Re: Unohtuiko lordeilta jotakin…? - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötUnohtuiko lordeilta jotakin…?Re: Unohtuiko lordeilta jotakin…?

#280913 Ilmoita asiaton viesti
ts

vieraspelaaja kirjoitti: (10.3.2012 23:49:56)

vastaus riippuu siitä, tiedetäänkö tai onko käytännössä varmaa, että pallon puhalsi reikään tuuli. Jos pallo oli reiän reunalla, kyse voi olla muustakin. Olettama on, että liikkuinen johtui tähtäyksestä, ja ratkaisu tehdään epäselvissä tapauksissa pelaajan vahingoksi, siis kun ei tiedetä tai ole käytännössä varmaa, jne.

Mitäs mä sanoin 😀

Jargonia kun ei voi myöntää olleensa väärässä taas kerran.