Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Supinointia›Re: Supinointia
ts kirjoitti: (27.11.2011 19:37:48)
Mitähän minä oikeen olen sanonut aiheesta? Ja kerrotko missä olen ollut väärässä käsikolmion ja kyynärpäiden suhteesta? Sinunko mielestä kyynärpäiden asennosta ei vopi lukea käskiolmion kiertymää?
Kyllä sitä voinee siitä lukea, jos käsikolmio on se kolmionmuotoinen tila jonka kärki on gripissä ja kanta on kyynärpäät yhdistävä linja tai olkapäiden välinen linja kyynärpäiden ollessa ojennettuina.
Mailan varren aksiaalista kiertymää siitä ei välttämättä näe. Ainakaan 1:1.
Edelleen se on täysin fiktiivistä, että pelaajat avaavat käsikolmiota estääkseen lapaa sulkevaa varren (aksiaalista) kiertoa.
Se on myös fiktiivistä, että lapaan kohdistuu outoja sulkevia voimia joita pitää vastustaa läpi svingin.
Sen sijaan totuus on, että dsw:n alussa lapaa avaavat kyynärkolmion kierrot syntyvät lavan (ja käsien ) radan sekä voimantuoton liikesekvenssin vaatimuksista. Lisäksi kiihdytyksessä syntyy lavan liikkeeseen viive (lag) ja summana näistä kaikista lapa kaikilla hyvillä pelaajilla on auki klo 9 ja suljetaan välillä 9-15. Sulkemisen keinot ja niiden suhteet vaihtelevat lyönnin geometriasta riippuen.Impactissä lapa on suorassa lyönnissä square nopeusvektorin( usein kohdelinjan) suhteen.