Etusivu›Foorumit›Säännöt›Erikoinen tilanne greenillä…›Re: Erikoinen tilanne greenillä…
KL kirjoitti: (20.8.2010 19:21:00)
Entäs jos sama olisi tapahtunut reikäpelissä?
Toi sääntö 15-3 on vallan yksiselitteinen.
Ensimmäisenä väärää palloa lyönyt häviää reiän.

