Etusivu›Foorumit›Säännöt›Tilapäinen vesi tiiboksissa?›Re: Tilapäinen vesi tiiboksissa?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (14.8.2010 0:36:07)
P:ska juttu, mutta lätäköstä on lähdettävä.
Ei ole totta! Ulla kommentoi ensin ja jopa perustellen asian!
9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [15] | [27] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Säännöt›Tilapäinen vesi tiiboksissa?›Re: Tilapäinen vesi tiiboksissa?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (14.8.2010 0:36:07)
P:ska juttu, mutta lätäköstä on lähdettävä.
Ei ole totta! Ulla kommentoi ensin ja jopa perustellen asian!
