23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötVaihtoehtoisen pallon tilanneRe: Vaihtoehtoisen pallon tilanne

#271170 Ilmoita asiaton viesti

Tasamaan tuuppari kirjoitti: (30.6.2014 17:08:33)
Mä olen kyllä täältä olijoista huonoin vastaamaan… Tarkoitat siis vastausta kysymykseesi ’onko pelattu sääntöjen mukaan’?

Siihen vastaus on:’Ei ole pelattu sääntöjen mukaan, jos on dropattu väärään paikkaan.’ (vaikka siitä on otettaisiin ne penaltit).

Tulevaan jatkokysymykseesi ’Miksi?’ en osaa vastata.

Tulkitsen (vaikka en taidakaan olla siinä kovin hyvä) että rivien välistä myönnät ettei kysymys ole niin helppo kuin äkkiseltään voisi luulla. Jatkokysymys ei ole suoraan ’miksi’, vaan kysyn, onko mahdollista saada tulos, vaikka ei ole pelannut sääntöjen mukaan. Kyllä-vastaus johtaisi erikoisen tuntuiseen tilanteeseen: eikö tuloksen saamiseksi tarvitsekaan pelata sääntöjen mukaan?

Tuo edellä oleva siis, niin kuin viestin 107 kysymyksenikin, yleisesti sitomatta sitä vain vaihtoehtoisen pallon tapaukseen. Toivottavasti tulkitsitkin sen niin. KL kyllä antoi ymmärtää (viesti 106), että pelattavien pallojen lukumäärä muuttaisi tilanteen jotenkin kokonaan toiseksi. Jos niin on, niin siinä kohtaa minulla kyllä taitavat koko hoidon hahmottamiseen tarvittavat rakennuspalikat loppua pahasti kesken.