olen täysin varma että 15 tulee alittumaan tällä kaudella kunhan saan noita kortteja jätettyä. Paras kierrostulos oli tarkoitus saada välille 85-87, se on jo rikottu tuloksella 83. 50 kierrosta tullee tällä tahdilla juuri ja juuri täyteen kauden aikana. Tuo pään kylmänä pitäminenkin on parantunut, mutta toki siinä on vielä petrattavaa. Kaikenkaikkiaan siis antaisin itselleni välitodistukseksi kiitettävän arvosanan. Toivotaan, että kehitys on samankaltaista vielä loppukauden aikanakin.

Esillä 20 viestiä, 51 - 70 (kaikkiaan 70)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #484000 kohteessa2007 TAVOITTEET

Etusivu Foorumit Yleistä 2007 TAVOITTEET