Re: –> ts - Golfpiste.com

13.5.–20.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista
#285193 Ilmoita asiaton viesti
KL

ts kirjoitti: (15.10.2010 20:55:14)

KL kirjoitti: (15.10.2010 20:39:20)
Voit olla ihkasen varma, että toureillakin tuomari puuttuisi moisen hupun kanssa mittaamiseen, jos ko. huppu suurentaa sääntöjen sallimaa pudotusaluetta. En oikein ymmärrä miksi sinä ylipäätään intät asiasta, joka on säännöissä täysin itsestään selvä.

Sun pitäs vaan ihan ensin ymmärtää, että mikään sääntö ei velvoita edes mittaamaan tuota aluetta.

Mä oon aina mitannu( jos katsonut tarpeelliseksi) huppu päällä ja dropannu sitten 10cm rajan sisään. Ole hyvä ja näytä minulle sääntökohta jota olen rikkonut.

J-P: eiks tää oo sentään jo 12 -0 ?

Kyllä minä sen ymmärrän, kuten tuosta aiemmasta viestistäni selvästi kävi ilmi. Kaikki muukin kävi ilmi siitä, joten käsittääkseni olemme asiasta täsmälleen samaa mieltä. Paitsi että huppu päällä mitattaessa voi tulla epäselvyyksiä, joten huppu tulee poistaa, jos haluaa mitata pudotusalueen tarkasti. Tuntuu jokseenkin hölmöltä, jos pelaaja pitää leijonanharjahupun draiverinsa päässä mitatessaan ja sitten merkitsee pudotusalueen rajan tiitikulla. Eihän tuolla rajalla ole oikeasti mitään merkitystä, koska se on väärin mitattu. Jos pelaaja sitten pudottaa pallonsa lähelle sitä tiitikkua, ollaan jo ongelmissa.

Miksi siis pelaajan pitää olla niin patalaiska, että vaivautuu mittaamaan pudotusalueensa, mutta energia ei riitä poistamaan mailahuppua ko. toimenpiteen ajaksi? Perkele, niillä tourpelaajilla on caddiet sitä varten!

P.S. Jos huppusi pidentää mailasi mittaa enemmän kuin 5 senttimetriä, niin olet rikkonut sääntöä 20-3c 🙂