Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Eurooppa Tourin karsinnat›Re: Eurooppa Tourin karsinnat
Mielenkiintoisesti menee noi pallukat riippuen kummalla kentällä pelataan, tilanne varmaan huomenna tasoittuu ainakin jonkinverran. Tour coursella vedetään underiin ja stadium coursella uberiin;)

