Re: Sammaleeseen uponnut pallo - Golfpiste.com

4.–11.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötSammaleeseen uponnut palloRe: Sammaleeseen uponnut pallo

#281398 Ilmoita asiaton viesti

PG kirjoitti: (5.12.2011 15:17:17)

Blademiehelle ei mahda mitään, teki niin tai näin.…

Hyvän tuomarin tulee tietenkin kysyä blademieheltä, tietääkö tämä käytössään olevat, sääntöjen sallimat mahdollisuudet? Viittaan tässä vieraspelaajan esittämään deccariin, jonka mukaan pallon saa asettaa sammalvuoteelle (sanonta Aleksis Kiven) ja siitä sipaista kevyellä punch’illa takaisin peliin kalustoa särkemättä.

Samat ohjeet tulee antaa myös kehämiehelle, jolta kyllä saman tien takavarikoisin tropit kisan ajaksi parempaan talteen ihan vaan esimerkiki junnuille. Ja jos troppi on vähän parempaa tavaraa, yli 10 vuotiasta, XO:ta, tms. olisi takavarikko lopullinen. Jos kehämies alkaisi jotain inistä, muistuttaisin tylysti, että tuomarin päätös on lopullinen eikä siitä voi valittaa.