16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäVelkavankeus golfosakkeesta tahtomattaRe: Velkavankeus golfosakkeesta tahtomatta

#436000 Ilmoita asiaton viesti

Poodri Hoo kirjoitti: (10.2.2012 9:08:40)

monttukone kirjoitti: (10.2.2012 8:43:36)
Ja järkevän hintaiseen vaihtopelaamiseen hyvä systeemi. Muita osakkeenomistajia ei kannata unohtaa. Nämä toimet toetutettuna greenfeetulot eivät putoa niin merkittävästi, että sillä olisi vaikutusta talouteen.

Yllä oleva on just sitä omaan napaan tuijottamista. Tuolla asenteella luodaan imagoa golfista ’paremman väen eliittilajina’ ja pönkitetään jo nyt vääristyneitä asenteita. Jos olen sijoittanut rahani pelioikeuteen yhdellä kentällä, niin miksi ihmeessä mun pitäisi päästä halvemmalla jollekin toiselle kentälle. Osakkaan vieraana on asiallista saada moinen kohtelu, mutta yhtälailla osakkaan vieraana pääsee se Kaukokin. Se, että mun pitäisi saada parempi kohtelu kuin Kaukon, niin ei mene jakeluun.

Se on tavallaan hassua, että tässäkin ketjussa (ja vahvasti OT:n puolella) valitetaan siitä, että kaukot vaativat halvempia gf-hintoja vaikka eivät ole näin edes tehneet ja oikeastaan ainoat halvempien hintojen perään huutelevat ovat yo. mukaan muiden kenttien osakkaat!

Vakavasti ottaen ja Poodria kompaten, miksi toisten kenttien osakkaiden pitäisi päästä halvemmalla!? Tietysti gf-pelaamisen alkuperäinen filosofia on juurikin vastavuoroisuus, mutta miksi muuten jonkun kentän kannattaisi päästää jonkun toisen kentän osakas halvemmalla, kun tuo toisen kentän osakkuus ei millään muotoa tuo toisen kentän kassaan rahaa!?