Re: Re:–> ts - Golfpiste.com

16.–23.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista
#290741 Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (26.4.2009 22:54:30)

Southpaw kirjoitti: (26.4.2009 22:35:43)
… Tähän caseen osuu Dec 13-2/27, eli maan tökkiminen on sallittua.

Okei, eli sadettajan kantta olis voinut hakea tiitikulla tuossa. Mutta siis niin ettei pallo liiku. Ja palloa tuota tökkimistä varten ei saa merkkailla. Vai?

Näin minä tuon casen dumaisin. Pallo ei saa liikkua eikä sen asema parantua säännön 13-2 tarkoittamassa laajuudessa.

Jollei tuohon merkkaamiseen haitan epäilyssä jostain löydy sallivaa sääntökohtaa, tulkitsisin moisen merkkaamisen olevan säännön 13 (pallo pelattava paikaltaan) vastaisen.