Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Rannekulma aukeaa liian aikaisin›Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin
Kuuma putteri kirjoitti: (15.12.2013 16:45:44)
[
En tiedä. Mutta jos oikein hyvin menisi, chipatuista voisi tulla keskimäärin 2.5 lyöntiä, ja griiniosumista 2.2? Silloin näitä yhteensä (13 X 2.5) + (5 x 2.2) = 43.5, ja kun viime kesän keskiarvo oli 49, siinä olisi parannusta 5.5 lyöntiä. Tosin tässä olisi vain 30.5 puttia joka kuulostaa liian hyvältä keskiarvolta.
Juuri näin ja tilastollinen todennäköisyys tuossa on varsin raaka.
Mutta tuossa on jo mukana griiniosumien kasvu, joka ei ymmärtääkseni perustu lähipelin paranemiseen. Mä uskon että voit lähipelitreenillä pudottaa tulosta noin 2-3 lyöntiä maksimissaan jos lyöminen ei parane. Silloin jää edeleen ilmaan se ydinkysymys, oletko sitten tyytyväinen, kun pelin iso kuva ei ole kuitenkaan muuttunut vaan muutama chippi vaan menee hieman lähemmäs reikää, mutta ne isot virheet (mahdolliset kun en peliäsi ole nähnyt) edelleen raastavat hermoja kierroksella.
Itse en ole koskaan ollu tyytyväinen kierrokseen jossa olen lyönty huonosti ja tehnyt hyvän tuloksen. Sen sijaan useinkin hyvän lyömisen ja heikon scoren osalta ja tämä täsmää täysin kokemaani eritasoisten pelaajien kanssa touhutessa.