26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista
#500252 Ilmoita asiaton viesti

Täällä on viime aikoina näemmä kirjoiteltu tuosta joulukuun 2002 yhtiökokouksesta, ja siitä käsiteltiinkö siellä Pickalan strategiaa. Kannanpa korteni kekoon.

Valitettavasti minulla ei ole enää tallella tuon kokouksen kutsua ja esityslistaa, enkä myöskään koskaan ole nähnyt kokouksen pöytäkirjaa. Itse olin kuitenkin tuossa kokouksessa läsnä ja muistikuvani mukaan kokouksessa kyllä ihan varmasti esiteltiin strategia. Eikä ainakaan tuolloin kokousväki esittänyt kriittisiä mielipiteitä strategiaa kohtaan.

Voi tietysti olla, ettei asia ollut kokouksen virallisella esityslistalla, vaan hallituksen laatima strategia tuotiin kokouksen yhteydessä osakkaille tiedoksi (sittemminhän tuo strategia taidettiin julkaista myös Pickala Infossa ja netissä). Oli miten oli, en kuitenkaan muista, että tuo julkistettu strategialinjaus, joka siis piti sisällään uuden tilasuunnitelman navetan saneerauksineen, olisi missään vaiheessa aiheuttanut mitään vastustusta osakkaiden keskuudessa. Ei ennen kuin nyt syksyllä, kun sen pohjalta oltaisiin tehty ensimmäinen konkreettinen investointi (joka oli saanut osakaskyselyssä suuren kannatuksen). Mutta tuo navetan saneeraus on nyt joka tapauksessa päätetty lykätä jonnekin tulevaisuuteen, joten ei siitä sen enempää tässä yhteydessä.

Pointtini olikin vain se, että hallituksen syksyllä 2002 laatima ja esittelemä strategia on käytännössä kyllä saanut Pickalan golffareiden hiljaisen hyväksynnän siitä riippumatta, oliko se aikoinaan yhtiökokouksen virallisella kokouslistalla tai ei.