Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Tigerin paluu›Re: Tigerin paluu
get in the hole! kirjoitti: (17.3.2012 0:01:54)
Valitettavasti hyväätarkoittava viestiketju kääntyi sittenkin jossain vaiheessa OT:si.Ilmeisesti tulkitsijan näkökyky tai luetun ymmärtäminen on tämän johdosta voimakkaasti heikentynyt,kuten originaalissa viestissäni varoittelin.
Viestissänihän kerroin nimenomaan minua,nuorta urosta,varoitetun OT:n huumeiden kaltaisesta koukuttavuudesta ja tämän johdosta en valinnut käsityöläisen sinänsä kunniakasta ammattia.Puberteettini hiostavuus johtui taas yläkerrassamme asuvasta nuoresta laestadiolaisparista,joka isäntäväen poistuttua kävi välittömästi kääntämässä kellarissa sijaitsevan keskuslämmityskattilan termostaatin täysille,jonka jälkeen rintamamiestalo muuttui lähes trooppiseksi.
Tiukasti asiassa pysyminen ja kova työ(huomasin jo,että viestiä oli kirjoiteltu työaikana!)ovat ainoita seikkoja jotka pitävät OT:n ja känsät kurissa.
Niin, kuten aiemmin kirjoitin, ei minulla ole mitään Tigerin paluuta vastaan. Kaverilla on ollut riittävästi vastuksia, ja jos hän nousee edes lähelle omaa aiempaa tasoaan, niin ei se minua haittaa alkuunkaan.
Pahoitteluni hankalista kokemuksistasi teini-ikäisenä. Toisaalta, asuit ilmeisesti keskikerroksessa, joten olisit kai voinut ks. lessuille sanoa siinä matkalla, ettei heillä ole mitään asiaa sormeilemaan koko huushollin lämmitysjärjestelmää.
Mistäs muuten tiedät minun työaikani? Tai siis tarkemmin sanottuna minulla ei ole työaikaa, joten en koe kovin pahaa omatuntoa siitä, että kirjoittelen tälle palstalle silloin, kun siltä tuntuu.
Taisi jäädä se surullisenkuuluisa hymiö puuttumaan kummaltakin osapuolelta, no offense & no hard feelings..