Re: Sääntöpähkinä (=rule nut) - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötSääntöpähkinä (=rule nut)Re: Sääntöpähkinä (=rule nut)

#281509 Ilmoita asiaton viesti
PG

ts kirjoitti: (11.11.2011 10:03:21)

tiikeri metsä kirjoitti: (11.11.2011 9:39:34)
Pelaaja siis ensin lyö santalyönnin ja sen perään uudella lyönnillä putoavaa palloa. Ei ole kaksoiskosketus vaan kaksi eri lyöntiä, joista toisella pelataan liikkuvaa palloa. Siis kolmas ja neljäs lyönti sekä kaksi penttiä liikkuvan pallon pelaamisesta, lopputulema 6.

Nii.. pelasiko liikkuvaa palloa vai vaikuttiko sääntöjen vastaisesti liikkuvaan palloon. Siitä tulkinnastahan tässä on kysymys, vaikka ensin alkuun ratkaisu näyttää yksinkertaiselta.

Pähkinässä esitetyn tiedon mukaan pelaaja lyö liikkuvaa palloaan. Jos pallon lyöminen mailalla on sääntöjen vastaista pallon vaikuttamista, niin mikä sitten on sääntöjen mukaista vaikuttamista? Nyrkillä lyöminen?